Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25
Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.
Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.
En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.
Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.
Haluaa vähintään miehen olevan 30v.
En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.
Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.
Kommentit (180)
Pituus on sivuseikka. Itse vaihdoin 184 cm pitkän miehen 170-senttiseen. Oli parempiluonteinen ja ymmärsi, kuinka parisuhteessa ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) sinulla on huono itsetunto
b) olet epätoivoinen
c) olet liian päällekäyvä heti
Tässä nämä sun parisuhteen estäjät ovat. Ja huom! Ei liity ulkonäköön sitten mikään noista, kuten huomasit.
Eli kuten sanottu. Kohtele naisia ylimielisesti kuin he olisivat ilmaa. Kohdat a,b ja c väistetty.
Tämä konsti toimii erinomaisesti mutta on henkisesti äärimmäisen raskasta jos et ole luonnollisesti mulkku.
Tai sitten voi selättää a,b ja c:n kohtelemalla itseään ja naista kunnioittavasti ja arvostavasti.
Tämä konsti toimii erinomaisesti ja ihan
Sitten kun ymmärrät, ettei ole mitään peliä, eivätkä ihmiset ole mitään pelinappuloita, niin olet valmis parisuhteeseen.
t. Tinderistä löytänyt oikein mukavan ja ihanan miehen, joka ei ole millään muotoa mulkku eikä röyhkeä
Mitä huonoa siinä olisi? Jos et jaksa, et jaksa. Turhahan sitä on päätään runnoa läpi tiiliseinästä loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ikäluokissa on nykyään paljon naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, ja nuoremmissa tämä korostuu. Ne, jotka haluavat, yleensä sellaisessa jo ovat. Vapailla markkinoilla on sellaisia, jotka teoriassa haluavat, mutta käytännössä eivät pidä markkinoiden tarjonnasta
Eli et ole tyhmä. Jos et ole priima lisääntymismateriaalia, et todennäköisesti saa parisuhdetta. Parisuhteella tässä tarkoitetaan säännöllistä seksiä ilman maksua ja sitoumuksia, mahdollisesti jonkin tasoista ystävyyttä. Lähtökohtaisesti tämä ei ole naisille tyydyttävää, ellei mies ole todella "catch"
Matalampitasoiset miehet voivat pariutua edelleen esim. perinteisen avioliiton kautta. Eli nainen kotiin, yhteinen talous ja mukulatehdas käyntiin. Ei ole huono paikka kenellekään. Jos kuitenkin markkinoit etsiväsi parisuhdetta, yrität myydä itseäsi ferrarina, vaikka olet tojota. Hinta-laatusuhde ei siis ole ilmoituksessasi kohdallaan
Olipa aika paksua analyysia. Totuus on kuitenkin tämä: ihmiset ovat edelleen suureksi osaksi aivan tavallisia ja haluavat tavallisia asioita ja parisuhde on yksi niistä. Sopivan ihmisen kohtaaminen on sattumaa. Voi vaatia todella suuren määrän kohtaamisia, että törmää potentiaaliseen ihmiseen. Olet vielä hyvin nuori, ap. Etsi rauhallisin mielin. Hyvin suurella todennäköisyydellä tapaat sinulle sopivan naisen jossain vaiheessa.
en minäkään ole yrityksistä huolimatta saanut parisuhdetta, kertapanoja vain. olen luovuttanut täysin enkä edes yritä enää etsiä parisuhdetta. kaikki ei vaan löydä kumppania. N35
Oi voi kyllä sinulla on nuori ihminen lyhyt aikajänne. Naisiakin on lyhyitä ja hintelöitä jos ulonäköseikoista haluat puhua. Itse painoin sinun iässäsi töitä ja opintoja koska ei parisuhdetta ollut saatavilla. Kavereiden kanssa tein vuosia kaikenlaista ja tosiaan opiskelin liki kaiken vapaa-ajan, kunnostin suvun kesämökkiä, hoidin koiria jne jne. Missään kohtaa en ollut mitään luovutusta tememässä vaikka parisuhdetta ei helpolla löytynytkään. Minä löysin oman mieheni vasta 35-vuotiaana, että kyllä siinä liki kaksikymmentä vuotta sai etsiä, mutta en tosiaan jäänyt kotiini asiaan luovutusmielessä itkemään.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) olet epätoivoinen
Tässä nämä sun parisuhteen estäjät ovat. Ja huom! Ei liity ulkonäköön sitten mikään noista, kuten huomasit.
Eli kuten sanottu. Kohtele naisia ylimielisesti kuin he olisivat ilmaa. Kohdat a,b ja c väistetty.
Tämä konsti toimii erinomaisesti mutta on henkisesti äärimmäisen raskasta jos et ole luonnollisesti mulkku.
Tai sitten voi selättää a,b ja c:n kohtelemalla itseään ja naista kunnioittavasti ja arvostavasti.
<
Minä olin mukava mies parisuhteessa kunnes nainen jätti jännän miehen takia kun olin tylsä enkä ryypännyt. Ei enää koskaan.
No more mr niceguy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisenä; vika ei ole pituudessasi. Älä ihan oikeasti mieti koko asiaa. Jos kokonaisuus on kunnossa, ei pituudella ole niin merkitystä. Sitäpaitsi 175 ei ole mitenkään erityisen lyhyt - vain viitisen senttiä keskipituutta lyhyempi.
Onhan hän keskimääräistä lyhyempi nuoreksi mieheksi, mutta mitä sitten. Sitten pitää vaan hyväksyä asia, jota ei voi enää muuttaa. Lyhyydestä on myös hyötyä, syö vähemmän ja rahaa menee vähemmän jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen haluaa miehen, joka kutsuu itseään ällöttäväksi, lyhyeksi ruipeloksi? Tätä voit jäädä ap miettimään.
En kutsukaan, mutta naiset ovat kutsuneet minua tuolla nimityksellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
b) olet epätoivoinen
Tai sitten voi selättää a,b ja c:n kohtelemalla itseään ja naista k
Voi olla, että sinut on jätetty siksi, että ette sopineetkaan yhteen. Mutta se ei ole mikään syy muuttua mulkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen haluaa miehen, joka kutsuu itseään ällöttäväksi, lyhyeksi ruipeloksi? Tätä voit jäädä ap miettimään.
Ap
No oletko toiminut jotenkin ällöttävästi? Kaivanut nenää, pierinyt tai jotain muuta? Koska usea nainen ei todellakaan ole voinut käyttää ihan TÄYSIN samaa sanaa sinusta, jos et ole toiminut jotenkin epäkohteliaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No mitä jos vaan aloittaisit kuntosalilla käymisen, jos sillä saisi tyttöystävän? Olisiko liikaa vaadittu? Samalla oma mieli piristyy.
Sivustot on paskin tapa etsiä naista
En ajattelisi asiaa luovuttamisena, mutta voithan "unohtaa" asian ainakin joksikin aikaa. Voi tehdä hyvää ottaa etäisyyttä asiaan. Eikä mikään varmasti estä sinua ryhtyästä suhteeseen, jos sattumalta joku tulisikin vastaan.
Nettideitit ovat vaikeita, koska miesten ja naisten määrä siellä on liian erilainen. Esim Tinderin käyttäjistä 80% on miehiä. Eli jo matemaattisista syistä sieltä on miehen vaikea löytää puolisoa. On vaikea erottua joukosta. Ja deittisivustoilla aina osa etsii kevyempiä suhteita eli läheskään kaikki eivät liiku siellä parisuhdemielessä. Ja sitten osa on ääliöitä, jotka käyttäytyvät huonosti joten jos joku kirjoittaa ilkeästi niin se ei johdu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Suomi naiset on maailman nirsoimpia ja sen takia et naisille kelpaa. Suomessa asuu yli miljoona yksinasuvaa ja niistä yli puolet on sinkkumiehiä. Tavis naisille kelpaa vain komein top 10 mies.
Inkkelien itku on hunajaa korvilleni. Jatkakaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 vaihtoehtoa.
1.Käytä korkeapohjallisia kenkiä ja käy salilla.
2. Kasvata itsellesi paksu lompakko.
Toki on olemassa kolmaskin vaihtoehto, mitä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä.
3. Ota itsellesi yh nainen.
Rahaa on kohtalaisesti. Tuo kenkä temppu ei kiinosta, yh:t ei kelpuuta minua. Ymmärrätkö, mitä sanon, kun en kelpaa kenellekään. Se silloin tarkoittaa sitä. Ei silloin oteta vain mitään yh äitiä.
Ap
Hyvä ettet ainakaan lähde korokepohjiin tai vastaaviin kikkailuihin. Kunpa osuisit sopivalla hetkellä sellaisen naisen kohdalle (kai meitä useampia sentään Suomessa on!), joka aidosti viehättyy suht lyhyistä (suunnilleen itsensä mittaisista) sirohkoista miehistä.
Oman siron - tosin kauniskasvoisen - pitkätukkani löysin harrastuksen parista 17 vuotta sitten, ja hän on monta senttiä sinua lyhyempi, kuten olen itsekin.
Minusta on hyvä idea pitää taukoa varsinaisesta kumppaninhausta, kunhan et erakoidu etkä katkeroidu, vaan hankit mieleisiä harrastuksia ja kavereita, käyt paikoissa, osallistut tapahtumiin ja vaikka johonkin vapaaehtoishommaan. Hankit siis elämään mielenkiintoa ja sisältöä niin paljon kuin on mahis ilman kumppaniakin. Hän löytyy sitten jossain kohtaa tai ei, mutta ainakin sulla on kivempaa kuin pelkkään etsimiseen keskittyen ja turhautuen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn harrastuksissa ja olen naisvaltaisella alalla töissä, en siltikään kohtaa sopivaa naista ikinä missään.
Ap
Mitä jos pitäisit vuoden verran taukoa etsinnöissä ja jatkaisit sen jälkeen taas uudestaan. Sen vuoden ajan keskityt työhön ja aloitat jonkun harrastuksen. Luet silloin tällöin yhden kirjan tai ainakin jotain tavallista lehteä/uutisia, jotta tiedät suunnilleen mitä maailmassa tapahtuu. Koskaan ei kannata heittää toivoa. Lähisuvussa on mies, joka on alle 175 cm. Hänellä on ollut naisystäviä ja pari pitempää suhdetta. Nuoret ihmiset, usein nuoret miehet, ovat kärsimättömiä ja haluaisivat tyttöystävän nyt heti. Ikävä kyllä se on vaikeampaa, sillä samoilla apajilla on monta muuta. Aina ei osu tielle sitä itselle sopivaa. Mutta ajan kanssa kyllä. Kun en tiedä sinusta enempää, niin muistutan vielä, että kohtelias käytös on hyödyllinen asia ja ehkä jätät rumimmat sanat pois, kun juttelet jonkun vieraan naishenkilön kanssa. Sillä voi päästä alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No oletko toiminut jotenkin ällöttävästi? Kaivanut nenää, pierinyt tai jotain muuta? Koska usea nainen ei todellakaan ole voinut käyttää ihan TÄYSIN samaa sanaa sinusta, jos et ole toiminut jotenkin epäkohteliaalla tavalla.
Ei tuon tuomion naisilta saadakseen tarvitse muuta kuin näyttää jotenkin erilaiselta.
Naisvaltaisella alalla työskentelevänä naisena täytyy kyllä sanoa, että ne harvat miehet joita tänne tulee ei yleensä ole sinkkuja, tai päätös pysyä sinkkuna on miehen oma. Toki ihmiskohtaloita on erilaisia ja osa ei löydä parisuhdetta vaikka etsii, mutta tarkoitan vain sanoa että alavalinta ei ole sille este.