Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25

Vierailija
04.07.2024 |

Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.

Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.

En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.

Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.

Haluaa vähintään miehen olevan 30v.

En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.

Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.

Kommentit (180)

Vierailija
81/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ainakin taukoa ja rupea käymään salilla, palkkaa itsellesi vaikka treineri joka tekee sulle treeniohjelman ja tukee ja tsemppaa myös ruokailussa.

Ikäsi tai pituus ei olisi ongelma minulle, mutta tuo hento ja ruipelo olemus olisi. Mielummin roteva ukko, kun tuulen mukana lentävä lehti. 

N. 35.v

Vierailija
82/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa ikäluokissa on nykyään paljon naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, ja nuoremmissa tämä korostuu. Ne, jotka haluavat, yleensä sellaisessa jo ovat. Vapailla markkinoilla on sellaisia, jotka teoriassa haluavat, mutta käytännössä eivät pidä markkinoiden tarjonnasta

Eli et ole tyhmä. Jos et ole priima lisääntymismateriaalia, et todennäköisesti saa parisuhdetta. Parisuhteella tässä tarkoitetaan säännöllistä seksiä ilman maksua ja sitoumuksia, mahdollisesti jonkin tasoista ystävyyttä. Lähtökohtaisesti tämä ei ole naisille tyydyttävää, ellei mies ole todella "catch"

Matalampitasoiset miehet voivat pariutua edelleen esim. perinteisen avioliiton kautta. Eli nainen kotiin, yhteinen talous ja mukulatehdas käyntiin. Ei ole huono paikka kenellekään. Jos kuitenkin markkinoit etsiväsi parisuhdetta, yrität myydä itseäsi ferrarina, vaikka olet tojota. Hinta-laatusuhde ei siis ole ilmoituksessasi kohdallaan

Parisuhde tarkoittaa kahden ihmisen välistä läheistä suhdetta. He voivat olla naimisissa tai avoliitossa tai vain tavata toisiaan säännöllisesti. Jos kumpikaan ei sitoudu tähän kuvioon, niin silloin heillä ei ole parisuhdetta, He vain tapaavat jotain ihmistä huvin vuoksi ilman pysyvämpää tarkoitusta. Viimeksimainittuun elämäntapaan  riittää porukkaa. Harvassa ovat ne, jotka osaavat ja haluavat sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn harrastuksissa ja olen naisvaltaisella alalla töissä, en siltikään kohtaa sopivaa naista ikinä missään.

Ap

Mikähän se sinun sopiva matchisi siten olisi? Isokokoinen, miehekkäällä alalla työskentelevä nainen? Mietipä hetki noita settejäsi ja sitä, kuinka haluttavia ne naiselle ovat. Jos sinä olet kovin naismainen itse, voi olla tosi vaikea saada naista tuntemaan oloaan naiseksi

Ei naisen tarvitse olla miehekäs, vaan sillä tavalla itseriittoinen, ettei hän tarvitse "täydennystä" siihen ulkoa, vaan viihtyy hyvän tyypin kanssa. On ehkä itsekin hoikka muttei erityisesti treenaamiseen  viehättynyt. Biseksuaali nainen saattaisi innostua, saisi sinussa miehen (jonka kanssa luonnostaan lisääntyminen on helpompaa) ja ripauksen myös itseään viehättävää androgyynisyyttä/feminiinisyyttä elämäänsä, eikä tarvitsisi sitä hakea muualta. 

Vierailija
84/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös naisia, jotka etsivät äiti-poikasuhdetta. Mutta kiinnostaako sellainen sinua? Jos ei, niin sitten pitää vaan panostaa miehenä olemiseen, hanki lihakset, remppaa koti kuntoon, käy tyylikonsultilla, muista aina hyvä hygienia, tee itsestäsi haluttava paketti.

Vierailija
85/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.

Tällä tyylillä saa vain rikkonaisia, traumatisoituneita ja mt- ongelmaisia naisia. 

Vierailija
86/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap kovin nuoren näköinen kasvoista? Se ja samaten solakkuus korjaantuu muutamassa vuodessa ja kolmekymppisenä olet aikuisemman näköinen.

Itse olen 157cm, joten kaikki yli 160-senttiset miehet ovat potentiaalisia kumppaneita.

Tsemppiä ap!

Vierailija
87/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä yksiolemista huonona. Liitot eivät kuitenkaan yleensä kestä. Vaikka sitä luulee niin. 

Olet turhan pessimistinen. Tiedän aviopareja, jotka ovat olleet yhdessä noin 50 vuotta ja vaikuttavat tyytyväisiltä. Jotain pikku riitaa tai epäsopua heillä on joskus voinut olla, mutta en usko, että he vaihtaisivat yksin elämiseen.

Vierailija
88/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn harrastuksissa ja olen naisvaltaisella alalla töissä, en siltikään kohtaa sopivaa naista ikinä missään.

Ap

Mikähän se sinun sopiva matchisi siten olisi? Isokokoinen, miehekkäällä alalla työskentelevä nainen? Mietipä hetki noita settejäsi ja sitä, kuinka haluttavia ne naiselle ovat. Jos sinä olet kovin naismainen itse, voi olla tosi vaikea saada naista tuntemaan oloaan naiseksi

Ei naisen tarvitse olla miehekäs, vaan sillä tavalla itseriittoinen, ettei hän tarvitse "täydennystä" siihen ulkoa, vaan viihtyy hyvän tyypin kanssa. On ehkä itsekin hoikka muttei erityisesti treenaamiseen  viehättynyt. Biseksuaali nainen saattaisi innostua, saisi sinussa miehen (jonka kanssa luonnostaan lisääntyminen on helpompaa) ja ripauksen myös itseään viehättävää androgyynisyyttä/

Hakisi kuitenkin.

Vierailija
89/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on ulkonäössäsi mikset saa naista. Kyllä kaikenlaiset kusipää pettäjät miehet ovat aina saaneet naisia mutta vain koska ovat komeita naisten mielestä joten et saa naista koska ulkonäkösi ei miellytä naisia.

Vierailija
90/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.

Tällä tyylillä saa vain rikkonaisia, traumatisoituneita ja mt- ongelmaisia naisia. 

Niin?  Etkai yritä väittää että toisenkinlaisia naisia on olemassa?

Vierailija
91/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

175 cm ei ole lyhyt. Jos epäilet ulkonäköäsi, niin voistko jotenkin kohentaa sitä? Esim. urheilemisella, parturilla tai pukeutumisella?

Varallisuudellasi ei ole väliä (paitsi ehkä tradwifeille), jos kuitenkin olet töissä. 

Yritä tavata uusia ihmisiä myös arjessa.

Mikä on tradwife? Kuvittelin omaavani laajan sanavaraston, mutta ilmeisesti olen ollut väärässä.

Vierailija
92/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.

Vierailija
93/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A) sinulla on huono itsetunto

b) olet epätoivoinen 

c) olet liian päällekäyvä heti

Tässä nämä sun parisuhteen estäjät ovat. Ja huom! Ei liity ulkonäköön sitten mikään noista, kuten huomasit. 

Eli kuten sanottu. Kohtele naisia ylimielisesti kuin he olisivat ilmaa.  Kohdat a,b ja c väistetty.

Tässä on ajatusvirhe. Ikään kuin olisi vain kaksi vaihtoehtoa, olet ylimielinen mulkku tai epätoivoinen ripustautuja. 

Kolmas tie on se keskitie. Kohtelet monenlaisia naisia ennen kaikkea ihmisinä. Juttelet, kommentoit, kyselet rennosti. Säästät seksivihjailut myöhemmäksi. Pyrit vain olemaan sosiaalinen ja myönteinen monenlaisten ihmisten seurassa. 

Vierailija
94/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on. Jollei muita ole kohdannut, se kertoo jotain siitä, millaisiin kiinnität huomiota tai millaisia vedät puoleesi. 

Vierailija
95/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.

Sieltä se totuus tulee, vain nainen kelpaa parisuhteeseen omana itsenään. Miehen täytyy panostaa ja paljon.

Vierailija
96/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai on. Jollei muita ole kohdannut, se kertoo jotain siitä, millaisiin kiinnität huomiota tai millaisia vedät puoleesi. 

Hmm, kyllä. Olen, ja olen aina ollut, friikkimagneetti. Hyvässä ja pahassa.

Vierailija
97/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on ulkonäössäsi mikset saa naista. Kyllä kaikenlaiset kusipää pettäjät miehet ovat aina saaneet naisia mutta vain koska ovat komeita naisten mielestä joten et saa naista koska ulkonäkösi ei miellytä naisia.

Ei kai noin voi sanoa naisten puolesta. Riittää kun on muutaman tai vain sen yhden ainoan mielestä sopivan näköinen. 

Vierailija
98/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin erään pituuskasvultaan hyvin lyhyen ja sysiruman miehen - olisikohan ollut noin 155 cm.

Hänelläkin oli useampiakin naisia. Miten? Hän oli hyvä puhumaan ja kevyesti jännä mulkku.

Suosittelen niin paljon viinaa, että kielen kannat irtoaa. Jos sekään ei onnistu, toivoa ei taida olla.

Vierailija
99/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit jonkun joka on sun kanssa pelkästään rahasta? Joo voithan sä lähteä ulkomaille ja maksaa jollekin korvausta menetystä ajatusta. Mieti kuitenkin vielä. Joudut stressaamaan siksi ettei toinen lähde menemään.

Vierailija
100/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuta vain. Olet joka tapauksessa menettänyt nuoruutesi seikkailut. Jos nainen kuulee sinun kokemattomuutesi niin viimeistään siinä vaiheessa hän alkaa katsoa sinua kieroon. Kuka haluaa miehen joka tulee haikailemaan menetettyjä naissuhteita? Pikkuhiljaa koko ajan katkerammaksi muuttuvaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi