Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono asia vain luovuttaa parisuhteen löytymisen suhteen? En jaksa enää. M25

Vierailija
04.07.2024 |

Täytän tänä vuonna 26v, olen kolme vuotta hakenut aktiivisesti seuraa erillaisilta sivuilta, suuriosa naisista ei edes vastaa viesteihin, voi osin selittyä sillä, että miehet laittavat naisille niin paljon, osa vastaa torjuu kohteliaasti ja osa on jopa ihan päin naamaan ilkeitä ja epäkohteliaita.

Olen lyhyt miheksi alle 175cm, olen myös todella hento ja ruipelo, enkä ole komea tai söpö kasvoista. Nuoret naiset katsoo minua kieroon ja osa opa sanonut päin naamaan, että olen liian sitä ja tätä, olen ällöttävä.

En oikeasti jaksa enää, kun tämä on niin vaikeaa ja työlästä.

Olen koittanut lähestyä minua vanhempia naisia, mutta heti, kun kuulevat ikäni alkaa, että olen liian nuori.

Haluaa vähintään miehen olevan 30v.

En kaipaa nyt mitään tsemppejä, että kyllä sä löydät vielä, voi olla tai sitten ei, mutta etsiä en enää jaksaa.

Onko mielestänne huono asia "luovuttaa" ja unohtaa asia.

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn harrastuksissa ja olen naisvaltaisella alalla töissä, en siltikään kohtaa sopivaa naista ikinä missään.

Ap

Vierailija
2/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä huviksesi lomamatkalla aasiassa tai välimeren tienoolla.

Huomaat, että vika ei välttämättä ole sinussa vaan tämän maan naisissa.

Vierailija
4/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä. Älä mene hakemaan tauteja sieltä.

Suomi mamma-

Vierailija
5/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vaihtoehtoa.

1.Käytä korkeapohjallisia kenkiä ja käy salilla.

2. Kasvata itsellesi paksu lompakko.

Toki on olemassa kolmaskin vaihtoehto, mitä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä.

3. Ota itsellesi yh nainen.

Vierailija
6/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vaihtoehtoa.

Toki on olemassa kolmaskin vaihtoehto, mitä en suosittele kuin äärimmäisessä hädässä.

Rahaa on kohtalaisesti. Tuo kenkä temppu ei kiinosta, yh:t ei kelpuuta minua. Ymmärrätkö, mitä sanon, kun en kelpaa kenellekään. Se silloin tarkoittaa sitä. Ei silloin oteta vain mitään yh äitiä.

Ap

Vierailija
7/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi mamma-

Niin..

Miksi mennä hakemaan tauteja ulkomailta asti kun niitä saa ihan kotimaisiltakin naisilta.

Vierailija
8/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 vaihtoehtoa.

Rahaa on kohtalaisesti. Tuo kenkä temppu ei kiinosta, yh:t ei kelpuuta minua. Ymmärrätkö, mitä sanon, kun en kelpaa kenellekään. Se silloin tarkoittaa sitä. Ei silloin oteta vain mitään yh äitiä.

Ap

Ongelma on se, että kukaan ei edes kysele varallisuuttani, kun siihen asti ei edes päästä. Minut torjutaan pelkästään pinnallisista syistä.

Ap

Vierailija
9/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku minä nuorempana, en vaan ollu ruipelo vaan ylipainoinen. Kun täytin 35v, niin naiset alko kiinnostumaan minusta ihan eri tavalla. Ehkä naisillekin tulee järkee päähän ja tajuavat, millaisia miehiä heidän kannattaa suosia.

Vierailija
10/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi mamma-

Niin..

Miksi mennä hakemaan tauteja ulkomailta asti kun niitä saa ihan kotimaisiltakin naisilta.

Ei täällä kotimaassa ole tautiriskiä, kun naisilla suljetut ovet kokoajan päällä.

Vierailija
11/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3v aikana olisit jo päässyt ruipeloudesta eroon.

Vierailija
12/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuttaminen 25v iässä miehenä olisi todella suuri virhe, koska miehenä sun markkina-arvo kasvaa jonnekin 35v ikävuoteen asti ainakin.

Vierailija
13/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanku minä nuorempana, en vaan ollu ruipelo vaan ylipainoinen. Kun täytin 35v, niin naiset alko kiinnostumaan minusta ihan eri tavalla. Ehkä naisillekin tulee järkee päähän ja tajuavat, millaisia miehiä heidän kannattaa suosia.

Tuossa iässä naiset alkavat kyllästyä j ännämiehiin.

Vierailija
14/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospas katselisit niitä ihan tavallisia tyttöjä? 

Vierailija
15/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa ikäluokissa on nykyään paljon naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, ja nuoremmissa tämä korostuu. Ne, jotka haluavat, yleensä sellaisessa jo ovat. Vapailla markkinoilla on sellaisia, jotka teoriassa haluavat, mutta käytännössä eivät pidä markkinoiden tarjonnasta

Eli et ole tyhmä. Jos et ole priima lisääntymismateriaalia, et todennäköisesti saa parisuhdetta. Parisuhteella tässä tarkoitetaan säännöllistä seksiä ilman maksua ja sitoumuksia, mahdollisesti jonkin tasoista ystävyyttä. Lähtökohtaisesti tämä ei ole naisille tyydyttävää, ellei mies ole todella "catch"

Matalampitasoiset miehet voivat pariutua edelleen esim. perinteisen avioliiton kautta. Eli nainen kotiin, yhteinen talous ja mukulatehdas käyntiin. Ei ole huono paikka kenellekään. Jos kuitenkin markkinoit etsiväsi parisuhdetta, yrität myydä itseäsi ferrarina, vaikka olet tojota. Hinta-laatusuhde ei siis ole ilmoituksessasi kohdallaan

Vierailija
16/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen asia.  Liity feminismin vastustajiin.

Vierailija
17/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn harrastuksissa ja olen naisvaltaisella alalla töissä, en siltikään kohtaa sopivaa naista ikinä missään.

Ap

Mikähän se sinun sopiva matchisi siten olisi? Isokokoinen, miehekkäällä alalla työskentelevä nainen? Mietipä hetki noita settejäsi ja sitä, kuinka haluttavia ne naiselle ovat. Jos sinä olet kovin naismainen itse, voi olla tosi vaikea saada naista tuntemaan oloaan naiseksi

Vierailija
18/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana ollaan vasta aikuisiän alussa, joten ihan turhaa on synkistellä omaa sinkkuuttaan.

Ei onni tule etsien, vaan eläen, sanoo vanha sanontakin eli kyllä se kiinnostunut naisihminen sieltä jossain vaiheessa eteen tupsahtaa, kunhan elelee omaa elämäänsä ja käy ihmisten ilmoilla.

Jos taas epätoivoisesti hakee kumppania, se epätoivo varmaan huokuu jo joka solusta, sanasta ja asenteestakin ulospäin ja voi olla vain karkottava tekijä. Monta kertaa, kun lakkaa etsimästä ja tavallaan luovuttaa ja hellittää sen asian suhteen, että pitäisi löytää joku juuri nyt elämään, niin kohta sitä jo huomaa tapaavansa jonkun kiinnostavan.

Vierailija
19/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Aina tätä samaa kitinää, vaikka jokainen tajuaa, että vaikka minkänäköisiä ihmisiä on parisuhteessa. Lakkaa keskittymästä ulkonäköösi ja sen sijaan kehität sosiaalisia taitojasi. 

Vierailija
20/180 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena maskuliiniset miehet ovat tuossa iässä jo jossain karju-karhu-överimies-karvaa-jokapaikassa luokassa. Naiset suosivat yleensä aina sellaista sopivan miehekästä yksilöä, ei saa olla liian mies. Maskuliinisten miesten pitää alkaa vanhetessaan siis oikeasti himmaamaan ja tietoisesti keventämään, jos haluavat naisen. Nuorena liian lapsekkaat ovat tuolloin varmaan juuri "sopivan kypsiä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi