Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimoni säteilee kun kun kehun hänen vaatteitaan tai ulkonäköään

Vierailija
04.07.2024 |

Tottakai näin teen jatkossakin kun selvästi nauttii siitä valtavasti, mutta naiset selittäkää miksi se on niin tärkeää? Vaimon mukaan kaikki naiset pitävät siitä.

t. yksinkertainen mies joka yrittää ymmärtää

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka itse pidä, jos sua kehutaan? Ei se ole mikään naisominaisuus. Ihmisen ominaisuus. 

Vierailija
2/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sitä kaipaa, on se ihan kivaa kun sanotaan komeaksi mutta en sitä erityisesti tarvitse. 

t. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että siitä hän tietää, että huomaat ja huomioit hänet. Sinä huomaat edelleen kuten seurusteluaikana, että jos hän pukeutuu kauniisti sinua varten. Kyllä parisuhteessa pitää olla flirttiä ja romantiikkaa, muuten rakkaus kituu ja kuolee. 

Vierailija
4/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä sitä kaipaa, on se ihan kivaa kun sanotaan komeaksi mutta en sitä erityisesti tarvitse. 

t. AP

Kuka sitä nyt erityisesti tarvitsee, mutta se että toinen huomaa ja huomioi arjen keskellä  nostaa kyllä kummasti mielialaa.

Jos koko ajan on tasapaksua harmaata itsestäänselvyyttä kyllä siinä kuolee väkisinkin  lämpimät tunteet toista kohtaan. Sanotaan että kissa kiitoksella elää,  ja harva kai haluaakaan olla koko ajan keskipiste ja ihastelun kohde, se tuntuu äkkiä teennäiseltä ja falskilta mutta jos toinen ihan yllättäin arjen keskellä sanoo jotain mukavaa niin että se tulee oikeasti sydämestä se  lämmittää mieltä pitkään ja haluaa itsekin olla mukava toista kohtaan.

En usko että kukaan mieskään haluaa olla vain joku harmaa  tossu joka on hyvä olla siinä olemassa mutta jota ei sen kummemmin huomata ja huomioida.  Kyllä tälläkin palstalla miehet valittaa miten naiset huomioi komeat miehet,  siis kuitenkin se huomio olisi heidänkin mielestään tervetullutta.

Jokainen haluaa olla jotenkin erityinen jollekin.  Vai haluaako ap olla yhdentekevä huomaamaton?

Vierailija
5/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sinulta tai keneltäkään muultakaan pois, jos silloin tällöin sanoo kivan sanan, huomioi toista? Kyllä se hyvältä vain tuntuu, kun kuulee toisen näkevän itsensä. Ihminen kun dina kuitenkin etsii toisesta ihmisestä heijastuspintaa tunteilleen ja tekemisilleen. Jos toinen ei huomioi millään tavalla, niin kyllä se lopettaa kaiken yhdessätekemisen js -olemisen siihen paikkaan.

Miksi toisen huomioimista ja hyviä sanoja pitää säästellä?

Vierailija
6/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin rehellisesti, kun vaimoni kysyi, että näyttääkö hän lihavalta uudessa mekossaan. Nukuin nyt kolmannen yön sohvalla.

Suosittelen valehtelua.

Vierailija
7/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, niin yksinkertaisia olioita ;)

Meillä oli just toissapäivänä miniriita, kun sanoin miehelleni, et aina silloin tällöin vieläkin olis ihanaa kuulla se rakastan sua. Vaikka mulle onkin ehdottomasti tärkeämpää se, et rakastaa teoin, niinkuin hän tekeekin. Silti, sanatkin merkkaa. No mies taas heittäytyy imbesilliksi: milloin haluat kuulla, mistä hän voi tietää, milloin minun tarvitsee kuulla? Pyysi minua kertomaan kun haluan kuulla. No daa, sehän kuulostaakin just siltä mitä haluan, sormien napsautuksesta taikasanat :D 

Sanoin puolivitsillä, et koska mä siedän hänen piereskelyään, niin siitä hyvästä voi aina silloin tällöin muistaa rakkaudensanat ihan itsekseen. No ei kuulemma ollut sinä päivänä vielä pieraissut. Suutahdin, et ei VOI olla noin vaikeaa. No, jatkettiin arjen puuhia. Parin tunnin päästä sai sanottua kauniisti halauksen ja anteeksipyynnön kera ja riita taas sovittu.

Muuten loistomies, mut joku näissä suomalaisissa miehissä on kun tehdään kamala numero noista NIIN vaikeista sanoista. Itsekään en usein kaipaa tai kerjää, mut edes joskus. 

kohta 30v yhdessä

Vierailija
8/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin rehellisesti, kun vaimoni kysyi, että näyttääkö hän lihavalta uudessa mekossaan. Nukuin nyt kolmannen yön sohvalla.

Suosittelen valehtelua.

Suomalaiset miehet, ne kuolee mieluummin kuin päästää valkoisen valheen rakkaudesta ja säästääkseen toista pahalta mieleltä. 

Miettikää nyt vähän, joku tyyppivika teissä on kun oikein ylpeilette loukkaavasta rehellisyydestänne!

Vierailija
9/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo säteilee, tuleeko sulle säteilystä jotain oireita? Punottaako iho tms.

Vierailija
10/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Ja juuri tämän vuoksi miehen tulisi kohdella naista kuin heikompaa astiaa, kukkaa kämmenellään <3

Älkää ajatelko et naiset on kuin miehet, jotka eivät koskaan tarvitse mitään.

Vierailija
11/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäköä tai pukeutumista ei kommentoida ilman lupaa!

Vierailija
12/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat visuaalisia ja huomaavat naiskauneuden. Kehumalla vaimon ulkonäköä luot hänelle varmemman olon teidän suhteestanne,ikään kuin sanot, että hän on edelleen se, jota ihailet, jolloin muut naiset eivät tunnu uhkalta.

Vierailija
13/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu: Sananl. 9:13 Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.

Ja juuri tämän vuoksi miehen tulisi kohdella naista kuin heikompaa astiaa, kukkaa kämmenellään <3

Korjaus: miehet, jotka eivät muka koskaan tarvitse mitään.

Oikeasti tarvitsevat, mutta eivät halua myöntää, on muka heikkoutta.

Vierailija
14/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse arvostan enemmän muuta kuin ulkoisen olemuksen kehumista. Esim. miten kivaa mun kanssa on ja miten fiksu olen jne.

Vierailija
15/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toisin päin. Mies haluaisi, että kehun häntä ja sanon rakastavani. Itse uskon sanojen sijaan tekoihin. Se on rakkautta, että keittää toiselle aamukahvit tai auttaa arjessa. Mutta toki sanon hänelle säännöllisesti kivoja asioita, koska tiedän sen merkitsevän paljon. Itse en tarvitse kehuja tai rakkauden tunnustuksia. Kyllä sen muutenkin huomaa jos joku on pielessä. Joten en osaa oikein vastata alkuperäiseen kysymykseen, kerron vain oman kokemukseni...

T.N42

Vierailija
16/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistät vaimosi.

Vierailija
17/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen huomio ja ihailu on naiselle tärkein. Naiselle ei merkitse mitään vieraiden miesten huomionosoitukset. Naiset on sellaisia. Miehet taas säteilee kun vieraat naiset huomioi ja työntää oman vaimonsa naama nyrpeänä pois kun tämä kehuu.

Vierailija
18/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on aina vaatimassa itsensä keskiöön laittamista. Älä nyt houri oikeasti. Pahimmat diivat on miehiä.

Vierailija
19/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, taas yksi syy lisää olla uskomatta sitä tarinakokoelmaa. 

Vierailija
20/67 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huomannut että hän voi silloin olla kivempi myös sinua kohtaan? Kyllä elämä kaikkineen on kivempaa jos ilmapiiri ei ole kireä. Eli rakkausenosoitukset on öljyä suhteen dynamiikkaan.

Imeliä vakuutteluja ei tarvi mutta joskus voi halata. Onhan hän tärkeä.