Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25
Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.
Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.
En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.
Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.
Haluaa vähintään miehen olevan 30v.
En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.
Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.
Tällä tyylillä saa vain rikkonaisia, traumatisoituneita ja mt- ongelmaisia naisia.
Kumpi on parempi? Olla yksin ja kärsiä pikkuhiljaa kasvasta itseinhosta vai tavata edes väliaikaisesti naisia joita viehättää kyseisen oloiset miehet.
Naiset jotka täälläkin jankuttavat ettei saa luovuttaa, eivät tulisi ikinä ottamaan sellaista miestä jolle tuo pitää sanoa. Kai he saavat tuolla jonkun sädekehän päänsä ympärille tai sitten jotain mielihyvää siitä kun näkevät miehen yrittävän ilman mitään toivoakaan saada ketään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka täälläkin jankuttavat ettei saa luovuttaa, eivät tulisi ikinä ottamaan sellaista miestä jolle tuo pitää sanoa. Kai he saavat tuolla jonkun sädekehän päänsä ympärille tai sitten jotain mielihyvää siitä kun näkevät miehen yrittävän ilman mitään toivoakaan saada ketään.
Jep. Ne on niitä samoja jotka keksii tekosyitä että "kelpaisit kyllä mulle jos....
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.
Naisethan valistavat ettei parisuhteeseen saa mennä, jos joutuu tyytymään muuhun kuin täydelliseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 175 cm pituinen mies ei ole lyhyt. Olet kuitenkin alle 30v, eli hyvällä tavalla minun mielestäni nuori, niin nyt olisi hyvä aloittaa jokin kuntoiluharrastus, alku voi olla vaikeaa, mutta liikuntaan jää helposti koukkuun. Syö myös ravinteikasta ruokaa.
Siis toisin sanoen, älä luovuta. Vaikken sinua ulkoisesti ole nähnytkään, uskon että asia korjaantuu. Näe vielä vähän vaivaa, äläkä luovuta.
Sinä taidat olla vanhempaa ikäpolvea. Alle 30-vuotiailla naisilla on niin kovat vaatimukset, että kyllä se pituuskin merkkaa. Vanhemmilla sukupolvilla pariutumiset olivat aivan erilaista kulttuuria, kuin nykypäivänä.
Minä olen kohta 39-vuotias mies, enkä ole koskaan käynyt treffeillä tai nähnyt naista alasti. Tienaan kohtuudella (noin 4500e/k), korkeakoulututkinto, kaikki täällä mainitut kliseet paitsi pituus juurikin tuo 175 cm. Painoa on 90kg, pientä salimahaa on, mutta on myös lihastakin sopivasti.
Itse olen jo aikoja sitten luovuttanut. Thaikut yms eivät minua kiinnosta. Suomessa on vain aika iso epäsuhta miesten ja naisten määrässä. Naisia on paljon vähemmän kuin miehiä ja sitä myöten samanhenkisiä naisia on myös vähemmän. Toki itsekin liikuntaa harrastavana ja muutenkin aktiivisena ihmisenä toivon toiseltakin osapuolelta samanlaista asennetta elämässä. Sohvaperunat eivät ole minua varten.
Esimerkiksi kesälomallani en kahteen viikkoon edes käynyt kotona. Olin jatkuvasti menossa jossain päin Suomea liikuntajuttujen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.
Tällä tyylillä saa vain rikkonaisia, traumatisoituneita ja mt- ongelmaisia naisia.
Kumpi on parempi? Olla yksin ja kärsiä pikkuhiljaa kasvasta itseinhosta vai tavata edes väliaikaisesti naisia joita viehättää kyseisen oloiset miehet.
Riippuu naisen mielenterveysongelman laadusta ja oman "jännyytesi" syvyysasteesta.
Jos vältät huumeet, juot vain kohtuullisesti ja rajoitat "mulkkuilun" tietynlaiseen omapäisyyteen, jämäkkyyteen ja riippumattomuuteen (etkä kuitenkaan solvaa ja latista naistasi), niin voi olla, että teidän suhteenne jopa auttaa häntäkin esimerkiksi saamaan paremman itsetunnon ja tadapainottumaan tunne-elämältään. On se mahdollista.
Mulla mätsäsi vasta 30 - vuotiaana. Ei kiiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 175 cm pituinen mies ei ole lyhyt. Olet kuitenkin alle 30v, eli hyvällä tavalla minun mielestäni nuori, niin nyt olisi hyvä aloittaa jokin kuntoiluharrastus, alku voi olla vaikeaa, mutta liikuntaan jää helposti koukkuun. Syö myös ravinteikasta ruokaa.
Siis toisin sanoen, älä luovuta. Vaikken sinua ulkoisesti ole nähnytkään, uskon että asia korjaantuu. Näe vielä vähän vaivaa, äläkä luovuta.
Sinä taidat olla vanhempaa ikäpolvea. Alle 30-vuotiailla naisilla on niin kovat vaatimukset, että kyllä se pituuskin merkkaa. Vanhemmilla sukupolvilla pariutumiset olivat aivan erilaista kulttuuria, kuin nykypäivänä.
Minä olen kohta 39-vuotias mies, enkä ole koskaan käynyt treffeillä tai nähnyt naista alasti. Tienaan kohtuudella (noin 4500e/k), korkeakoulututkinto, kaikki täällä mainitut kliseet paitsi pituus juurikin tuo 175 cm. Painoa on 90kg, pientä
En ole tuo, jolle vastasit, mutta tuli tarve kommentoida, koska olen itse "hieman vanhempaa polvea" (50+) ja olen ollut juuri päinvastaisessa luulossa, että nuoremmilla ikäluokilla samanpituisuus on yleistynyt verrattuna omanikäisiini. Minä ja samanmittainen puolisoni (168) olimme omassa kaveripiirissämme poikkeus, mutta kahdella lapsellamme, jotka ovat tulleet seurusteluikään, on kaveripiirissä pituuden suhteen aika likellä toisiaan olevia pareja useita. Pojallammekin on itseään 2 senttiä pidempi tyttöystävä (ovat 170 ja 172).
Ehkä treffisovelluksissa tietyt mitattavat ulkonäköseikat ylikorostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kohta 39-vuotias mies, enkä ole koskaan käynyt treffeillä tai nähnyt naista alasti. Tienaan kohtuudella (noin 4500e/k), korkeakoulututkinto, kaikki täällä mainitut kliseet paitsi pituus juurikin tuo 175 cm. Painoa on 90kg, pientä
Tuo superliikunnallisuus on sellainen, että se rajaa todella ison osan naisista pois ja superiliikunnallisissa on miehiä enemmän kuin naisia. Jos se on sinulle oleellinen kriteeri, on varmaan pakko hyväksyä se, että mahikset on aika heikot. Voihan se silti joskus onnestaa. Mun elämäni karismaattisin ja vetävin mies oli hädin tuskin 170 cm (itse olen 168 cm).
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulun siihen joukkoon, joka kannattaa luovuttamista jatkuvan etsinnän suhteen. Se turhauttaa, vie itsetunnon alas ja katkeroittaa. Sen sijaan ehdotan jatkamaan ihmisten - miesten ja naisten, kaikenikäisten - seurassa ajan viettämistä millä hyvänsä mielekkääksi kokemallasi tavalla. Ja JOS jossain yhteydessä joku tuttavuus alkaisi luonnollisesti syventyä romanssin suuntaan, niin sitten olisit avoimin mielin etkä valmiiksi negatiivisena mukana siinä.
Oma on asiasi luovutatko vai oletko luovuttamatta. Ehkä kannattais vaan elää elämäänsä sen kummemmin etsimättä ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.
Sieltä se totuus tulee, vain nainen kelpaa parisuhteeseen omana itsenään. Miehen täytyy panostaa ja paljon.
Mies hyötyy suhteesta enemmän kuin nainen niin kyllä miehen täytyy panostaa ja paljon jos suhteen haluaa. Näin naisena mielummin yksin kuin surkeassa suhteessa paskan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä se totuus tulee, vain nainen kelpaa parisuhteeseen omana itsenään. Miehen täytyy panostaa ja paljon.
Mies hyötyy suhteesta enemmän kuin nainen niin kyllä miehen täytyy panostaa ja paljon jos suhteen haluaa. Näin naisena mielummin yksin kuin surkeassa suhteessa paskan miehen kanssa.
Varmaan sellaisen miehen on panostettava, joka kilpailee naisesta muiden miesten kanssa. On paljon naisia, joista ei kilpailla ja sellaisen saa ihan olemalla oma itsensä, jos on kunnollinen asiansa hoitava ihminen ja yhteensopiva. Mutta hän ehkä haaveilee sellaisesta, mihin ei ole mahdollisuutta. Sekin on yksi muoto sille, ettei ole valmis oikeaan suhteeseen vrt. teini-iän idoli-ihastukset ja muut kaukorakkaudet.
Kannattaa. Ei siitä mitään onnea löydä. Nainen pettää sinua 60 vuotiaan ruskean taksikuskin kanssa ja saat koko elämäsi miettiä uudestaan luottamustasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka nainen haluaa miehen, joka kutsuu itseään ällöttäväksi, lyhyeksi ruipeloksi? Tätä voit jäädä ap miettimään.
En kutsukaan, mutta naiset ovat kutsuneet minua tuolla nimityksellä.
Ap
Tapahtuiko tuo ymmärrettävästi sinua loukannut solvaaminen treffisovelluksessa vai livenä? Ehdottaisin, ettet jatkossa nöyryytä itseäsi ehdottamalla naiselle mitään lähempää tutustumista ennen kuin olette tutustuneet esimerkiksi jossain tilaisuudessa, tapahtumassa, harrastuksessa tai töissä sen verran, että voit olla suht varma, ettei ainakaan noin epäasillisia pakkeja tule. Jos naisella ja sinulla on jo kuva toisistanne mukavina juttukavereina ja samaan leppoisaan sävyyn tarjoat vaikka numeroadi tai ehdotat kahvittelua, hän tuskin heittäytyy ykskaks ihan moukaksi.
Joillain miehillä on ihmeellinen tapa yleistää koko naissukupuoli keskenään samanlaiseksi. Kai se on vaan ilmentymä naisen esineellistämisestä -> red flag -> pako.
Kehittyneemmät yksilöt ottavat ihmiset ihmisinä, miehet ja naiset. Se nainenkin on ensisijaisesti ihminen, toissijaisesti nainen.
Minä luovutin jo ajat sitten parisuhteen etsimisen kanssa. En vain riittänyt kellekään. Nykyisin etsin vain kevytsuhteita ja ihan avoimesti ja ne päättyvät aina siihen kun nainen ihastuu ja minä en.
Miksi naiset eivät syty parisuhdetta haluavasta miehestä, mutta parisuhteeseen jo kykenemätön mies onkin kuuminta hottia?
Vierailija kirjoitti:
Minä luovutin jo ajat sitten parisuhteen etsimisen kanssa. En vain riittänyt kellekään. Nykyisin etsin vain kevytsuhteita ja ihan avoimesti ja ne päättyvät aina siihen kun nainen ihastuu ja minä en.
Miksi naiset eivät syty parisuhdetta haluavasta miehestä, mutta parisuhteeseen jo kykenemätön mies onkin kuuminta hottia?
Niillä naisillakin on omat traumansa, jotka seilaavat aikuisina vapaina. Tasapainoiset ja terveet yksilöt ovat elämänmittaisissa suhteissa. Nainen saattaa traumabondautua sinuun omien vaikeuksiensa vuoksi. Ja suhde sinuun lisää sitten taakkaa entisestään. Voisit alkaa tehdä yhteistyötä jonkun terapeutin kanssa ja jakaa hänen käyntikorttejaan lähtökeskustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan totta.
LUOVUTA! Suosiolla, ei suomalaisten ryhävalaksien perässä kannata juosta, tai tarkemmin kävellä, kun niiden lyllertäminen on niin hidasta ettei tarvitse juosta.
Nykyakat suolessa on niin vtun laadutonta golddigger :öivää eli lokkeilevaa p a s k a s a k k i a, ettei todellakaan kannata uhrata yhtään ylimääräistä energiaa tai resursseja niiden vuoksi. Tyhjän saa pyytämättäkin ja rahoistaa pääsee eroon vähemmälläkin vaivalla.