Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25
Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.
Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.
En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.
Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.
Haluaa vähintään miehen olevan 30v.
En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.
Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.
Kommentit (180)
Mitä enemmän tilaa viet, sitä enemmän katseita keräät. Tilat ovat fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen.
Jotkut tykkäävät isosta fyysisestä tilasta, jotkut isosta sosiaalisesta tilasta, ja jotkut mielenvahvuudesta.
Oletko lähestynyt naisia muualla kuin seuranhakupalveluissa? Siis ihan oikeassa elämässä? Osaatko hakeutua tilanteisiin, joissa voit luontevasti tutustua naisiin ja ajan kanssa tuoda esiin hyviä puoliasi?
Jos koet ulkonäkösi olevan este, miksi et tekisi sille jotain? Hanki lihasmassaa ja syö enemmän.
Voisiko ongelma olla kuitenkin se, että sinulla ei ole riittävästi pääomaa treffimarkkinoille? Itse ainakin haluan, että kumppani on töissä, hänellä on hyvä itsetunto, harrastuksia löytyy ja sosiaaliset taidot ovat kohdallaan. Ulkonäkö, tulotaso ja muut ovat sivuseikka. Oma kihlattuni hurmasi minut runoillaan. Eri asiat toimivat eri naisille mutta harva haluaa miestä, joka vaan syö, nukkuu, dataa ja ruikuttaa.
Elät vielä etsikkoaikaa, parhainta nuoruutta! Jos lähipiirin samanikäiset on jo vakisuhteissa, niin älä anna sen lannistaa.
Jossain on sanottu, että saat sen mistä luovut. Itse ajattelen sen niin, että keskitä huomio välillä toisaalle, kehitä itseäsi ammatillisesti ja harrastuksissa. Opettele uusia asioita ja näe uusia näkökulmia.
Ulkonäköäkin voi miettiä, mutta siihen ei kannata jäädä liikaa kiinni. Liikkumalla ja kuntoilulla saa lihaksia ja hyvän mielen. Vaatetyylejä on monenlaisia, mikä korostaisi sinun hyviä puolia? Parturi osaa auttaa kokeilemaan eri hiustyylejä tai parranajoa. Ja siisteys ja hygienia tietysti perusasioita.
Omaa itseä vahvistaessa saatatkin kohdata ihmisen, jonka kanssa tuttavuus voi syvetä parisuhteeksi.
Mun mielestä 175 cm pituinen mies ei ole lyhyt. Olet kuitenkin alle 30v, eli hyvällä tavalla minun mielestäni nuori, niin nyt olisi hyvä aloittaa jokin kuntoiluharrastus, alku voi olla vaikeaa, mutta liikuntaan jää helposti koukkuun. Syö myös ravinteikasta ruokaa.
Siis toisin sanoen, älä luovuta. Vaikken sinua ulkoisesti ole nähnytkään, uskon että asia korjaantuu. Näe vielä vähän vaivaa, äläkä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ikäluokissa on nykyään paljon naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, ja nuoremmissa tämä korostuu. Ne, jotka haluavat, yleensä sellaisessa jo ovat. Vapailla markkinoilla on sellaisia, jotka teoriassa haluavat, mutta käytännössä eivät pidä markkinoiden tarjonnasta
Eli et ole tyhmä. Jos et ole priima lisääntymismateriaalia, et todennäköisesti saa parisuhdetta. Parisuhteella tässä tarkoitetaan säännöllistä seksiä ilman maksua ja sitoumuksia, mahdollisesti jonkin tasoista ystävyyttä. Lähtökohtaisesti tämä ei ole naisille tyydyttävää, ellei mies ole todella "catch"
Matalampitasoiset miehet voivat pariutua edelleen esim. perinteisen avioliiton kautta. Eli nainen kotiin, yhteinen talous ja mukulatehdas käyntiin. Ei ole huono paikka kenellekään. Jos kuitenkin markkinoit etsiväsi parisuhdetta, yrität myydä itseäsi ferrarina, vaikka olet tojota. Hinta-laatusuhde ei siis ole ilmoituksessasi kohdallaan
Parisuhteella tarkoitat siis pelkkää seksisuhdetta? No siinä menee todellakin vikaan, kuka nainen sellaista pelkkää seksisuhdetta edes haluaisi? Ja jos haluaa, niin silloin se ulkonäkö on se tärkein asia, jos ei olla yhteistä taloutta perustamassa, eikä tarvi edes jutella mistään. Nimenomaan se sitoutuminen on se mitä naiset aina etsii. Nainen haluaa olla miehelle se catch, se johon mies rakastuu ja haluaa sitoutua, vaikka ei lapsia tehtäisikään, mutta yhteinen elämä on se tavoite, joku jonka kanssa jakaa elämä iloineen ja suruineen. Ja kun oikeasti parisuhdetta etsitään, etsitään ihmistä jonka kanssa huumorintaju, elämäntilanne, elämän arvot ja tulevaisuuden toiveet kohtaa, siis sopii yhteen, ja tietysti pitää myös seksuaalinen halu syttyä, sellainen että se kestää vuosikymmeniä, jopa elämän loppuun asti. Kunnon, aito rakkaus, eikä mikään ohimenevä ihastus tai kaverisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppä huviksesi lomamatkalla aasiassa tai välimeren tienoolla.
Huomaat, että vika ei välttämättä ole sinussa vaan tämän maan naisissa.
Taas tätä. Älä mene hakemaan tauteja sieltä.
Suomi mamma-
Niin..
Miksi mennä hakemaan tauteja ulkomailta asti kun niitä saa ihan kotimaisiltakin naisilta.
Miten, kun naiset ei mene viittä metriä lähemmäs ap:ta ja teitä muita luusereita? Sitäpaitsi pitäis ensin olla tauti, että sen voisi kehenkään tartuttaa. Eniten tartuntoja on yli 60-vuotiailla miehillä, jotka on käyneet seksituristimatkoillaan ja piikkihuumeiden käyttäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 vaihtoehtoa.
1.Käytä korkeapohjallisia kenkiä ja käy salilla.
2. Kasvata itsellesi paksu lompakko.
Toki on olemassa kolmaskin vaihtoehto, mitä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä.
3. Ota itsellesi yh nainen.
Rahaa on kohtalaisesti. Tuo kenkä temppu ei kiinosta, yh:t ei kelpuuta minua. Ymmärrätkö, mitä sanon, kun en kelpaa kenellekään. Se silloin tarkoittaa sitä. Ei silloin oteta vain mitään yh äitiä.
Ap
Ongelma on se, että kukaan ei edes kysele varallisuuttani, kun siihen asti ei edes päästä. Minut torjutaan pelkästään pinnallisista syistä.
Ap
Niin ajatteletko, että jokaisella naisella on aikaa käydä läpi kaikki 50 000 miestä, jotka "etsivät parisuhdetta" ja ruotia heistä ne, jotka ovat kelvollisia avioliitton niistä, jotka huijaavat seksin toivossa? Meidänkin pitää kuules tehdä nykyään töitä ja harrastaa, ei ole aikaa tuollaiseen. Korjaa markkinointimateriaalisi vastaamaan sitä mitä olet ja mitä oikeasti tarjoat. Jos tarjoat rahaa seksiä vastaan, laita se siihen ilmoitukseen. Jos tarjoat avioliittoa, laita se ilmoitukseen. Meillä on hädin tuskin aikaa selata niitä ilmoituksia, puhumattakaan OTTAA selvää kaikista halukkaista
Ei parisuhde mikään ihmisoikeus ole. Ja todellinen syy ettet saa naista on se että oma taso ei kelpaa vai mitä ?
Miksi on niin kova hinku löytää joku? Meinaatko oikeasti 25-vuotiaasta asti olla jonkun yhden kanssa loppuikäsi, jos sieltä joku nainen eteesi tulisi? Tuskin. Olisit tyytyväinen, jos vielä olet sinkku, etkä ole noin nuorena vielä kohdannut sitä, joka sinut vaatii vakisuhteeseen, koska sen jälkeen ei sitten enää vilkuilla naisia kaupungilla ja deittailla huvin vuoksi yms.
En pidä yksiolemista huonona. Liitot eivät kuitenkaan yleensä kestä. Vaikka sitä luulee niin.
Ap haluaa naisen käyttöesineekseen. Kukaan nainen ei halua tuollaiseen suhteeseen jonkun hyötyesineeksi, käyttötavaraksi.
Älä luovuta!
Olen tosin nainen, enkä tiedä, minkälaista miehenä on etsiä seuraa. Käytin itse kaksikymppisenä katiivisesti tinderiä ja näin sitä kautta ihan tavallisen näköisiä miehiä eri tasoisilla koulutuksilla. Yritin olla ennakkoluuloton ja antaa ihmisille mahdollisuuden. En keräillyt matcheja, vaikka sydämiä varmasti olisin saanut kerralla paljon. Pidin siitä, jos joku laittoi minulle viestin, niin ainakaan minun ei tarvitse jaksaa yrittää aloittaa keskustelua. En myöskään välittänyt tyypeistä, joilla ei lue mitään profiilissa tai siinä on hyvin niukasti mitään. Yritä antaa itsestäsi oikea kuva.
Naiset pitävät yleensä itsevarmoista miehistä. Nyt et vaikuta siltä. Jokainen pärjää elämässään myös ilman kumppania, vaikka tietysti kumppani voi lisätä merkitystä elämään. Kun ensin hoksaa tämän, niin tapailusta tulee parempaa, eikä epätoivoista. Pidä sitä sellaisena, että pääset tutustumaan erilaisiin ihmisiin. Ehkä löydät tyypin, jonka kanssa haluat nähdä pidempäänkin.
Itse löysin kolmea viikkoa vajaa 28-vuotiaana puolisoni, enkä pitänyt itseäni yhtään vanhana pariutuessani.
On erittäin hyvä idea lopettaa pakonomainen etsiminen, koska se ei johda ikinä mihinkään muuhun kuin pettymyksiin. Keskity elämääsi ja niihin ihmisiin, joita kohtaat työssä ja vapaalla.
Epätoivo karkottaa, lakkaa siis olemasta ällöttävä, epätoivoinen pillunjahtaaja.
Ja: onnellinen elämä alkaa siitä, että tuntee itsensä, hyväksyy itsensä ja kohtaa muut ihmiset tasa-arvoisesti ja kunnioittaa jokaista. Kun rakastaa, saa takaisin vastarakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Luovuttaminen 25v iässä miehenä olisi todella suuri virhe, koska miehenä sun markkina-arvo kasvaa jonnekin 35v ikävuoteen asti ainakin.
Itse asiassa miehen huippuvuodet ajoittuvat vasta 50 vuoden tietämille. Tällöin hän saa kaikkein eniten huomiota.
Kaikille alapeukuttajille:
https://www.hs.fi/tiede/art-2000005787535.html
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
"Ruipelot" miehet ovat ihan sexy :) Kannattaa miettiä sellaiset asiat kuntoon, joihin on melko helppo vaikuttaa: hyvä hiustenleikkaus, hammashygienia, ryhti(!), hymy (!!!)
Miksei myös salillakäynti tai muu liikunta, jos haluat, mutta ruumiinrakenne ei ole olennaista, usko pois.
Oot hyvin nuori vielä. Itse olin mieheni eka, hän oli tavatessamme 29v, ja hyvin "nörtti", mutta fiksu ja kiltti, mikä merkitsi eniten.
Jos et tosiaan kelpaa kenellekään niin kuin sanot, silloin on järkevää luovuttaa, Mitä se tyhjä tointaa. Omaan valtaasi jää, kuinka huonona asiana tätä pidät.
Anteeksi jos olen tyly, mutta aloituksesi muistuttaa liikaa "miten voin tehdä sen kun se ei onnistu mitenkään" -trolleja.
Erittäin todennäköistä on, että et tule jäämään yksin.
Hyvin todennäköistä on sekin, että kun eräänä päivänä olet päätynyt parisuhteeseen, alatkin haikailla niitä poikamiesaikojasi, kun et vielä ollut parisuhteessa.
Nin se vaan menee useimmilla. Haluamme aina sitä, mitä meillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ikäluokissa on nykyään paljon naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, ja nuoremmissa tämä korostuu. Ne, jotka haluavat, yleensä sellaisessa jo ovat. Vapailla markkinoilla on sellaisia, jotka teoriassa haluavat, mutta käytännössä eivät pidä markkinoiden tarjonnasta
Eli et ole tyhmä. Jos et ole priima lisääntymismateriaalia, et todennäköisesti saa parisuhdetta. Parisuhteella tässä tarkoitetaan säännöllistä seksiä ilman maksua ja sitoumuksia, mahdollisesti jonkin tasoista ystävyyttä. Lähtökohtaisesti tämä ei ole naisille tyydyttävää, ellei mies ole todella "catch"
Matalampitasoiset miehet voivat pariutua edelleen esim. perinteisen avioliiton kautta. Eli nainen kotiin, yhteinen talous ja mukulatehdas käyntiin. Ei ole huono paikka kenellekään. Jos kuitenkin markkinoit etsiväsi parisuhdetta, yrität myydä itseäsi ferrarina, vaikka olet tojota. Hinta-laatusuhde ei siis o
Olet aivan metsässä
Seksisuhde on se, mitä mies haluaa. Nainen lopettaa seksin eli parittelun luonnostaan, kun lapsiluku on täynnä. Mies on se, joka vaatii siittämistä ennen ja jälkeen. Parisuhde = säännöllinen seksi. Avioliitotkin puretaan nykyään jos seksi loppuu
En minä ainakaan halua mitään surustelevaa valittajamiestä. Jakakoot surunsa terapeutin kanssa, minun elämäni on mukavaa ja iloista. En varmasti ota mitään miestä surustamaan sitä
"huumorintaju, elämäntilanne, elämän arvot ja tulevaisuuden toiveet kohtaa, siis sopii yhteen, ja tietysti pitää myös seksuaalinen halu syttyä" jaada jaada jaa, täysin ulapalla. Naiset ja miehet eivät ole eivätkä tule olemaan samanlaisia arvoiltaan ja toiveiltaan koskaan. Parisuhde ja avioliitto ovat taloudellisia kompomisseja, jotka tehdään yhteiskunnallisen järjestyksen säilymiseksi ja yhteiskunnan kehittämiseksi. Mies luopuu eläimellisistä siittäjäalfafantasioistaan ja lapsellisista äitifantasioistaan, ja tätä vasten pääsee parin lapsen isäksi. Nainen luopuu jatkuvasta vieraiden miesten ihailusta, huomiosta ja hekumasta, ja tulee äidiksi. Nainen joutuu uhraamaan yleesnä myös identiteettinsä ja uransa lapsilleen
"Aito rakkaus".. Juu. On olemassa naisia, jotka juoksevat miehen perässä tämän harrastuksissa jonkin aikaa. Yleensä viimeistään lasten tulon myötä, kun nainen pääsee vihdoin kokemaan jatkuvan siittämisen sijaan OMAN SEKSUAALISUUTENSA, ja kokemaan äitiyden, ei paljon siitoshommat ja metsissä pomppimiset kiinnosta. Naiset ja miehet eivät ole erilaisia, naiset eivät ole pikkumiehiä. End of story
Ihan ensimmäisenä; vika ei ole pituudessasi. Älä ihan oikeasti mieti koko asiaa. Jos kokonaisuus on kunnossa, ei pituudella ole niin merkitystä. Sitäpaitsi 175 ei ole mitenkään erityisen lyhyt - vain viitisen senttiä keskipituutta lyhyempi.
Ala ryyppäämään, narkkaamaan ja kohtelemaan naisia halveksivasti niin kohta ympärilläsi on kymmenen naista pöksyt märkänä valmiina "korjaamaan" sinut.