Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanna Ukkola Hesarissa

Vierailija
02.07.2024 |

Juttu kertoo enemmän Hesarista kuin Ukkolasta?

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen juttu. Ukkola vetää jenkeistä kopioitua kolumnisti-roolia. Enhän minä mitään, mutta.. miehensä suunnittelema juttu Bannonin inspiroimana. 

Ihan virkistävä tyyppi itseasiassa- täällä on niin pelokasta journalismia - johtuu keskittymisestä ja somesta. Ihan sama aiheesta: ei saa kritisoida vihreitä, ei presidenttiä, ei Dca:ta, ei Usaa, ei Upia, ei... naurettavaa uussuomettumista.

Rapakon takaahan nykyinen woke-kultti on kopioinut maneerinsa. Mikä tahansa puolittainkin kritiikki on heidän mielestä väkivaltaista puhetta. He eivät uskalla puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Postmoderni uuskieli on heidän motto.

Vierailija
102/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että vain kolumnistin "suojaverhon " ja överityylilajin suojissa voi/saa kirjoittaa tietyistä asioista.  Ukkola on oikeasti sananvapaussankari - olen vassari  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
104/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että vain kolumnistin "suojaverhon " ja överityylilajin suojissa voi/saa kirjoittaa tietyistä asioista.  Ukkola on oikeasti sananvapaussankari - olen vassari  

Olet oikeassa. Minusta on raikasta että Ukkola pöyhii aikamme ilmiöiden myös ei niin päivänvaloa kestäviä puolia.

Toki osa ryppyotsaisista, ehdottomista ja mustavalkoisista ääriajattelijoista suuttu hänelle siitä kun heidän fraasinsa ja mantransa osoitetaan vain tyhjyyttään kumiseviksi lauseiksi.

Vierailija
105/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli jotenkin pintapuolinen ja typerä juttu. Ei mitään analyysia, esimerkkien kautta synteesiä tai haastoa. 2 toimittajatuttua kävi juttelemassa ja helvet#sti ig-tyylisiä-kuvia -buu Bernerille.

Mutta itse Ukkolasta. Olen vihervasu ( vasu pois  ), feministimies ja Stillerin tapaan Ukkola on harvoja valtamedian kolumnisteja, joita jaksan lukea - juurikin Onnisen ja Lehtolan lisäksi. Tuija Lehtimäki on myös hyvä, hauska, skarppi/älykäs ( ja ihana - anteeksi mieskatseeni )-kirjoittivatkin Lehtolan kanssa kirjan. Adile Sevimli yo-lehdestä on myös hyvä ( ja mieskatse nyt alas ).

Mutta siis itse Ukkolaan. On mielestäni hyvin rohkeaa nykyajassa kirjoittaa poliittisesti tulenaroista aiheista ( ja vielä naisena - vai onko feminismin kritiikki mahdollista vain naisena?), laittaen itsensä alttiiksi. Ymmärrän toki henkilöbrändin luomisen, klikkien kautta tulevan ansaintalogiikan - ja populaarin polarisoinnin. Silti Ukkola kirjoittaa parhaimmillaan hy

Lisää Ukkoloita ja kirjoittamisen vapautta ja riemua.  Sehän tässä on idea - nythän on siis sananvapauden kannalta hyvin erikoinen aika. Kaikkea saa tehdä/sanoa, mutta sitten ihmiset pelkäävät toisiaan ihan Stasina, joten itsesensuuri. Sain juuri itsekin 5 vrk:n  bannit keskustelufoorumille niin absurdista jutusta. Vaikka olen täysin eri mieltä aiheesta.

Vierailija
106/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasen laita ajaa voimalla itsesensuuria muille.

He saavat sanoa mitä vaan mutta heidän sanomisiaan ja tekojaan ei saa kritisoida koskaan.

En ole Ukkolan nähnyt uhriutuvan julkisesti saamastaan kritiikistä mutta monen somessa yhteiskunnallisista asioista postaavan reunavasemmalla olevan olen nähnyt jatkuvassa uhriutumis ja kritisoijien maalittamismoodissa.

Vierailija
107/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Ukkolalla on feminismiä vastaan? Eikö palkkatasa-arvoon kannata pyrkiä?

Kannattaa perehtyä nykyfeminismiin. Kerro meille naisen määritelmä?

Vierailija
108/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Ukkolalla on feminismiä vastaan? Eikö palkkatasa-arvoon kannata pyrkiä?

Feminismi tarkoittaa nykyään ihan muuta kuin tasa-arvoa tai naisten oikeuksia. Vasemmistonaiset nimesi naisten oikeudet pillufeminismiksi.

Vierailija
109/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että vassarimammat eivät ole tottuneita lukemaan eri tyyppisiä tekstejä :D

Vierailija
110/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on rohkea,

Vierailija
111/114 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkola: "Intersektionaalisen feminismin tarkoitus ja ajatus on tosi kaunis"

Tikahtukaa tuohon, persut. 

Miksi? Persut ovat paljon suvaitsevaisempia kuin vassufasistit.

Vierailija
112/114 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö ko ukkola toimii turkkilan panopuuna...itse en henkilökohtaisesti k.ulliani työntäisi noin rumaan otukseen...hyh hyh..

Vierailija
113/114 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään se taas jotain meuhkasi. Eikö osaa kirjoittaa normaalisti?

Vierailija
114/114 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on ihana nainen, rakastaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme