Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25

Vierailija
04.07.2024 |

Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.

Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.

En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.

Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.

Haluaa vähintään miehen olevan 30v.

En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.

Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ei ole lyhyt. Jos epäilet ulkonäköäsi, niin voistko jotenkin kohentaa sitä? Esim. urheilemisella, parturilla tai pukeutumisella?

Varallisuudellasi ei ole väliä (paitsi ehkä tradwifeille), jos kuitenkin olet töissä. 

Yritä tavata uusia ihmisiä myös arjessa.

Vierailija
42/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 174 cm enkä pidä häntä mitenkään erityisen lyhyenä. Itse olen 170 cm, ja harva nainen työpaikallani on minua pidempi. 

Avaa silmät ja katso ympärillesi. Mitä sinä jostain netistä naisia kyttäät. Ota siitä naapurista se ujo Riitta. Töissäkin kannattaa puolivitsillä vihjaista, että voi että kun toivot itsellesi tyttöystävää. Naiset rakastavat parittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nainen haluaa miehen, joka kutsuu itseään ällöttäväksi, lyhyeksi ruipeloksi? Tätä voit jäädä ap miettimään.

Vierailija
44/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyppä huviksesi lomamatkalla aasiassa tai välimeren tienoolla.

Huomaat, että vika ei välttämättä ole sinussa vaan tämän maan naisissa.

Taas tätä. Älä mene hakemaan tauteja sieltä.

Suomi mamma-

Niin..

Miksi mennä hakemaan tauteja ulkomailta asti kun niitä saa ihan kotimaisiltakin naisilta.

Miten, kun naiset ei mene viittä metriä lähemmäs ap:ta ja teitä muita luusereita?  Sitäpaitsi pitäis ensin olla tauti, että sen voisi kehenkään tartuttaa. Eniten tartuntoja on yli 60-vuotiailla miehillä, jotka on käyneet seksituristimatkoillaan ja piikkihuumeiden käyttäjillä.

On selvää, että naisilla sukupuolitaudit tulevat olemaan yleisempiä kuin miehillä - luultavasti näin on jo nytkin.

"Nuorten naisten osuus tartunnan saaneista on kasvussa. 1519-vuotiailla tytöillä ja nuorilla naisilla on tippuritartuntoja jopa enemmän kuin samanikäisillä pojilla ja miehillä"

https://yle.fi/a/74-20074822

Vierailija
45/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyppä huviksesi lomamatkalla aasiassa tai välimeren tienoolla.

Huomaat, että vika ei välttämättä ole sinussa vaan tämän maan naisissa.

Taas tätä. Älä mene hakemaan tauteja sieltä.

Suomi mamma-

Niin..

Miksi mennä hakemaan tauteja ulkomailta asti kun niitä saa ihan kotimaisiltakin naisilta.

Miten, kun naiset ei mene viittä metriä lähemmäs ap:ta ja teitä muita luusereita?  Sitäpaitsi pitäis ensin olla tauti, että sen voisi kehenkään tartuttaa. Eniten tartuntoja on yli 60-vuotiailla miehillä, jotka on käyneet seksituristimatkoillaan ja piikkihuumeiden käyttäjillä.

On selvää, että naisilla sukupuolitaudit tulevat ol

Alfa panee kaikki eikä häneltä kuminkäyttöä naiset vaadi.

Sitten kun naiset kyllästyvät sitoutumiskyvyttömän alfan patjana olemiseen he voimaantuvat feminismiin ja nyt se seksuaalinen leväperäisyys onkin kaikkien muiden miesten syy.

Vierailija
46/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkokoisilla ja -näköisillä ja -luonteisilla ihmisillä on kumppaneita. Sellaisillakin, joilla ei ikinä luulisi mäihä käyvän treffailun ja parisuhteen kanssa. Varmasti se ap:kin kumppani sieltä löytyy ajan kanssa.

Vierailija
47/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenkokoisilla ja -näköisillä ja -luonteisilla ihmisillä on kumppaneita. Sellaisillakin, joilla ei ikinä luulisi mäihä käyvän treffailun ja parisuhteen kanssa. Varmasti se ap:kin kumppani sieltä löytyy ajan kanssa.

Varmasti löytyy ja yhtä varmaa on se että hän tulee katumaan sitä päivää myöhemmin.

Vierailija
48/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan sinut sinkkuuteni kanssa, enkä edes hae ketään, koska elämääni ei nyt sovi mikään suhde. Mutta silti aina ajoittain tulee joku, joka osoittaa kiinnostusta minua kohtaan. Vaikka itse en olisi elettäkään tehnyt toisen suuntaan.

Vierailija
49/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) sinulla on huono itsetunto

b) olet epätoivoinen 

c) olet liian päällekäyvä heti

Tässä nämä sun parisuhteen estäjät ovat. Ja huom! Ei liity ulkonäköön sitten mikään noista, kuten huomasit. 

Vierailija
50/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

b) olet epätoivoinen 

Tässä nämä sun parisuhteen estäjät ovat. Ja huom! Ei liity ulkonäköön sitten mikään noista, kuten huomasit. 

Eli kuten sanottu. Kohtele naisia ylimielisesti kuin he olisivat ilmaa.  Kohdat a,b ja c väistetty.

Tämä konsti toimii erinomaisesti mutta on henkisesti äärimmäisen raskasta jos et ole luonnollisesti mulkku.

Vierailija
51/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä aikaa, olet nuori kundi vielä.

Vierailija
52/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on aivan yliarvostettu konstruktio.

Vierailija
53/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa suomalainen, kristillinen deittiappi Kotisataman Valo. Sieltä on löytynyt seuraa myös kirkkoon kuulumattomalle ystävälleni. 

Vierailija
54/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset on maailman nirsoimpia ja sen takia et naisille kelpaa. Suomessa asuu yli miljoona yksinasuvaa ja niistä yli puolet on sinkkumiehiä. Tavis naisille kelpaa vain komein top 10 mies.

Vierailija
55/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) olet epätoivoinen 

Eli kuten sanottu. Kohtele naisia ylimielisesti kuin he olisivat ilmaa.  Kohdat a,b ja c väistetty.

Tämä konsti toimii erinomaisesti mutta on henkisesti äärimmäisen raskasta jos et ole luonnollisesti mulkku.

Tai sitten voi selättää a,b ja c:n kohtelemalla itseään ja naista kunnioittavasti ja arvostavasti. 

Tämä konsti toimii erinomaisesti ja ihan kaikille. 

Vierailija
56/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) olet epätoivoinen 

Tai sitten voi selättää a,b ja c:n kohtelemalla itseään ja naista kunnioittavasti ja arvostavasti. 

Mutta joutuu vetämään käteen.

Vierailija
57/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vaihtoehtoa.

1.Käytä korkeapohjallisia kenkiä ja käy salilla.

2. Kasvata itsellesi paksu lompakko.

Toki on olemassa kolmaskin vaihtoehto, mitä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä.

3. Ota itsellesi yh nainen.

Rahaa on kohtalaisesti. Tuo kenkä temppu ei kiinosta, yh:t ei kelpuuta minua. Ymmärrätkö, mitä sanon, kun en kelpaa kenellekään. Se silloin tarkoittaa sitä. Ei silloin oteta vain mitään yh äitiä.

Ap

Yh:t on paljon tarkempia ketä päästävät lastensa lähettyville, eikä heillä ole enää tarvetta saada lisää lapsia, joten eivät seurustele kenen tahansa kanssa. Ei heitä kannata edes yrittää, ei sinulla ole mahdollisuuksia heihin, ellet hirveästi pidä lapsista.

Vierailija
58/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) olet epätoivoinen 

Mutta joutuu vetämään käteen.

Ei. Toisiaan kunnioittavassa ja arvostavassa parisuhteessa on niin henkistä kuin fyysistä läheisyyttä. Suurin osa ihmisistä ja ihan naisistakin (!) pitää seksistä. 

Vierailija
59/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

b) olet epätoivoinen 

Mutta jout

Niin pitää mutta edes tutustumaan ei pääse olematta röyhkeä mulkku.  Minä en ole tätä peliä keksinyt enkä määrää sääntöjä.  Miehessä täytyy olla valtavasti särmää että nainen huomaa hänet seksuaalisesti. 

Vierailija
60/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta valittaminen ja ole sitten ilman, jos on niin vaikeaa. Minkä perässä juoksee, niin sitä ei saavuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi