Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet haluavat pitää itselleen sopimattoman värisiä vaatteita?

Vierailija
02.07.2024 |

Eikö ihmisillä ole värisilmää vai halutaanko pitää muotivärejä, vaikkeivat ne sovi itselle?

Itselle sopivat värit pelastavat ja piristävät päivän, tasoittavat ja hehkeyttävät ihon värin ym. ym. On hehkeä olo ilman meikkejä.

Monesti tekisi mieli mennä sanomaan ihan ventovieraillekin, että älä pidä tuota väriä, se ei sovi sinulle!

Kommentit (309)

Vierailija
41/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla, ettei ihmiset näe värejä samanlaisina. Oon huomannut, että ihmiset kuulee ja lukee  samoja asioita, mutta reagoi niihin eritavalla tai muistaa ne erilailla. Toisethan ei erota vihreää ja punaista. Tuli vain mieleen tälläinen mahdollisuus.

Vierailija
42/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai väriä tulee katseltua pääasiassa muualta kuin peilistä. Eikös sen paidan värin sopiminen omaan naamaan ole enemmänkin muiden ihmisten ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko tuon päätellä itse? Oon käynyt analyysissä ja tulos oli kesä. Mulla on vaan luonnostaan lämpimän vaaleat hiukset ja pisamia, kellertävä iho. En kyllä näytä yhtään kesältä. Tykkäisin kyllä niistä väreistä

Kyllä sitä voi itsekin päätellä mutta suosittelem värianalyysia. Itselleni on säästänyt elämän varrella tuhansia euroja. Ap

Vierailija
44/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesti kauan ennen kuin havaitsin mikä sopii.  Harvalle sopii esim. aniliininpunainen vaikka se on kaunis väri.

Minulle se on yksi pahimpia. Naamasta tulee kuin oranssia muovailuvahamössöä. Ap

Kannataisko hankkia uusi meikkivoide? Sellainen, jonka sävy ei ole "trumpinoranssi".

En meikkaa ollenkaan. Oikeilla väreillä ei tarvitse. Iho hehkuu, kun on oikeanväriset vaatteet!

Vierailija
45/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesti kauan ennen kuin havaitsin mikä sopii.  Harvalle sopii esim. aniliininpunainen vaikka se on kaunis väri.

Minulle se on yksi pahimpia. Naamasta tulee kuin oranssia muovailuvahamössöä. Ap

Kannataisko hankkia uusi meikkivoide? Sellainen, jonka sävy ei ole "trumpinoranssi".

En meikkaa ollenkaan. Oikeilla väreillä ei tarvitse. Iho hehkuu, kun on oikeanväriset vaatteet!

Ei se iho mitään hehku. Haloo noita termejä.

Vierailija
46/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska omaa silmää miellyttävä väri voi olla sellainen, joka ei miellytä toisen silmää. Makuasia. Myös se, mikä sopii itse kullekin, on makuasia lopulta.

Ei toisen ihmisen värien tarvitse miellyttää minua tai olla minun lempivärejäni. Kyse siitä, että jos ihmisellä itselleen sopimattomia värejä, näyttää se aika surkealta. Myös se, jos jollakulla minun lempivärini, muttei pue ihmistä yhtään. 

Vierailija
47/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai väriä tulee katseltua pääasiassa muualta kuin peilistä. Eikös sen paidan värin sopiminen omaan naamaan ole enemmänkin muiden ihmisten ongelma?

Mutta kai jokainen haluaa näyttää parhaimmaltaan. Kun oikeat värit, ei lisäksi tarvi juuri meikata ym. Pelkkä väri tekee kaiken taian!

Vierailija
48/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se väärissä väreissä hehkukaan. Mistä tuollsinen vihaisuus? Omat itselle sopivat värit tekevät kummasti mukavaa ulkonäölle. 

Vierailija
49/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti täältä on poistunut ihan asiallisia kommentteja. Kaikkien pitäisi olla täsmälleen samaa mieltä ilmeisesti omaa bisnestään markkinoivan ap:n kanssa, muut mielipiteet siivotaan pois.

Vierailija
50/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettrle, että ostetaan itselleen väärän värisiä vaatteita. Sovituskopeissa on usein ihan karmea valaistus ja sitten vasta kotona huomaa, että eihän tää ollutkaan hyvä.

johtuu siitä, että sinulla on kotona surkea valaistus

Vierailija
51/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy viileä ruskea, khakivihreä, beige, petroolinsininen, denimsininen, sähkönsininen, magenta, helmenharmaa, viininpunainen, valkoinen ja musta. 

Siinä ne, ei paljon vaihtoehtoja kun puuvillaa ja pellavaa suosin, helpoin valita aina musta väri. 

Vierailija
52/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä on se, että kaupoissa myydään vaatteita vain tietyissä väreissä. Jos haluan istuvan ja mukavan, tiettyä kangasmateriaalia olevan tietynmallisen mekon max x hintaan, niin on lottovoitto löytää se. Väriä ei voi valita, kun todennäköisesti niitä on myynnissä vain yhtä väriä. Se on pakko ottaa.

Ehkä ap pukeutuu niin geneerisesti, että hån kåyttää vain farkkuja ja t-paitoja. Silloin on varmaan mahdollista löytää jostain itselleen sopivanvärisiä t-paitoja.

Ostan vain itselleni sopivan värisiä vaatteita. Jos ei löydy, en osta. En koskaan osta väärän väristä vaatetta. Vanhoista löytyy aina jotakin. Vaatteitani pystyy yhdistelemään todella helposti, kun värit sopivat yhteen.

Vierailija
53/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska omaa silmää miellyttävä väri voi olla sellainen, joka ei miellytä toisen silmää. Makuasia. Myös se, mikä sopii itse kullekin, on makuasia lopulta.

Ei toisen ihmisen värien tarvitse miellyttää minua tai olla minun lempivärejäni. Kyse siitä, että jos ihmisellä itselleen sopimattomia värejä, näyttää se aika surkealta. Myös se, jos jollakulla minun lempivärini, muttei pue ihmistä yhtään. 

Mikset osaa käyttää verbejä?

Vierailija
54/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaatetuksen ei miellytä, niin katso muualle. Jos tulet huomauttelemaan, niin todennäköisesti tulet sitä katumaan.

Vierailija
55/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetellyt. Itselle tehty värianalyysi 19-vuotiaana ja siitä asti käyttänyt vain omiin väreihin sopivia värejä. Nyt olen 45.

Ehkä kuvittelevat, että jos vaate on tarpeeksi kallis, sen täytyy näyttää hyvältä. Väärin. 

Iän myötä ihon sävy muuttuu, joten teininä tehty ei välttämättä enää ole se "oikea".

Itse tiedän värit missä on kiva olo, mutta eihän sopivasti istuvaa vaatetta ole juuri siinä sävyssä :D

Tosi outo aloitus, ihan kuin kaikkia vaatteita olisi jokaisessa värissä! 

Ei kun ei kannata ostaa vaatetta, josta ei sopivaa väriä. Se vaate jätetään kauppaan ja etsitään sekä sopivan mallinen että värinen vaate.

Vierailija
56/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä nyt on niin haittaa kokeilla vähän eri värejä, kehuja voi saada muustakin kuin vain sen yhden kapean paletin käytöstä.

Vierailija
57/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvainnollinen ilmaus, jotkin voi todella saada pirteyttä ilmeeseen.

Vierailija
58/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee linkki joka tarjoaa edullisesti värianalyysia 🤭

Vierailija
59/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä firman analyysejä teet, ap?

Vierailija
60/309 |
02.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin voi olla trollilistattuja tai tulla spämmäystä samoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi