Oletko koskaan käynyt reikissä tai energiahoidossa?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, että ihmiset tuomitsevat täysin varmaksi huijaukseksi, vaikka eivät ole kokeilleet.
Esim. minulla hoitaja piti käsiä pään päällä, mutta kihelmöinti ja vaikutus tuntui jaloissa. Ja jos olisin niin manipuloitavissa, miksi säännöllinen hieronta ei ole auttanut mutta reiki on?!
Ei hieronta juuri mihinkään vaikutakaan, sitä pitää ottaa kymmenen kertaa, että vaikutus tuntuu. Fysioterapeutin tekemä ohjelma, missä itse pistät lihakset töihin ja huolellinen sekä hidas venyttely antaa tuloksia jo toisen kerran jälkeen. Lihakset muuten pitää olla lämpimät venytellessä. Sitä ohjelmaa jatketaan vaikka jumit ovat lähteneet ja sen tekee erittäin mielellään vaikka lämpimän iltasuihkun jälkeen hiiitaaastiii.
Todennäköisesti menit hierojalle vain kerran odottaen ihmeitä tapahtuvaksi, joten petyit siihen ja menit innokkaana ja vastaanottavaisena reikiin, joka ihan heti auttoi kaikkiin vaivoihin.
Kukin hoitakoon itseään parhaaksi katsomallaan tavalla, mutta oikeanlainen liikunta ja venyttely on pitkäkestoisinta eikä siinä mene rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielen ja uskon voimaa ei sovi väheksyä. Ihan sama onko huuhaata vai ei, mutta jos niiden avulla joku saa mielenrauhan, niin silloin kaikki on hyvin. Kun mieli voi hyvin, myös keho voi hyvin.
Ei se ihan niin mene. Keho on hallitsevampi eikä yksin mielenrauha auta siihen kehoon mutta keho vaikuttaa mieleen enemmänkin.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä mielellä on suurempi voima. Tästä kertoo mm plasevaikutus. Kun uskoo paranevansa, niin paranee. Mitä väliä, jos se uskomus tulee reikihoidosta, eikä kemikaalipurkista?
Vierailija kirjoitti:
Älä mee. Ne on Saatanasta. Altistat itsesi pahoille hengille
No ni! Tulihan se sieltä!
Vierailija kirjoitti:
Teen etänä energiahoitoja, 100 euroa kerta.
Ne on tosi kalliita. Joku ottaa 140 e yhdestä kerrasta. Olen muutaman kerran ottanut ja meni kyllä luottamus kun hoitaja selvästi teki samalla jotain muuta.
Mitähän mahtais lääkäri sanoa, kun vastaanotolle tulee potilas, jolla on tukoksia hermoissa ja jänteissä? Mahtaisko ottaa todesta vai passittaako fysioterapeutille heti, kun naurultaan pystyy.