Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?
Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off?
Kommentit (267)
Ei, nykyään kumpikin maksaa omansa.
Jos annan tarjota, olen kiinnostunut. Muuten maksan ehdottomasti itse. Mutta mielestäni on periaatteessa herrasmiesmäinen ele, jonka tulkitsen myös kiinnostuksen osoitukseksi.
En ole vanhanaikainen, mutta kyllä tuon panisi aika negatiivisena seikkana merkille, jos mies olisi ollut se ulos pyytäjä.
Jättäisin maksamatta. On ääliö ja täys turn off. Onneksi ei tarvi noihin jämiin tyytyä.
En pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei tarjoaisi ravintolassa. Sen verran perinteinen olen. Miehellä on miehen rooli ja naisella naisen. En ole viihdyttämässä miesprinsessoja.
Voin maksaa omat ruokani, ei ole mikään ongelma
Ei turn Off, mutta päättelen tuosta, ettei mies ole musta kovinkaan kiinnostunut, joten jatkoa tuskin tulee.
Olisi kyllä, jos itse on ehdottanut syömään menemistä.
Ei ole turn off. Tienaan omat rahani ja maksan omat ruokani. Seurani on ilmaista.
Outo mies, jos ei osaa puhua. En menisi toisille treffeille. Minulla ei ole vaikea maksaa omia ostojani tai tarjota toiselle
Kauniille ja seksikkäälle naiselle maksetaan. Maksakaa muut vaan omasta pussista niin varat ohjautuu parempaan käyttöön.
Voisin maksaa ja varaa on, mutta kun en maksa. Tää on ihan perinteinen, ei kiinnosta mitä nykyään kuuluu joidenkin mielestä toimia.
Olisi turn off, mutta ei ehkä kynnyskysymys, ellei kyse ole pihiydestä. Mutta pisteitä ei sillä itselleen kerää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Ei turn Off, mutta päättelen tuosta, ettei mies ole musta kovinkaan kiinnostunut, joten jatkoa tuskin tulee.
Näin minäkin ajattelen
Minusta se, joka pyytää ulos syömään, kahville, drinkille, leffaan yms. on tarjoutunut tarjoamaan ellei toisin sovita. Ihan riippumatta sukupuolesta.
En tiedä, kun ei moista ole tullut vastaan. Yleensä on keskusteltu asia etukäteen jo ennen raflaan menoa ja on tiedossa, miten maksetaan.
En menisi enditreffeillä ravintolaan, koska en haluaisi, että tuntematon mies josta en ole kiinnostunut maksaa minulle yhtään mitään.
Minulle on tähän mennessä aina tarjottu, niin kyllä ihmettelisin, jos joku ei tarjoaisi. Olettaisin, ettei ole kiinnostunut, tai on pihi.
Olen vanhanaikainen, tiedän. Mutta kyllä.