Puolitoista tuntia aikaa ilmoittaa työpaikat! Mitä haen?
En oikein keksi mitään, koska avoimissa työpaikoissa ei yksinkertaisesti ole mitään enkä tiedä mihin laittaisin avoimen hakemuksen. Yksi hakemus on vireillä, mutta en ehdi sitä tänään vielä lähettämään. Tarkistavatkohan TE-toimistossa haetut paikat, että on oikeasti niihin hakenut?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Olen määräajaksi työllistetty. Silti pitää näitä täytellä 4 kuussa.
En usko. Valehtelet tai sitten valehtelet työllisyyspalveluille.
pistät vaan jonkun firman sähköpostiin viestin otsikolla avoin hakemus ja liität siihen cv:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä usko mutta totta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois vaan. Sama se on minulla. Ihan järjetöntä hommaa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Saisivat poista tuon työnhakuvelvoitteen. Osaan itsekin hakea paikkoja.
Mutta kyse onkin siitä, että hakisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä usko mutta totta se on.
Jos olet esim. osa-aikaisessa/0h sopparilla työssä, niin silloin on alennettu työnhakuvelvollisuus. Jos olet kokoaika työssä, niin ei työnhakuvelvollisuutta työssä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko pois vaan. Sama se on minulla. Ihan järjetöntä hommaa.
eri
😆😆😆😆😆🤣😂🤣😂🤣😆😆😆😆😆
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kelan ja työkkarin rahat pitäis tulla ilman että joutuu hakeen töitä. työnhaku on tosi stressaavaa.
Ai että rahan eteen ei sopisi tehdä yhtään mitään? Loputkin tuet pois tuollaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hakisi, koska palkka ei ole 3500€ ja taskussa vaan peruskoulun päästötodistus, jolla kuvittelee olevansa työnantajille todellinen saalis, joka pitää houkutella ja hakea kotoa sohvalta kaljapullomeren keskeltä.
Olisko joku maaherran paikka avoinna?
Vierailija kirjoitti:
Nimittäin kaikissa kunnissa avoimia työpaikkoja ei vain riitä haettavaksi.
Mistä olet aanut virhetiedon, että vain omasta kunnasta etsitään töitä?
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui heinäkuuhun työnhakuvelvoite. Saa nähdä onko ohjaajani lomalla vai soittaako lähiaikoina, että pitäisi uudestaan aktivoida suunnitelma. Toivottavasti ei pidä kiirettä asian kanssa.
Minulle olisi pitänyt soittaa huhtikuussa. Ehkä minut on pyyhitty pois tilastoista. Olen osa-aikatyöläinen, joten en täysin työtön, mutta tähän asti olen saanut soittoja 3 kk välein.
Hae Petteri Orvoksi. Uskon, että hoitaisit sen homman paljon paremmin
Vierailija kirjoitti:
Hae Petteri Orvoksi. Uskon, että hoitaisit sen homman paljon paremmin
Niin voihan sitä lähettää valtioneuvostoon kyselyn että onko ministerin pestiä avoinna. Kerrot vaan miksi hoitaisit pääministerin tai varainministerin hommat paremmin kuin nykyiset urpot ja saksimämmikädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisin, koska olen nyt mukana työhönvalmennuspalvelussa, jossa autetaan asiakirjat kuntoon ja itekin kiinnostunut saamaan niistä niin hyvät, että toivottavasti pääsen jatkossa haastatteluihin. Vaikka viimeinen tiedossa oleva työnhakuvelvoite päättyi maanantaina tarkistin silti seuraavana päivänä avoimet työpaikat ja aion laittaa hakemuksen yhteen paikkaan, jonka huomasin sivulla sekä tänään laitan hakemuksen, josta kerroin aiemmin. Paljon mukavampaa hakea vapaaehtoisesti kuin, että on aina joku määräpäivä. Miksei ennemmin voisi lähettää kuvakaappauksia s-postilla TE-toimistolle kuin, että pitää kirjautua niiden sivulle erikseen? Sitä en tiedä, että mikäli virkailija soittaa minulle tällä viikolla, lasketaanko silti mukaan nämä kaksi tekemääni hakemusta vai lähteekö aika juoksemaan vasta siitä päivästä, kun soittaa. Vähän hölmöä, jos esimerkiksi soittaisi ensi tai seuraavalla viikolla ja olen kuitenkin hakenut paikkoja ennen sitä, mutta niitä ei voisi hyväksilukea vaan pitäisi silti hakea kaksi lisää, vaikkei edes löytyisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakisin, koska olen nyt mukana työhönvalmennuspalvelussa, jossa autetaan asiakirjat kuntoon ja itekin kiinnostunut saamaan niistä niin hyvät, että toivottavasti pääsen jatkossa haastatteluihin. Vaikka viimeinen tiedossa oleva työnhakuvelvoite päättyi maanantaina tarkistin silti seuraavana päivänä avoimet työpaikat ja aion laittaa hakemuksen yhteen paikkaan, jonka huomasin sivulla sekä tänään laitan hakemuksen, josta kerroin aiemmin. Paljon mukavampaa hakea vapaaehtoisesti kuin, että on aina joku määräpäivä. Miksei ennemmin voisi lähettää kuvakaappauksia s-postilla TE-toimistolle kuin, että pitää kirjautua niiden sivulle erikseen? Sitä en tiedä, että mikäli virkailija soittaa minulle tällä vii
Olisiko muuten niin päivälleen tarkkaa, jos ilmoittaisin jo haetut paikat, vaikka ei olisi seurantajakso silloin vielä alkanut? Mietin vain, että tarkistaisivatko edes ja mikäli tarkistaisivat, kysyisivätkö minä päivänä hakemus tullut?
Se vielä piti sanoa, että paljon mukavampi hakea omaan tahtiin, koska välillä löytyy enemmänkin haettavia paikkoja, mutta välillä taas ei mitään. Ja jo työnhakuvalmennuksessa mukana olo innostaa hakemaan paikkoja itsekin, koska on säännöllisiä tapaamisia siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kelan ja työkkarin rahat pitäis tulla ilman että joutuu hakeen töitä. työnhaku on tosi stressaavaa.
Joo ja tuplana ne rahat. Kyllä naapurin veronmaksaja Ville maksaa mielellään kun joka aamu 5 nousee ja painaa niska kyyryssä sinne kitupiikkipalkkatöihinsä.
Kuuluisat sanat, Antti Rinne, SDP: rahaa on
Hyvä homma, jatka siitä.