Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25

Vierailija
04.07.2024 |

Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.

Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.

En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.

Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.

Haluaa vähintään miehen olevan 30v.

En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.

Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on ulkonäössäsi mikset saa naista. Kyllä kaikenlaiset kusipää pettäjät miehet ovat aina saaneet naisia mutta vain koska ovat komeita naisten mielestä joten et saa naista koska ulkonäkösi ei miellytä naisia.

Ei ole mitään sellaista ulkonäköä, mikä täysin sulkisi pois parisuhdemarkkinoilta. Hyvin monenlaiset ja näköiset ihmiset löytävät kumppanin ja lapsiakin niissä suhteissa syntyy. Pitää vaan löytää sellainen ihminen, jonka kanssa oikeasti kohtaa ja tuntee olonsa hyväksi. Turha antaa tuollaisia tuomioita ihmiselle, joka on muutenkin turhautunut parisuhteen etsimiseen. Näkemättä ei voi ap:n ulkonäköä kommentoida. Eikä se toimivan parisuhteen muodostus ole niillä komeilla/kauniillakaan ihmisillä yhtään helpompaa, valinnanvaraa voi olla mutta löytyykö sitä itselle sopivaa matchia on ihan oma juttunsa.

Vierailija
122/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa iässä kaikki parisuhdekelpoiset naiset on jo varattu. kannattaa luovuttaa. jäljellä on vain jämänaisia, joista on pelkkää harmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuta vain. Olet joka tapauksessa menettänyt nuoruutesi seikkailut. Jos nainen kuulee sinun kokemattomuutesi niin viimeistään siinä vaiheessa hän alkaa katsoa sinua kieroon. Kuka haluaa miehen joka tulee haikailemaan menetettyjä naissuhteita? Pikkuhiljaa koko ajan katkerammaksi muuttuvaa miestä.

No jopas. Koskaan en ole kuullut, että yksikään nainen haluaisi miehen joka on seikkaillut paljon nuoruudessaan. Kyllä mulla ainakin nousisi niskakarvat pystyyn tuollaisen miehen kanssa. Ja vaikka kokemattomuus voi itseä häiritä ja tulla välillä esille, niin ei sitä tarvitse mainostaa naisille. Kokemattomuus tai kokeneisuus on jokaisen oma yksityisasia. Kaikkia meitä jännittää uudessa suhteessa ja edellisestä voi olla vuosia aikaa, olen tavannut pari miestä joilla tiedän olleen parisuhteen aiemmin, mutta eipä siitä paljoa varmuutta ollut kertynyt. Siinä olet oikeassa, että kukaan ei halua puolisoa joka haikailee jotain menetettyjä suhteita mitä ei koskaan ollutkaan. Se nykyinen suhde joko riittää tai sitten ei, jälkimmäisessä tilanteessa en näe mahdollisuutta suhteen jatkumiselle.

Vierailija
124/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä ole kirjoitettu ihan kirjakin suomenkielellä :" saat sen mistä luovut"? Eli lakkaa etsimästä.

Vierailija
125/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.

Sieltä se totuus tulee, vain nainen kelpaa parisuhteeseen omana itsenään. Miehen täytyy panostaa ja paljon.

Jos haluaa naisen, joka haluaa miehekkään miehen, on juu panostettava miehekkyyteensä. Vaihtoehtoisesti voi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja etsiä naista, joka haluaa ko. miehen sellaisenaan.

Vierailija
126/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.

Tällä tyylillä saa vain rikkonaisia, traumatisoituneita ja mt- ongelmaisia naisia. 

Kumpi on parempi? Olla yksin ja kärsiä pikkuhiljaa kasvasta itseinhosta vai tavata edes väliaikaisesti naisia joita viehättää kyseisen oloiset miehet.

Yksin oleminen voittaa paskan parisuhteen mennen tullen, vaikka sitä ei siinä hetkessä uskoisi. Mitään järkeä ei ole ryhtyä suhteeseen sellaisen kanssa, joka ei oikeasti ole sitä mitä parisuhteelta haluat ja joka pahimmassa tapauksessa vie sinut vaan syvemmälle siihen omaan pahaan oloon ja itseinhoon, kun sen kumppanin omakaan mielenterveys ei ole vakaalla pohjalla ja kummatkin yritätte käyttää toisianne tukikeppeinä, vaikka siihen ei ole kummallakaan voimavaroja.

Vierailija
127/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on se, että et ole miehekäs, mutta saatat etsiä naisia, jotka etsivät miehekästä miestä. Asia on syytä tiedostaa, mutta ei siitä tarvitse masentua. Et pysty tarjoamaan miehen mallia suhteessa ulkonäöllisesti, ellet esim. panosta kuntoiluun ja kasvata hauikset. Nainen haluaa usein vastinparin itselleen täydentämään suhdetta.

Naisethan valistavat ettei parisuhteeseen saa mennä, jos joutuu tyytymään muuhun kuin täydelliseen ihmiseen.

*Jos joutuu tyytymään ihmiseen, jota ei halua.

Ja kai nyt aikuiset miehet osaavat tehdä omat valintansa ihan itsekin, jos ei naisten neuvot miellytä.

Vierailija
128/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siitä ole kirjoitettu ihan kirjakin suomenkielellä :" saat sen mistä luovut"? Eli lakkaa etsimästä.

Tuo nyt on tekotaiteellista paskaa eikä mitään takeita ole. 

Vierailija
129/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset jotka täälläkin jankuttavat ettei saa luovuttaa, eivät tulisi ikinä ottamaan sellaista miestä jolle tuo pitää sanoa. Kai he saavat tuolla jonkun sädekehän päänsä ympärille tai sitten jotain mielihyvää siitä kun näkevät miehen yrittävän ilman mitään toivoakaan saada ketään.

Totta. Meillä kaikilla kun on ne kaksimetriset lentäjä-kirurgi adonikset tuolla makkarissa odottamassa. Vai miten se todellisuus taas menikään...

Oisko vaan, että täällä asiasta sanovilla on jotain elämänkokemusta mihin mielipiteensä perustaa ja se omakin puoliso on ihan normaali ukko, vaikka omaan silmään tietysti komea kuin mikä.

Vierailija
130/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan tiedät, naisista on vain harmia. Kieroilevat pääsi pilalle. Suomalainen nainen on näistä pahin. Joten jos vakavasti harkitset asiaa, niin täältä ei kannata lähteä hankkimaan.

Vierailija
131/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut asiat tulee eteen, kun sitä vähiten odottaa. Liika yrittäminen voi estää asioiden tapahtumisen luonnostaan.

Vierailija
132/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luovutin jo ajat sitten parisuhteen etsimisen kanssa. En vain riittänyt kellekään. Nykyisin etsin vain kevytsuhteita ja ihan avoimesti ja ne päättyvät aina siihen kun nainen ihastuu ja minä en.

Miksi naiset eivät syty parisuhdetta haluavasta miehestä, mutta parisuhteeseen jo kykenemätön mies onkin kuuminta hottia?

Kiirehditkö aiemmin liikaa vai annoitko tutustumiselle ja tunteiden syvenemiselle aikaa? 

Vierailija
133/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luovutin jo ajat sitten parisuhteen etsimisen kanssa. En vain riittänyt kellekään. Nykyisin etsin vain kevytsuhteita ja ihan avoimesti ja ne päättyvät aina siihen kun nainen ihastuu ja minä en.

Miksi naiset eivät syty parisuhdetta haluavasta miehestä, mutta parisuhteeseen jo kykenemätön mies onkin kuuminta hottia?

Oma kokemus parisuhdetta haluavista miehistä on se, että he eivät halua tai osaa ottaa alkuun hitaammin ja katsoa, olisiko suhteeseen mahdollisuuksia. Ne miehet mitä itse olen tavannut ovat jo lähtötilanteessa sellaisia, että heti kun pienikin mahdollisuus parisuhteeseen heille avautuu niin he suorastaan takertuvat siihen ja minulle sellainen etenemisvauhti on liian nopea. Kiire ja epätoivo paistaa läpi. Mitään kevytsuhteita en itse halua, mutta tuossa kevytsuhteilussa mitä itse harrastat on mahdollisuus tutustua ilman odotuksia ja jos nainen sitten ihastuu, niin se on varmaan helpompaa kun ei tule tunnetta siitä että häneltä vaaditaan jotain tai odotetaan suhteen syntymistä. Itse olen sitä mieltä, että kevyet seksisuhteet on vaikeita, koska toiseen osapuoleen väkisinkin tulee jonkinlainen tunneyhteys niin intiimin kontaktin jatkuessa.

Vierailija
134/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huono asia luovuttaa. Parisuhteessa olo on vain yksi tapa kokea elämää, ei ainoa. Itse olen päälle nelikymppinen ihminen, joka ei ole koskaan seurustellut enkä voisi olla onnellisempi. Minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Rakkaita ystäviä ja sukulaisia, mielekäs työ ja kivat työkaverit, mukava koti, kiinnostavia harrastuksia, hyvä terveys. Viimeeksi tänään ajattelin, miten onnekas olenkaan, kun minulla on kaikki hyvin.

Vierailija
135/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole takeita, muttei se paskaakaan ole. Epätoivoinen pyrkimys karkottaa ihmiset kauemmas, niin on tässäkin keskustelussa usea jo sanonut ja vielä useampi kokenut. Luovuttamisen kautta löytynut mielenrauha, rentous ja keskustelun kepeys sen sijaan antaa edes mahdollisuuden tutustumiseen, vaikkei mitään varmuudella takaakaan. 

Vierailija
136/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa :( Sinuna en silti kokonaan luovuttaisi, mutta pitäisin taukoa.

Vierailija
137/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten varmaan tiedät, naisista on vain harmia. Kieroilevat pääsi pilalle. Suomalainen nainen on näistä pahin. Joten jos vakavasti harkitset asiaa, niin täältä ei kannata lähteä hankkimaan.

Hoh hoijaa. Millähän mittapuulla suomalainen nainen on pahin, kun suomalainen nainen tuo maailmanlaajuisesti tilastollisesti suht eniten taloudellisesti hyötyä yhteiseen talouteen ja muutenkaan ei vaadi mitään älyttömiä miljonäärivaatimuksia. 

Vierailija
138/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus parisuhdetta haluavista miehistä on se, että he eivät halua tai osaa ottaa alkuun hitaammin ja katsoa, olisiko suhteeseen mahdollisuuksia. Ne miehet mitä itse olen tavannut ovat jo lähtötilanteessa sellaisia, että heti kun pienikin mahdollisuus parisuhteeseen heille avautuu niin he suorastaan takertuvat siihen ja minulle sellainen etenemisvauhti on liian nopea. Kiire ja epätoivo paistaa läpi. Mitään kevytsuhteita en itse halua, mutta tuossa kevytsuhteilussa mitä itse harrastat on mahdollisuus tutustua ilman odotuksia ja jos nainen sitten ihastuu,

Miehet pystyvät esineellistämään naisen ja panemaan ilman tunteita. 

Vierailija
139/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole huono asia luovuttaa. Parisuhteessa olo on vain yksi tapa kokea elämää, ei ainoa. Itse olen päälle nelikymppinen ihminen, joka ei ole koskaan seurustellut enkä voisi olla onnellisempi. Minulla on kaikki, mitä tarvitsen. Rakkaita ystäviä ja sukulaisia, mielekäs työ ja kivat työkaverit, mukava koti, kiinnostavia harrastuksia, hyvä terveys. Viimeeksi tänään ajattelin, miten onnekas olenkaan, kun minulla on kaikki hyvin.

Tuota mieltä olin pitkään itsekin. Sitten tuosta listasta tippui pois aika monta asiaa eikä enää ollutkaan niin helppoa vaan perheettömyys alkoi tuntua todella raskaalta, kun muukin elämä oli niin raskasta. Ehkä kaikilla ei ole mahdollisuutta ystävä- ja sukulaispiiriin, mielekkääseen työhön kivoilla työkavereilla jne. Terveyskin voi olla mennyttä jo huomenna. 

Vierailija
140/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole takeita, muttei se paskaakaan ole. Epätoivoinen pyrkimys karkottaa ihmiset kauemmas, niin on tässäkin keskustelussa usea jo sanonut ja vielä useampi kokenut. Luovuttamisen kautta löytynut mielenrauha, rentous ja keskustelun kepeys sen sijaan antaa edes mahdollisuuden tutustumiseen, vaikkei mitään varmuudella takaakaan. 

On myös niin, että jos on täysin sulkeutunut sinkuksi, ei mitään lähestymisiä tule ja vastapuolet vaistoavat, jos toinen on vastaanottavainen. Silloin käyttäytyy toisin ja välittää erilaista energiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme