Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskot olevan kuoleman jälkeen?

Vierailija
01.07.2024 |

Uskotko, että kaikki on vain tiedotonta pimeyttä, vai ajatteletko olevasi henkiolentona jossain paikassa? Vai uskotko esim Raamatun teksteihin hyvästä Taivaasta ja pahasta Helvetistä?

Kommentit (145)

Vierailija
21/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikuinen vapautus Marinista, Stubbista, Anderssonista. Feminismistä, liberalismista, sosialismista, egalitarismista ja kaikesta muusta siitä sonnasta, jolla te latvakakkoset olette kiusanneet meitä, jotka olemme vieneet päättelyketjumme alkua pidemmälle.

Älkää haudatko minua kuun pimeälle puolelle, siellä asuu na tsit ja elvis.

Vierailija
22/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Herran omat saavat ikuisen ilon kirkkaudessa vailla huolia ja murheita. Muut joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulimereen huutoon ja tuskaan. Siellä demonit mm. taukoamatta työntävät kuumaa kettinkiä peräsuoleen ja vetävät suun kautta ulos.

Aika karseita sadisteja ketkä noita keksineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin muutut hengeksi, kuten jeesus, mutta olet edelleen täällä. Kuolleen läheiset voivat kokea tämän hengen läsnäolon. Se on vahvempi ja kirkkaampi, kuin ruumis ja henki yhdessä. Ruumis sitoo ja kuluttaa energiaa, eli hengellä on ilman ruumista enemmän energiaa

Sitten jäädään joko tänne pyörimään kuin puolukka samsarassa, henkenä ja sitten synnytään uudestaan, tai ei tulla koskaan takaisin, riippuen siitä miten hyvin on asiansa hoitanut. Joku syntyy helvettiin, toinen taivaaseen, kolmas ihmiseksi (pro tip: suomessa on aika vähän ihmisiä ja suurin osa on helvetissä)

Minä en tule takaisin. Minut unohdetaan, ja vien muutaman mukanani

Vierailija
24/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen taivaaseen, koska uskon Jeesukseen.

Vierailija
25/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta tulee biomassaa osana luonnon suurta kiertokulkua, jossa mikään ei mene hukkaan. Sen aloittavat bakteerit, sienet ja maan pinnalle ketjun muodostuttua hyönteiset ja kasvinsyöjät jne... Näin tämä maailma pyörii.

Vierailija
26/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että läheisille koituu kauhea riesa muutenkin vaikeasta asiasta.

Sais olla helpompaakin.

Vierailija
27/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielu jää ruumiiseen. Tunnet kaiken mitä ruumiillesi tapahtuu kuoleman jälkeen. Jos haudataan niin iänikuisuus pimeässä matojen syömänä. Jos poltetaan niin iänikuinen palaminen tuhkana. Mitään et näe jollei silmät ole auki ja olemassa.

Sielu ei pysy ruumiissa aina eläessäkään, minunkin oli monta vuotta paossa. Nykyään taas kotona

Vierailija
28/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Herran omat saavat ikuisen ilon kirkkaudessa vailla huolia ja murheita. Muut joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulimereen huutoon ja tuskaan. Siellä demonit mm. taukoamatta työntävät kuumaa kettinkiä peräsuoleen ja vetävät suun kautta ulos.

Just Saatana haluaa pelotella noin. Jumala, joka on Rakkaus , ei kiduta ketään. Ei olisi oikeudenmukaista kiduttaa ikuisia aikoja ( tai edes sekunttia) sen huoksi että on ollut pahis vaikka 20 vuotta. 

Ei kidutakaan, mutta kaikki eivät kuuntele ja seuraa jumalaa. Vapaa tahto mahdollistaa, että päätyy jonnekin ihan muualle, kuin jumalan armoon

Vierailija
29/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että passi sinne vaatii uskon jumalaan. Pääseekö sinne jos pitää jesseä hyvänä tyyppinä ja vihaa jumalaa, kuten jumala vihaa luomaansa?

Vierailija
30/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta tulee biomassaa osana luonnon suurta kiertokulkua, jossa mikään ei mene hukkaan. Sen aloittavat bakteerit, sienet ja maan pinnalle ketjun muodostuttua hyönteiset ja kasvinsyöjät jne... Näin tämä maailma pyörii.

Ilmeisesti koet asian eri tavoin, mutta minun fyysinen ruumiini ei ole "minä", vaan pelkkä kuoreni. Kuoreni toki palaa maahan, kuten mainitsit, mutta minä itse, eli sieluni, menee tuonpuoleiseen. Minua on aina kiehtonut ja samalla myös vähän pelottanut ihmiset, jotka eivät koe omistavansa sielua. 

Vierailija
31/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on rakkaus sanoi sylilapsi kun luusyöpään kuoli.

Vierailija
32/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että passi sinne vaatii uskon jumalaan. Pääseekö sinne jos pitää jesseä hyvänä tyyppinä ja vihaa jumalaa, kuten jumala vihaa luomaansa?

Mainitset kristillisiä henkilöitä, mutta puhut muuten sekavia ei-kristillisiä asioita, joten vaikea pysyä perässä. Millä perusteella Jumala vihaa luomaansa? Ja millä perusteella erotat Jeesuksen Jumalasta, kun ovat yksi ja sama asia? Kannattaa ehkä kerrata kristitittyä teologiaa. Ystävällinen neuvoni. Ja ihmettelen miksi sinä tai kukaan vihaisi luojaansa, mutta se on oma ongelmasi selvittää. Ja taivaaseen pääsee uskomalla Jeesuksen tekemään sovitukseen. Muuta ei vaadita. Mutta en usko, että sinä pystyt oikeasti uskomaan Jeesukseen, kun vihaat häntä ja puhut hänestä epäkunnioittavaan sävyyn. Ehkä jokin muuttuu ajattelussa? Kovasti toivon sitä.

Vierailija
33/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti koet asian eri tavoin, mutta minun fyysinen ruumiini ei ole "minä", vaan pelkkä kuoreni. Kuoreni toki palaa maahan, kuten mainitsit, mutta minä itse, eli sieluni, menee tuonpuoleiseen. Minua on aina kiehtonut ja samalla myös vähän pelottanut ihmiset, jotka eivät koe omistavansa sielua. 

On näillä sielu, se on mekanistinen. Rakentavat elävien organismien sijaan ropontteja ja infroja. Ei itsessään paha eikä hyvä asia (paitsi jos laitetaan vastuuseen jostain muusta, kuin mekanistisista asioista, kuten lapsista)

Vierailija
34/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka uskoo Jumalaan tietää, että Jumala on rakkaus eikä valita elämän perustotuuksia, kuten fyysisen ruumiin kuolemista. Mutta sinä et usko Jumalaan, joten et ymmärrä tällaisia konsepteja. Aina ihmetyttänyt, että ihminen, joka ei usko Jumalaan kuitenkin puhuu tästä kuin ymmärtäisi. Mielenkiintoista. 

Vierailija
35/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis lääkäri tappoi meemidiagnoosiin

Vierailija
36/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään uskon asia ole. Siellä ei ole mitään. Jos olet ollut joskus nukutettuna kunnolla/koomassa/kliinisesti kuollut hetken, niin tiedät. Eihän se kiva ajatus ole, mutta näillä korteilla mennään.

Vierailija
37/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

japanialaisethan maksais tuommosesta kettingillä  käsittelystä,saksalaisita puhumattakaan...

Vierailija
38/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle vielä sen varran, että Raamattu sanoo, että kuolleet eivät ole tietoisessa tilassa. Nämä puheet kuolemattomasta sielusta ymv. ovat hegeliläistä dialektiikkaa.

Vierailija
39/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlaateria madoille

Juhla-ateria.

Vierailija
40/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enrgian määrä on vakio (Albert Einstein)". Kaikki maailmankaikkeudessa on energiaa ja se vain muuttaa muotoaan, kaikki energia elää jossain muodossa. Jopa kusipäät on ikuisesti täällä jossain muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä