Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon koko ikäni luullut että kun miespuoleinen tulee juttelemaan niin se tekee sen vaan ystävällisyydestä

Vierailija
30.06.2024 |

mutta tällä palstalla sanottiin että jos mies tulee jutteleen naiselle niin se tarkoittaa iskemistä. Sittenhän mua on isketty ainakin 50  kertaa

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä oon ruma nainen eikä kukaan mies ole koskaan tullut puhumaan mulle. Ei miehiä kiinnosta olla tuntemattomille naisille ystävällinen jos ne ei halua tältä jotain. 

Vierailija
2/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mä oon ruma nainen eikä kukaan mies ole koskaan tullut puhumaan mulle. Ei miehiä kiinnosta olla tuntemattomille naisille ystävällinen jos ne ei halua tältä jotain. 

mulle on esim tullut miespuoleinen jutteleen kursseilla, kouluissa yms. Mutta sitten ne on kuitenkin jättäneet asian eivätkä oo tulleet enää juttelemaan. Mikähän tuollaisen käytöksen takana sitten oli? Nykyään olen kyllä parisuhteessa, mutta silti näin jälkikäteen ihmetyttää kun tajusin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni jutuille tullut mies flirttailee. 

Vierailija
4/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ajatusmallista luopuu hyvin äkkiä, kun on ensin lukiossa pitkän matematiikan luokalla, jossa on vain 5 tyttöä ja loput on poikia. Sitten opiskelemaan tekniikkaa vuosikurssilla, jossa on 11 tyttöä ja 60 poikaa. Työelämässä sitten suurin osa työkavereista on miehiä. Miehetkin on ihmisiä eikä 24/7/365 isku päällä 🤔

Vierailija
5/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voisi kyllä tehdä selväksi ovatko juttelemassa vai iskemässä. mistä sen voisi tietää

Vierailija
6/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat valmiita siitokseen 

Vierailija
7/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole koskaan jutellut kukaan mies, paitsi töissä. En laske niitä mukaan.

Vierailija
8/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat valmiita siitokseen 

Kaupassa jos esimerkiksi juttelen olen valmiina astumaan tämän naaraan. Välillä myös uroksen 

Vierailija
9/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös aina luullut, että ihan kohteliaisuudesta/ystävällisyydestä tms. Olisi mielenkiintoista tietää mitä mahdollisuuksia olen menettänyt. 

Ikinä ei ole kukaan selvästi iskenyt.

Vierailija
10/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelen naisten kanssa ihan ystävyyden vuoksi. Siis tuttujen ainakin ja ilman mitään taka-ajatuksia. Ei kai se mitenkään harvinaista ole....???

Vierailija
11/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tulee juttelemaan se tarkoittaa että olet antanut vähintään muutaman merkin halusta paritella.

Vierailija
12/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan lehmät ammuukin ohi kaikesta. Paras uskoa itseesi.

Vierailija
13/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää mikä mu.rha niillä on mielessä. Vältä suurinta osaa. Juorukerholaisia on osa.

Vierailija
14/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta ajatusmallista luopuu hyvin äkkiä, kun on ensin lukiossa pitkän matematiikan luokalla, jossa on vain 5 tyttöä ja loput on poikia. Sitten opiskelemaan tekniikkaa vuosikurssilla, jossa on 11 tyttöä ja 60 poikaa. Työelämässä sitten suurin osa työkavereista on miehiä. Miehetkin on ihmisiä eikä 24/7/365 isku päällä 🤔

Niinpä.  Aika vaikea elämässä luovia, niin ettei puhu ihmisille. 

Vierailija
15/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmisiä kiinnostaa ja se on mukavaa. 

Vierailija
16/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juttelen naisten kanssa ihan ystävyyden vuoksi. Siis tuttujen ainakin ja ilman mitään taka-ajatuksia. Ei kai se mitenkään harvinaista ole....???

Ei niin. Mammat nyt vain ovat vähän hitaita. 

Vierailija
17/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet voisi kyllä tehdä selväksi ovatko juttelemassa vai iskemässä. mistä sen voisi tietää

Niinpä. Ihmettelen samaa itsekin. T:autistinainen

Vierailija
18/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies on seksin perässä kun naisele naiselle puhuu.

Vierailija
19/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies juttelee naisen kanssa niin pillunsaanti sillä on mielessä.

Vierailija
20/22 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat suhteen,  tee aloite. Älä vyörytä vastuuta miehelle.

Tiesitkö, että aika moni suhde lähtee ihan siitä, että ensin tutustutaan ilman erityisempiä taka-ajatuksia .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi