Kun tapailee lupaavan oloista ihmistä, ja tämä pilaa jatkuvasti tunnelman puhumalla eksistään
Muutama kerta vielä menisi, mutta miksi ex pitää ottaa vähän väliä esille? Ikävintä on, jos puhe menee seksiaktien tai eksän anatomisten yksityiskohtien kuvailuun. Välillä puhutaan ihannoiden jostain nuoruuden seurustelukumppanista, välillä taas jostakusta toisesta, toisinaan taas jostain entisestä ihastuksesta.
Tapailin äskettäin erästä miestä lyhyen aikaa ja tiedän hänen entisistä kumppaneistaan enemmän kuin haluaisin tietää. Lyhytaikaisella tyttöystävällä oli kuulemma ahdas emätin ("ootte molemmat sillai pienipimppaisia"), pitkäaikaisella naisystävällä puolestaan oli rais.kaus.fantasia ("ai et tykkää tommosista puheista? Se oli vitsi, mut mun eksä kyllä tykkäs tommosista jutuista.")
Noista puheista tulee oudon kiusallinen ja loukattu olo. En voi olla ajattelematta, että kyse on jonkinlaisesta vertailusta. Toki mies taisi olla muutenkin sosiaalisesti törppö.
Ymmärrän, että ex-kumppanit nousevat jossain vaiheessa esille, mutta että ihan koko ajan! Lopulta v-tuttaa niin paljon, ettei halua kuulla sanaakaan yhdestäkään eksästä. Ei yhden ainoaa sanaa, ei mistään aihepiiristä.
Te ex-kumppaneista jaarittelijat, miksi toimitte niin?
Kommentit (156)
Olen ollut kerran tuo törppö eksästä jauhaja. Se lähti siitä, kun treffikumppanini kysyi edellisistä suhteistani, ja silloin sanainen arkkuni aukesi. Tajusin itse jo samassa hetkessä että olen idiootti kun avaudun, sillä olen joskus ollut itse vastaavasti se joka kuuntelee treffeillä toisen avautumista eksästään, mutta en saanut tilannetta enää pysäytettyä. Tiesin myös siinä hetkessä että pelini oli pelattu eikä jatkotreffejä ole tulossa. Kaikkiaan hämmentävä kokemus, koska normaalisti minulla on liiankin tarkka suodatin sen suhteen mitä uudelle tuttavuudelle puhun. Tuon kokemuksen jälkeen ehkä ymmärrän paremmin, jos joskus päädyn treffeille eksästä jauhavan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin lupaavan oloista miestä (mm. kolme akateemista loppututkintoa, hyvä työpaikka. Jutut liukui usein exiin ja heidän kanssa harrastettuun sm-seksiin, alistamiseen,karvoitukseen, Satisfyerin käyttöön, squirttauksiin, jne. Somea seuraamalla pystyi helposti päättelemään, kenestä oli kulloinkin kyse. Ihan fiksunoloisia, hyvissä viroissa olevia naisia kaikki.
Myös lupaavan oloinen voi olla vakavasti häiriintynyt,
Ai kamala.
Minun tapailukumppanini sanoi, että minun kannattaisi hankkia Hitachi-hieromasauva. Hän jatkoi: "Itse asiassa mulla taitaa olla sellainen tuolla jossain. Se pitää vain korjata."
Taisi olla jonkun eksän käytössä ollut sauva. Juu kiitos ei.
- ap
Tämä valioyksilö työnsi myös sisäänsä hedelmiä, vihanneksia, anustappeja ym. Lähetti myös videoita itsestään näissä puuhissa.. Jotkut ei kuulemma ihan mahtuneet sisään. Halusi myös työntää naisiin kaikkea. Me emme edenneet siihen asti.
Henkilö toimii arvostetussa työpaikassa johtotehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kerran tuo törppö eksästä jauhaja. Se lähti siitä, kun treffikumppanini kysyi edellisistä suhteistani, ja silloin sanainen arkkuni aukesi. Tajusin itse jo samassa hetkessä että olen idiootti kun avaudun, sillä olen joskus ollut itse vastaavasti se joka kuuntelee treffeillä toisen avautumista eksästään, mutta en saanut tilannetta enää pysäytettyä. Tiesin myös siinä hetkessä että pelini oli pelattu eikä jatkotreffejä ole tulossa. Kaikkiaan hämmentävä kokemus, koska normaalisti minulla on liiankin tarkka suodatin sen suhteen mitä uudelle tuttavuudelle puhun. Tuon kokemuksen jälkeen ehkä ymmärrän paremmin, jos joskus päädyn treffeille eksästä jauhavan ihmisen kanssa.
Ja tarkennan tähän, että mistään intiimiasioista en todellakaan puhunut, mutta mainitsin eksän muuten vähän liian monta kertaa eri yhteyksissä.
Varmasti mieltä ylentävää olla tällaisen lörppäsuun exä - mitään intimiteettisuojaa ei ole suhteen jälkeenkään. Poistaisin ainakin kaikki sometilini tuollaisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Hah, mulle riittäisi tasan yksi kerta ja se olisi sitten siinä. Ei olisi mun tasoiseni ihminen vaikka en itse mikään tasokas edes ole.
Ai ettei koskaan edes sanalla ottaa esiin jos liityisi johonkin asiaan? Oletpas sinä herkkä. Olet sitä tavaraa jota kaavitaan kattilan pohjalta, palanutta p a sk aa
Tapailet siis aina samanlaisia miehiä komeita jotka puhuu eksästään. Ota välillä ruma mies vaihteluksi.
Minun ihastuttava deittimieheni puolestaan sanoi olevansa anarkisti. Se tietysti tarkoitti sitä, että sääntöjä ei tarvinnut noudattaa tai niistä sai poimia noudatettavaksi itselle sopivat.
Käytännössä hänen anarkisminsa oli esimerkiksi sitä, että hän ajoi autolla välillä aivan törkeää ylinopeutta, myös minun ollessani kyydissä.
Ristiriitojen ilmaantuessa minä sain kuulla ihmettelyä siitä, miten "herkkä" olen. Mies myös diagnosoi minullakin lievän autismin, joka sitten selitti minun käytöstäni. "Sä reagoit tolleen koska sulla on asperger."
En haluaisi ajatella, että niin mukavan oloinen ihminen osaa olla manipuloiva, mutta mitäs jos kyse olikin siitä.
Hänen aikaisemmat suhteensa eivät ole onnistuneet, ja kyseessä on siis keski-ikäinen mies. Mikä ihme voi aiheuttaa tuollaisen käytöksen?
- ap
Kun tunneälyä ja empatiakykyä ei ole niin lopputulos on sitten jotain tämän kaltaista. Kuin paimentaisivajakkia. Harvalla miehellä on sellaista sielunelämää, että he aidosti olisivat hyviä kumppaneita.
Hän taitaa olla sittenkin junddi.
No, se ainakin osoittaa, että mies ei olekaan lupaava. Eteenpäin ja kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailet siis aina samanlaisia miehiä komeita jotka puhuu eksästään. Ota välillä ruma mies vaihteluksi.
Hei lopeta jo. Kyseinen mies ei ollut yleisten standardien mukaan komea. Hän oli fyysisesti hieman huonossa kunnossa ja vatsakas, lisäksi joidenkin mielestä varmaan epäsiistin näköinen. Minun silmääni hän silloin kyllä jostain syystä miellytti.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minun ihastuttava deittimieheni puolestaan sanoi olevansa anarkisti. Se tietysti tarkoitti sitä, että sääntöjä ei tarvinnut noudattaa tai niistä sai poimia noudatettavaksi itselle sopivat.
Käytännössä hänen anarkisminsa oli esimerkiksi sitä, että hän ajoi autolla välillä aivan törkeää ylinopeutta, myös minun ollessani kyydissä.
Ristiriitojen ilmaantuessa minä sain kuulla ihmettelyä siitä, miten "herkkä" olen. Mies myös diagnosoi minullakin lievän autismin, joka sitten selitti minun käytöstäni. "Sä reagoit tolleen koska sulla on asperger."
En haluaisi ajatella, että niin mukavan oloinen ihminen osaa olla manipuloiva, mutta mitäs jos kyse olikin siitä.
Hänen aikaisemmat suhteensa eivät ole onnistuneet, ja kyseessä on siis keski-ikäinen mies. Mikä ihme voi aiheuttaa tuollaisen käytöksen?
En kyllä vaivaisi päätäni syillä. Jotkut vain ovat kyvyttömiä ja täysin eri tasolla kuin itse on, eipä sitä sen kummemmin tarvitse miettiä. Vähän ehkä voi moittia itseään jos käytti tuollaiseen paljonkin aikaa. Se sisin kyllä näkyy kuitenkin suhteellisen nopeasti. Ellei täysin manipuloivasta narskusta ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti mieltä ylentävää olla tällaisen lörppäsuun exä - mitään intimiteettisuojaa ei ole suhteen jälkeenkään. Poistaisin ainakin kaikki sometilini tuollaisen jälkeen.
Tämä kävi kyllä mielessä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minunkin anustappi-sm-alistaja oli keski-ikäinen. Välillä taantui pikkulapseksi, jota piti lohdutella ja rauhoitella. Sitten taas toisella kertaa oli pelottava, arvaamaton. Oli konservatiivi ja liberaali samaan aikaan. Antirasisti ja sovinisti samanaikaisesti.
Hänenkään parisuhteet ei jostain syystä olleet onnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen aikaisemmat suhteensa eivät ole onnistuneet, ja kyseessä on siis keski-ikäinen mies. Mikä ihme voi aiheuttaa tuoll
Olimme tekemisissä muutaman viikon ajan. Hieman allapäin olen ollut viime aikoina, miettinyt oliko tapailun lopetus oikea ratkaisu, mutta kyllä se taisi olla.
Miehellä oli kai jonkinlainen Peter Pan -syndrooma. Kun kävimme yhdessä jossain, hän koko ajan veti jotain showta vieraille ihmisille ja kerjäsi huomiota. On vaikea edes kuvailla, millaista se oli. Itseäni se ärsytti, koska vapaa-ajalla haluan olla rauhassa ja huomaamaton.
- ap
Joillakin ihmisillä on tarve puhua menneet jutut auki ja toisilla taas tarve pitää ne omana tietonaan. Jos on hirveä eri ääripäätä, on vaikea ymmärtää toista ja toinen tai molemmat tulee helposti loukatuksi. Parempi etsiä sopivampi kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen aikaisemmat suhteensa eivät ole onnistuneet, ja kyseessä on siis
Minun alistajamies sanoi, ettei aio koskaan kasvaa aikuiseksi ja että ei ole keski-ikäinen vielä kymmeneen vuoteen. Hän oli 42v vuoroviikkoisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tarkennan tähän, että mistään intiimiasioista en todellakaan puhunut, mutta mainitsin eksän muuten vähän liian monta kertaa eri yhteyksissä.
No, sinähän vastasit toisen kysymykseen. Kyllä suhdehistoria on tapana käydä ainakin kursorisesti. Sitten rakastuneena taas kelataan enemmän ja tehdään menneistä historiaa luomalla yhdessä uutta tulevaisuutta. Intiimiasioita en kyllä ole koskaan puhunut ei kukaan mullekaan. Se olisi liikaa.
Minusta taas tyyppi kuulostaa erittäin lupaavalta tulevalta exältä.
Odottaa jo kuumeisesti ap:n seuraajaa päästäkseen jakamaan lisääntynyttä tietouttaan naisten anatomiasta.