Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskot olevan kuoleman jälkeen?

Vierailija
01.07.2024 |

Uskotko, että kaikki on vain tiedotonta pimeyttä, vai ajatteletko olevasi henkiolentona jossain paikassa? Vai uskotko esim Raamatun teksteihin hyvästä Taivaasta ja pahasta Helvetistä?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlaateria madoille

Vierailija
2/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen rauha ja vapautus tästä paskasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoton pimeys =/= ei mitään. Kuolemani jälkeen on samaa kuin ennen elämäni alkua. Minä lakkaan olemasta. Minulle ei voi olla tiedotonta pimeyttä koska ei ole enää mitään minua.

Vierailija
4/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä mitään ole, ei pimeyttäkään. Kuolen, tietoisuuteni katoaa ja atomini hajoavat maailmankaikkeuteen. Eikä se minusta yhtään pahalta kuulosta.

Vierailija
5/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlaateria madoille

Taidetaan polttaa suurin osa vainajista. 5 kg tuhkaa.

Vierailija
6/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Herran omat saavat ikuisen ilon kirkkaudessa vailla huolia ja murheita. Muut joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulimereen huutoon ja tuskaan. Siellä demonit mm. taukoamatta työntävät kuumaa kettinkiä peräsuoleen ja vetävät suun kautta ulos.

Vierailija
7/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen biologinen kone. Lakkaan olemasta kaikilla muilla tavoilla, paitsi alkuainemolelyylieni muodossa jotka nekin hajautuvat maailman tuuliin.

Vierailija
8/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaisena kaasuna ilmakehässä.

Vierailija
9/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielu jää ruumiiseen. Tunnet kaiken mitä ruumiillesi tapahtuu kuoleman jälkeen. Jos haudataan niin iänikuisuus pimeässä matojen syömänä. Jos poltetaan niin iänikuinen palaminen tuhkana. Mitään et näe jollei silmät ole auki ja olemassa.

Vierailija
10/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoton pimeys =/= ei mitään. Kuolemani jälkeen on samaa kuin ennen elämäni alkua. Minä lakkaan olemasta. Minulle ei voi olla tiedotonta pimeyttä koska ei ole enää mitään minua.

Nukun , mutten näe unta. Jonain päivänä herään ylösnousemuksessa, kuten Jumala lupasi Poikansa Jeesuksen kanssa. Pahoja ei herätetä, he jatkavat ikiunta. Jos olen paha , niin unia jatkan minäkin. Mutta kuten en tiedostanut  oloani ennen syntymääni, en tiedosta sitä ettei herätetä. 

Vierailija
11/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että Herran omat saavat ikuisen ilon kirkkaudessa vailla huolia ja murheita. Muut joutuvat ikuisiksi ajoiksi tulimereen huutoon ja tuskaan. Siellä demonit mm. taukoamatta työntävät kuumaa kettinkiä peräsuoleen ja vetävät suun kautta ulos.

Just Saatana haluaa pelotella noin. Jumala, joka on Rakkaus , ei kiduta ketään. Ei olisi oikeudenmukaista kiduttaa ikuisia aikoja ( tai edes sekunttia) sen huoksi että on ollut pahis vaikka 20 vuotta. 

Vierailija
12/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlaateria madoille

Madot ei ole noin syvällä. Ihmisen oma bakteerikanta siellä toimii. 

Vierailija
13/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just Saatana haluaa pelotella noin. Jumala, joka on Rakkaus , ei kiduta ketään. Ei olisi oikeudenmukaista kiduttaa ikuisia aikoja ( tai edes sekunttia) sen huoksi että on ollut pahis vaikka 20 vuotta. 

Sinähän saat olla pahis vaikka lähes koko elämäsi, jos teet parannuksen ja aidosti sydämestäsi kadut syntejäsi juuri ennen kuolemaasi. Jeesuskin armahti ristillä toisen aidosti katuvan ryövärin. Ei siinä kohtaa kyselty, että kauanko olet pahuuksiasi tehnyt.

Vierailija
14/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää positiiviselta dimensiolta sängystäni ja ajattelen että Olipa siinä reissu. Ja ehkä pitää soittaa jollekin.

Vierailija
15/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen Taivaan kotiin Jeesuksen luokse.

Vierailija
16/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaiset

Vierailija
17/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen vapautus Marinista, Stubbista, Anderssonista. Feminismistä, liberalismista, sosialismista, egalitarismista ja kaikesta muusta siitä sonnasta, jolla te latvakakkoset olette kiusanneet meitä, jotka olemme vieneet päättelyketjumme alkua pidemmälle.

Vierailija
18/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ikuinen vauva.fi helvetti. "Tämä salkkari jakso, tämä rantabaari jakso, tämä euroviisukappale, tämä turhajulkkis..." Antti Tuisku ja Tylor shit laulaa duettoa kun piru nai kuivana kiisteriä.

Vierailija
19/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlaateria madoille

Kahden metrin syvyydessä ei elä matoja ja lähinnä mätänet.

Vierailija
20/145 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskova kristitty. Kuoleman jälkeen on joko ikuinen Taivas, tai ikuinen hel vetti. 

Raamatullinen Jeesus on ainoa tie Taivaaseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän