Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?
Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off?
Kommentit (267)
Mistä nämä naiset oppii, että niille kuuluisi tarjota yhtään mitään?
Jätä hyvä ap ihan suosiolla menemättä niille treffeille kun kerran on niin ylivoimaista, turnoffia pukkaa alati ja ylikallista.
Mutkumutkuliuliuu, ilmaisphimppaa pitäisi kuitenkin saada kotiinkuljetuksella ja täydellä (yksipuolisella!) takuulla, yhyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole noin pahaa moukkaa tullut ikinä vastaan. Tosin olen ollut jo pitkään tyytyväinen sinkkuna, en käy treffeillä. Mutta toivottavasti noin ei käy koskaan, ja jos kävisi niin kuolisin nauruun mieslapsen typeryydestä.
Tommosta vanhanaikaista kääkkää kukaan halua. Nauti sinkkuudestasi
Kuten yllä sanoin niin nautin sinkkuudestani. Ja me tuskin muutenkaan liikuttaisiin samoissa piireissä, halua ihan rauhassa ketä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mistä nämä ap:t oppivat, että heidän pitäisi olemattomalla nollapanostuksella yhdensuuntaisesti saada naisilta mitä milloinkin haluavat?
Rautalankaa: mies saa 0%:lla 1000%, mutta naisen kuin naisen pitäisi 1000%:lla tyytyä 0%:n, millä perusteella ja miten toimisi räikeä epäsuhta?
Minusta olisi kiva, jos ensitreffeillä mies osoittaisi kiinnostustaan kohteliaalla tavalla ainakin tarjoutumalla maksamaan. Saattaisin sanoa, että voin silti maksaa itse, tai jos mies päättäväisesti maksaisi ruoan, niin tarjoaisin sitten vaikka jälkkärit ja kahvit puolestani. Tai seuraavalla kerralla tarjoutuisin maksamaan.
Ei olisi ongelma, jos sovittaisiin etukäteen, että mennään paikkaan X ja kumpikin maksaa omat syömisensä. Mutta tuntuisi huonolta käytöstavalta vasta aterian jälkeen miehen maksaa pelkästään itsensä edes viittaamatta mihinkään. Pitäisin sitä niin huonona junttiuden tai pihiyden merkkinä, että saattaisi tapaamiset jäädä siihen. Ei voi kuin ajatella, mikä muu on pielessä, jollei tuollaista perusasiaa ole oppinut kotikasvatuksessa.
Jos olen pyytänyt vaikka jonkun kaverin kahvittelemaan, saatan ehdottaa tarjoavani hänen kakkunsa ja kahvinsa myös. Kaverilta en sitä odota, mutta onhan se aina ystävällinen ele, ja jos kaveri tahtoo maksaa, niin sitten itse tarjoan toisen kerran hänelle tai huomioin jollakin muulla mukavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi kiva, jos ensitreffeillä mies osoittaisi kiinnostustaan kohteliaalla tavalla ainakin tarjoutumalla maksamaan. Saattaisin sanoa, että voin silti maksaa itse, tai jos mies päättäväisesti maksaisi ruoan, niin tarjoaisin sitten vaikka jälkkärit ja kahvit puolestani. Tai seuraavalla kerralla tarjoutuisin maksamaan.
Ei olisi ongelma, jos sovittaisiin etukäteen, että mennään paikkaan X ja kumpikin maksaa omat syömisensä. Mutta tuntuisi huonolta käytöstavalta vasta aterian jälkeen miehen maksaa pelkästään itsensä edes viittaamatta mihinkään. Pitäisin sitä niin huonona junttiuden tai pihiyden merkkinä, että saattaisi tapaamiset jäädä siihen. Ei voi kuin ajatella, mikä muu on pielessä, jollei tuollaista perusasiaa ole oppinut kotikasvatuksessa.
Jos olen pyytänyt vaikka jonkun kaverin kahvittelemaan, saatan ehdottaa tarjoavani hänen kakkunsa ja kahvinsa myös. Kaverilta en sitä odota, mutta onhan se aina ystävällinen ele, j
Miehillä ei ole kavereitakaan ja sekin kertoo puutteellisesta elämänhallinnasta ja että vastikkeetonta naisenvärkkiä vaan pitäisi saada, mitään muuta sisältöä ei miesreppanan elämässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ajattelisin, että kumpikin maksaa omansa, jos ollaan "sokkotreffeillä", eli kumpikaan ei tiedä eikä tunne toistaan entuudestaan. Tällöin ei ole mitään takeita siitä, johtaako tapaaminen mihinkään, joten kumpikaan ei ole toisen vieraana.
Eri asia on, jos tunnetaan jotenkin entuudestaan ja tiedetään, että tykätään. Treffit ovat silloin vain lähtölaukaus suhteelle.
Ketään ei opi tuntemaan ilman vaivannäköä.
Vaivannäön et tarvitse olla rahallista, tietenkään.
Ei niin. Ei tietenkään. Mutta se on helpoin ja yksinkertaisin tapa näyttää kiinnostustaan, etenkin jos on sosiaaliset taidot tai herrasmiesmäiset tavat vähän hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan mistä nämä ap:t oppivat, että heidän pitäisi olemattomalla nollapanostuksella yhdensuuntaisesti saada naisilta mitä milloinkin haluavat?
Rautalankaa: mies saa 0%:lla 1000%, mutta naisen kuin naisen pitäisi 1000%:lla tyytyä 0%:n, millä perusteella ja miten toimisi räikeä epäsuhta?
Niin mitä se mies saa, jos mennään treffeille ja molemmat maksaa omat kulunsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sen miehen pitäisi saada ilmiselvän eli naisen ajan ja moninaisen itsestään selvänä pidetyn/odotetun naisellisen panostamisen lisäksi?
Ei ole totaalinen turn off, lähinnä neutraali asia. Jos asiasta tekee melun, se on sitten turn off. Tarjoaminen saattaa olla plussaa, jos sen tekee tyylikkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sen miehen pitäisi saada ilmiselvän eli naisen ajan ja moninaisen itsestään selvänä pidetyn/odotetun naisellisen panostamisen lisäksi?
ilmeisesti miehen ajalla ei ole väliä eikä mies koskaan panosta itse mihinkään.
Jos kaksi köyhää opiskelijaa menee syömään niin todennäköisesti molemmat maksavat omansa. (itse olen opiskeluaikana kumppanini tavannut)
Vierailija kirjoitti:
Öö. En ole eläissäni tavannut niin mukavaa miestä, että vapaaehtoisesti istuisin tämän pöytäseurana. Vain velvollisuudesta tai palkkiosta
Kertoo enemmän sinusta, kuin kenestäkään muusta
Suuri turn-off,koska deittailen säästääkseni ruokakuluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmeisesti miehen ajalla ei ole väliä eikä mies koskaan panos
Perusperttimies hädin tuskin viitsii naamansa kammata, joten laskepa siitä miehen €-määräinen panostus.
Jo mennessä voidaan sopia että kukin maksaa omansa. En halua korvausta siitä että vietän aikaa mieluisan henkilön kanssa. Omat tulot riittää omiin menoihin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hyvä ap ihan suosiolla menemättä niille treffeille kun kerran on niin ylivoimaista, turnoffia pukkaa alati ja ylikallista.
Mutkumutkuliuliuu, ilmaisphimppaa pitäisi kuitenkin saada kotiinkuljetuksella ja täydellä (yksipuolisella!) takuulla, yhyy...
Timmi tsekki 100 euroo saanti takuulla.
Vierailija kirjoitti:
Suuri turn-off,koska deittailen säästääkseni ruokakuluista.
Kannattaa jättää tapailu kokonaan väliin niin säästät sinäkin vieläkin enemmän.
Minusta tuntuisi tyhmältä tarjota ateria henkilölle, jolla on (huomattavasti) isommat tulot kuin itselläni. Mun mielestä kumpikin maksaa omat safkansa
Seksistä maksetaan seksillä eikä rahalla. Ainakin minulle, sinusta en sitten tiedä.