Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet haluavat pitää itselleen sopimattoman värisiä vaatteita?

Vierailija
02.07.2024 |

Eikö ihmisillä ole värisilmää vai halutaanko pitää muotivärejä, vaikkeivat ne sovi itselle?

Itselle sopivat värit pelastavat ja piristävät päivän, tasoittavat ja hehkeyttävät ihon värin ym. ym. On hehkeä olo ilman meikkejä.

Monesti tekisi mieli mennä sanomaan ihan ventovieraillekin, että älä pidä tuota väriä, se ei sovi sinulle!

Kommentit (309)

Vierailija
61/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä sen oman värin tietää? En halua mennä minnekään värianalyysiin sillä on sosiaalisten tilanteiden pelko..

Vierailija
62/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kirppikseltä vaatteita sillä ajatuksella, että ne ovat siistejä ja mukavia käyttää. Nämä siis jos katson käyttövaatteita. Joskus harvoin ostan alesta jotain uutena. Näin en voi kovin paljon värejä tuijottaa. Hyvin harvoin voin ostaa vaatetta niin, että se olisi itselle se mieleisin vaan kirppis ja ale linjalla mennään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä firman analyysejä teet, ap?

Ehkä sekin on trolli? Provoltahan toi avaus vaikutti.

Vierailija
64/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

wokeämmien mielestä suomessa on 80% leshom kaikkien pitäisi kulkea sateenkaari väreissä ettei poikkeaville näytettäisi sormilla paikkaansa.

Vierailija
65/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käy viileä ruskea, khakivihreä, beige, petroolinsininen, denimsininen, sähkönsininen, magenta, helmenharmaa, viininpunainen, valkoinen ja musta. 

Siinä ne, ei paljon vaihtoehtoja kun puuvillaa ja pellavaa suosin, helpoin valita aina musta väri. 

Kuten sanoit niin onhan tossa isompi joukko mitkä ilmoitit että käy eli jotain varaa kuitenkin mistä valita kuten kaikilla yleensä.

Vierailija
66/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väärän väriset vaatteet jäävät ainakin minulla käyttämättä. Ihan luontaisesti. Aika vähän tulee huteja. Värisilmäni on tarkka. Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. 

Vierailija
67/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää mulle värianalyysi !

-kalpea iho, mutta punoitan nopeasti hikisenä

-silmänaluset sinertää ja verisuonet vähän

-jonkin verran pisamia silmien alla

-hiukset tummahkot luonnonvaaleat, aavistus punapigmenttia kun katsoo joistain kuvista (isäni oli punapää!)

-silmät harmaansiniset 

Olen huomannut että ainakaan mikään vaalea beige tai keltainen ei mielestäni sovi yhtään. tai vihreä. Äitini sanoi että tummansininen käy, tiedä sitten onko se totta.

Vierailija
68/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niitä värejä joista tykkään. Minulle sopisivat pastellivärit, mutta en tykkää sellaisista haalean hempeistä sävyistä. Tuntisin olevani valepuvussa, eivät sovi yhtään persoonaani vaikka ulkonäkööni sopivat.

Vierailija
69/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wokeämmien mielestä suomessa on 80% leshom kaikkien pitäisi kulkea sateenkaari väreissä ettei poikkeaville näytettäisi sormilla paikkaansa.

Ei kerralla välttämättä sateenkaaren väreissä mutta kyky yhdistellä värejä on kyllä myös oma taitonsa.

Vierailija
70/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pysty pukeutumaan esim keltaiseen tai oranssiin vaikka ne sopisi mulle koska nämä värit ei kuvastta luonnettani. Mieluummin jotain dramaattista kuten tummaa koska olen luonteeltani melankolinen ja taiteilija.

Vierailija
71/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-hiukset tummahkot luonnonvaaleat, aavistus punapigmenttia kun katsoo joistain kuvista (isäni oli punapää!)

-silmät harmaansiniset 

Olen huomannut että ainakaan mikään vaalea beige tai keltainen ei mielestäni sovi yhtään. tai vihreä. Äitini sanoi että tummansininen käy, tiedä sitten onko se totta.

Ehkä viileät värit. Kesä. Käykö pinkki vai persikka/lohenpunainen? Ruskeat vai siniset paremmin? Kulta vai hopea?

Vierailija
72/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen määrittelee että mikä väri sopii ja mikä ei? Miten?

Vierailija
73/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos käyttää vaan yhtä väriä niin ei tarvitse paljon miettiä eikä värien yhdisteleminen tuota paljon vaivaa, helppo ja yksinkertainen ratkaisu johon monet tyytyvät.

Vierailija
74/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-silmät harmaansiniset 

Ehkä viileät värit. Kesä. Käykö pinkki vai persikka/lohenpunainen? Ruskeat vai siniset paremmin? Kulta vai hopea?

Sopiiko harmaa ja viininpunainen ja lila? Viileitä värejä. Voit toki olla myös talvi. Moni vaaleaei pidä itseään talvena, vaikka olisikin.

Vierailija
75/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värisilmä puhjennut.

Vierailija
76/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita värianalyysiketjuja vaikka kuinka paljon ennestään eikä niissä yleensä jyrätä vain parilla vaihtoehdolla.

Vierailija
77/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä sen oman värin tietää? En halua mennä minnekään värianalyysiin sillä on sosiaalisten tilanteiden pelko..

Youtubessa on palon videoita osviitaksi.

Vierailija
78/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen määrittelee että mikä väri sopii ja mikä ei? Miten?

Sulla voi olla lempivärejä, toisekseen jos useammalta muulta kyselee mitkä sulla näyttää hyvältä, sekin voi kertoa jotain.

Vierailija
79/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-silmät harmaansiniset 

Sopiiko harmaa ja viininpunainen ja lila? Viileitä värejä. Voit toki olla myös talvi. Moni vaaleaei pidä itseään talvena, vaikka olisikin.

Viininpunainen/lohenpunainen kyllä mielestäni sopii.

Vierailija
80/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-silmät harmaansiniset 

Sopiiko harmaa ja viininpunainen ja lila? Viileitä värejä. Voit toki olla myös talvi. Moni vaaleaei pidä its

VIininpunainen ja tummansininen viittaavat viileisin väreihin. Kesään tai talveen. Lohenpunainen on lämmin.

Käykö sinulle kirkas valkoinen vai luonnonvalkoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän