Tanssii tähtien kanssa 2024 Official
MTV:n Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiohjelman 17. tuotantokaudella nähdään 11 tanssinopettajaa tähtioppilaineen. Heistä kolme on täysin uutta ja loput entuudestaan tuttuja katsojien suosikkiopettajia.
Syyskuussa käynnistyvällä intohimoisella tanssikaudella nähdään yhteensä 11 maan taitavimpiin tanssiammattilaisiin kuuluvaa opettajaa: Kerttu Nieminen, Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Claudia Ketonen, Valtteri Palin ja Kia Lehmuskoski sekä uusina opettajina TTK-parketilla debytoivat Mikko Matikka, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
Uudet tähtioppilaat paljastetaan torstaina 8. elokuuta Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman 17. tuotantokauden lehdistötilaisuudessa.
https://www.mtvpressi.fi/tiedoti/252432
Nyt kun Katri jää äitiyslomalle ja Saana kertoi lopettavansa, tilaa on uusille opettajille. Viime vuotisista opettajista Henri Tanner ei myöskään jatka.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8007)
Kuka sitä Arjaa äänestää ? En tiedä ketään vanhempaa ihmistä joka katsoo tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 72 vuotias ha en jatso kumpaakaan ohjelmaa TTK ja Elämäni biisi.
Kumpikaan ei miellytä minua.
Osaat kuitenkin kommentoida molempia ohjelmia?😁
Kai se tv-ohjelma on katsottava ainakin kerran, vai kuinka tietää, ettei kiinnostakaan?
Ja yhden katsomiskerran perusteella osaat arvostella koko esityskauden?🤣
Ainakin mun äiti ja tädit jotka ovat yli 70 eivät katso Tanssii tähtien kanssa eikä muitakaan näitä kansainvälisiä formaatteja. Ne katsoo Emmerdalea ja sitä espanjalaista tv sarjaa joka tulee teemalta.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson ja olen 58 v. Myös samanikäiset ystävät katsovat. Laajenna vähän näköäsi.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta kuka putosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Arja nättinä.
Ja Anssi ja hänen parinsa vau !Miksi Minttu kahvipurkkeineen on mainostamassa ?
Ohjelma nielee rahaa, joten sponsoreita tarvitaan.
Tuossa jutussa, jonka joku linkkasi, Minttu sanoi että ei aio jäädä kotirouvaksi vaan aloittaa oman uransa heti kun Kimi lopettaa oman uransa. Eikö Kimi oo jo lopettanutkin ammattiautoilijan uransa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä toi minttu tuolla tekee.. :D
Tarjoilee murukahvia, tietenkin ;)
Joka ei kilpailijoille kelvannut kun jäi juomatta kuppeihin kun riensivät äkkiä treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Arjalla on uskollisia ja lojaaleja faneja, jotka ovat seuranneet häntä tangomarkkinoista lähtien. Hänellä tuntuu aina olevan faneille aikaa ja kivaa sanottavaa. Käykääs katsomassa vaikka jotakin kirkkokonserttia, kun fanit jonottaa lahjojen, kukkien ja halausten kanssa. Moni tykkää jo siitäkin, että hän on pitänyt kohut ja skandaalit kaukana.
Voi näitä höpötyksiä, mitä ikärasismia, jokainen voi katsoa mitä ohjelmaa vaan,, vaihtakaa kanavaa jos ei miellytä.
Vaikuttaa siltä, että kärkikolmikossa tulevat olemaan Isaac, Linnea ja Gogi. Tosin Bess ja Arja ovat kehittyneet eniten, mutta jompikumpi heistä putoaa ensi kerralla.
Bess on suosikkini ja näkisin mielelläni hänen tanssivan finaalissa, mutta tuo kärkikolmikko on kova.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni, mutta kuka putosi?
Aiheellinen kysymys!
Tämähän ei ole tanssikilpailu, vaan viihdeohjelma, jossa vähän tanssitaankin. Voittaja on tavallisesti se, joka syystä tai toisesta nousee yleisön suosikiksi. Esim. Englannissa kilpailee tänä vuonna sekä kuuro tanssija että sokea tanssija. Kilpailun ehdoton voittajasuosikki on sokea mies, vaikka kuuro nainen tanssii paljon taitavammin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää tuo Anssin yliyrittäminen ja tekotaiteellisuus.
Tuntuu ottavan kilpailun tosissaan. Oli niin täpinöissään kun sai kolme kymppiä eilen.
Anssi teki sellaisen koreografian tuossa ryhmätanssissa, että pääsi itse tanssittamaan kahta naista samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ottavan kilpailun tosissaan. Oli niin täpinöissään kun sai kolme kymppiä eilen.
Joo, onhan se nyt väärin iloita onnistumisestaan.
Niina oli niin kaunis ja tanssi hyvin. Sami oli hyvä opettaja hänelle. Kaunis pari.
Kastanja ahtoi liikaa koukkuja koreografiaan. Valssi olisi saanut olla rauhallisempi, vieläkin hitaampi. Joskus se vähemmän olisi enemmän. Tuomaritkin huomauttivat tästä opettajaa. No Isaac teki parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Olettaa olevansa naistenmies, mokoma lima.
Ei tarvitse olettaa ;) Anssi on hurmaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 72 vuotias ha en jatso kumpaakaan ohjelmaa TTK ja Elämäni biisi.
Kumpikaan ei miellytä minua.
Osaat kuitenkin kommentoida molempia ohjelmia?😁
Kai se tv-ohjelma on katsottava ainakin kerran, vai kuinka tietää, ettei kiinnostakaan?
Ja yhden katsomiskerran perusteella osaat arvostella koko esityskauden?🤣
Ole huoleti, kyllä sen tietää, tykkääkö, kun kerran näkee. Kokemusta on karttunut vuosien saatossa.
Kai teille vanhuksille on omia ohjelmia?