Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko turn off, jos mies ei tarjoa kun menette syömään?

Vierailija
04.07.2024 |

Kuvitellaan, että on ensitreffit ja mies kysyy lähdetäänkö syömään. Ravintolassa hän maksaa asiasta mitään kyselemättä, vain oman ruokansa. Muuten mies oikein mukava, mutta olisiko tuo turn off? 

Kommentit (267)

261/267 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että isotuloiset/varakkaat henkilöt ovat niitä piheimpiä ja sitten taas pienituloiset ovat anteliaita. Enkä tässä viittaa deittailuun vaan ihan yleisesti elämässä.

Vierailija
262/267 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni mene ensitreffeillä syömään. Joten tuskin päätyisin tuollaiseen tilanteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/267 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vanhanaikainen, tiedän. Mutta kyllä. 

Kummasti aina vanhanaikaiset arvot kelpaavat, jos niistä on itselle etua. Kuten vaikka juuri tämä ja esimerkiksi miesten aloitepakko.

Vierailija
264/267 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole varaa niin tulee se ilmoittaa ennen syömään lähtöä. Varallisuus ei minua kiinnosta, mutta kyllä miehen tulee muussa tapauksessa maksaa molempien ruoat. 

265/267 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varallisuus ei minua kiinnosta, mutta kyllä miehen tulee muussa tapauksessa maksaa molempien ruoat. 

Miksi? Mä en ymmärrä tätä, että maksaminen/tarjoaminen olisi vain miehen tehtävä.

Vierailija
266/267 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
267/267 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään nimessä ei kannata tarjota. Syy on yksinkertainen: siitä ei ole mitään hyötyä.

Jos viehätys on olemassa => nainen on kiinnostunut miehestä eikä suinkaan siitä, tarjotaanko hänelle vai ei. Kahvikuppien ja pullien laskeminen on se viimeinen asia, josta nainen on tilanteessa kiinnostunut.

Jos viehätystä ei ole => nainen ei ole kiinnostunut miehestä, vaikka tämä kuinka tarjoaisi hummeri-illalliset. Paitsi ehkä mahdollisuudesta taloudelliseen hyväksikäyttöön.

Toisin sanoen miehen näkökulmasta satunnaiselle tuntemattomalle naiselle tarjoamisesta ei ole mitään hyötyä. Ja koska mitään hyötyä ei ole, ei kannata heittää rahojaan hukkaan.

Tyttöystävä ansaitsee toki jo enemmän vaimosta puhumattakaan. Mutta se on aivan eri asia.

Ja miksi sen panostuksen ja huomioimisen täytyy olla miehen puolelta taloudellista? Ja miksi se taloudellinen panostus täytyy välttämättä tuoda e

Jos viehätystä on, voi mies silti parantaa asemaansa. Nainenhan voi treffailla useampaa miestä, joita kohtaan on viehätystä. Kannaataakin yleensä yrittää tehdä mahdollisimman hyvä ensivaikutus, sitä kun ei voi enää muuttaa.