Vihervasemmiston ongelma, että niiden mielestä ihmisoikeudet koskee vain ulkomaalaisia
Siksi ne on kovin huolissaan, ettei kenenkään ulkomaalaisten oikeuksiin vaan kajota ja itse taas sujuvasti ajavat mm. perustuslain vastaista ulkonaliikkumiskieltoa. Sitä ne taas ajaa muina miehinä ihan itse. Meillä koko julkinen keskustelu pyöri ihan muiden ihmisten oikeuksien ympärillä ja omia taas rajoitetaan ihan sujuvasti ja perustuslain vastaisesti.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-iskiko-paaministeri-sanna…
Lisäksi ei ole mikään ihmisoikeus saada tulla juuri meille viimeksi turvalliseksi katsotulta Venäjältä. Sillä ei ole mitään telemistä ihmisoikeuksian kanssa. Meillä on asiassa myös oma etu ja intressi.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Erään demarin sammakko: "Oma maa ensin -ajattelu on haitallista" Tuprukaisen linjoilla koko puolue.
Eikä vain puolue vaan koko aate. Sosialismi on kollektiivista. Kollektiivilla tarkoitetaan koko ihmiskuntaa. Sosialisti ei hyväksy kansallisvaltioiden olemassaolon oikeutusta.
Vierailija kirjoitti:
Erään demarin sammakko: "Oma maa ensin -ajattelu on haitallista" Tuprukaisen linjoilla koko puolue.
Ja demari Sannahan oli luovuttamassa Suomen ilmavoimat Ukrainalle kun sai siitä pisteitä maailmalla eri medioissa... oman maan etuja ei tarvitse miettiä lainkaan...
Vihervasemmisto elää persun päässä 24/7/365.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmisto elää persun päässä 24/7/365.
Valitettavasti.
Mutku vihervassari, mutku vihervassari, mutku vihervassari non stop
T:persu
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi tuhoaa kyvyn ajatella loogisesti.
Taitaa olla juuri päinvastoin. Miksi oikeiston siis pitäisi toistaa vasemmiston tekemät "virheet"? Eikö näistä "virheistä" kannattaisi ottaa opiksi, eikä toistaa niitä?
Persujen mielestä vain valkoisella miehellä on oikeuksia. Muun väriset ja naiset on sitten eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen persu, osaan syödä räkää nenästä!
Söisit edes omastasi etkä kokoomuslaisen nenästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen persu, osaan syödä räkää nenästä!
Söisit edes omastasi etkä kokoomuslaisen nenästä.
Niinpä, perskokkareet keskittyy syömään toistensa nenästä. Hyvänä päivänä EK antaa pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vassarihullu taas vauhdissa. Ei täällä kukaan halua mitään sosialismia.
Yllättävän moni idiootti haluaa. Eloapinoista varmaan suurinosa
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus hommaa Suomen täyteen sellaisia kehitysmaalaisia huippuosaajia, joille ei tarvitse maksaa kunnon palkkaa eikä huolehtia työntekijöiden oikeuksista. Kokoomus viis veisaa niistäkään.
Kokoomus hallitusohjelman mukaisesti korotti työperäisen maahan muuton tulorajaa.
-Palkan on oltava vähintään sen työehtosopimuksen mukainen, jota työsuhteeseen sovelletaan. Jos työehtosopimusta ei ole tai kyse on osa-aikatyöstä, palkan on nykyisin oltava vähintään 1 331 euroa kuukaudessa.
Tulevaisuudessakin palkan tulee olla aina alakohtaisen työehtosopimuksen minimi, kuitenkin vähintään 1600 euroa kuukaudessa. IS
Vierailija kirjoitti:
Persujen mielestä vain valkoisella miehellä on oikeuksia. Muun väriset ja naiset on sitten eri asia.
Jep, persujen mielestä ei ole olemassa muunlaisia ihmisiä, kuin valkoinen mies.
Ei suomalaisella ole mitään oikeuksia..näkeehän tämä. Suomen ja suomalaisten roolin myös tässä EU jäsenenä..kuppaus ja hyväksikäyttö sekä toisten ongelmien taakankantaja ja resurssien jakaja..
Tämä on Suomen ja suomalaisten rooli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassarihullu taas vauhdissa. Ei täällä kukaan halua mitään sosialismia.
Yllättävän moni idiootti haluaa. Eloapinoista varmaan suurinosa
Jokainen SDP, vihreät tai vasemmistoliittoa äänestävä haluaa sosialismia. Tajusi hän sitä itse tai ei, puoluejohto tajuaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on öyhöjen trollilla ollut kiireinen päivä suoltaa avauksia.
da da Sergey, koville se tosiasioiden tunnustaminen ottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla juuri päinvastoin. Miksi oikeiston siis pitäisi toistaa vasemmiston tekemät "virheet"? Eikö näistä "virheistä" kannattaisi ottaa opiksi, eikä toistaa niitä?
Nythän punikkihallituksen holtitonta rahan tärväämistä korjataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa missä maassa on toimiva sosialistinen yhteiskunta, ... niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vihreillä ei käsitystä työnteosta, talodesta eikä muustakaan. Ovat vai opiskelleet joutavia aloja. Täysin turhaa sakkia joka elää utopioissaan.
Harhaisena on vaikea elää. Persu kohdistaa turhautumisensa muihin.
Harhaisena on vaikea elää. Punikki näkee ja kuulee persuja kaikkialla.
Niin käy kun pään sisällä asuu persu.
Vierailija kirjoitti:
punikeilla malli on toisin päin - vain värillisillä on väliä, kantaväestöstä viis
Kalmoista ei ole enää mitään jäljellä.