Miksi jotkut ihmiset ovat ju*ppoja
Miksi he haluavat tuhota itsensä ja läheisensä ihan tarkoituksella? Voisivat saada onnellisenkin elämän
Kommentit (37)
Jotkut ovat syöppöjä. Täydellinen ei ole kukaan.
Koska olen koukussa alkoholiin ja elämä on tylsää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole verrattavissa olevia asioita. Syöppö aiheuttaa harmia ainoastaan itselleen( jos sitäkään)
Alk#holisti koko perheelleen
Miksi on olemassa hulluja ihmisiä?
Addiktioiden synty ei ole kovin selvää lääkäreille ja tutkijjoille. Se tiedetään, että joillakin ihmisillä on esim. alkoholismiin altistava geeni. Ikävä kyllä kukaan ei omalta kohdaltaan tiedä, kantaako tuollaista geeniä.
Vierailija kirjoitti:
Addiktioiden synty ei ole kovin selvää lääkäreille ja tutkijjoille. Se tiedetään, että joillakin ihmisillä on esim. alkoholismiin altistava geeni. Ikävä kyllä kukaan ei omalta kohdaltaan tiedä, kantaako tuollaista geeniä.
No kyllä meidän suvussa aikalailla osataan ennustaa tuo riski. Olen itse addiktoitunut vaikka mihin, mutta myös lopettanut. Juuri se on ollut oma valinta, ettei suostu elämään riippuvaisena jostakin.
Osa on kertonut haluavansa tappaa itsensä viinalla eikä ihme kun joutuu olla tälläisessä suomi nimisessä persreikä maassa.
Suomi on paskamaa.
Minäkin olin syöppö. Nyt vähän naurattaakin vaikka joskus on itkettykin. Olen nykyään sopivasti masokisti. Terveisiä kaikille epätäydellisille.
Suomeen muuttaa unwanted kuspäitä ja suomalaisista suurin osa on kuspäitä. Tämä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
No ihan taatusti kannan :D Ei sitä ole tietenkään dna:sta tutkittu, mutta oma äitin isä oli addikti ja oma äiti oli addikti. Tosin äitini ei ollut riippuvainen alkoholista vaan muusta. Lähes jokaisella sukulaisella on jokin addiktio ja esimerkiksi kaikki mun sisarukset on tupakoineet kuten itsekin. Tuo on sellainen, että jos suvussa tietää olevan addiktio-herkkyyttä, ei kannata kokeillakaan kaikkea.
Itseään ruokkiva monimutkainen kierre. Läheinen oli hyvin lahjakas ihminen jolla elämä aika hyvin kuosissa kunnes hänestä tuli lähes rapajuoppo. Syytä on vaikea keksiä kun henkilö siihen alkoholiin kuolikin että olisi kysynyt mikä siinä järjettömässä dokaamisessa on muka niin hauskaa. Ehkä hän ei kestänyt elämän tuomia paineita ja koukuttui ihan aineesta eli alkoholista kemiallisena aineena.
Alussa ollut kivaa, kavereita, juotu vkonloput. Sitten aivot alkaneet huutaa lisää, otettu viikolla olutta.
Kohta juodaan yksin, olutpullo ainoa kaveri.
Alkoholistigeeni on yksi. Ne keillä on tämä geenimuunnos, ovat joko alkoholisteja tai sitten kiihkouskovia. Överit pitää saada jostain. Toisilla lapsina koettu rakkauden puute tekee heistä itsekeskeisiä ja herkästi päihteisiin meneviä, koska jos eivät saa muilta hyväksyntää, niin haluavat päihteistä "hyvän" olon.
Usein öykkärimäisimmin esiintyvillä on huterin itsetunto, jonka he piilottavat hyökkäävyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole verrattavissa olevia asioita. Syöppö aiheuttaa harmia ainoastaan itselleen( jos sitäkään)
Alk#holisti koko perheelleen
Aikamoinen perhe jos ei ennenaikainen kuolema häiritse
Vierailija kirjoitti:
Alkoholistigeeni on yksi. Ne keillä on tämä geenimuunnos, ovat joko alkoholisteja tai sitten kiihkouskovia. Överit pitää saada jostain. Toisilla lapsina koettu rakkauden puute tekee heistä itsekeskeisiä ja herkästi päihteisiin meneviä, koska jos eivät saa muilta hyväksyntää, niin haluavat päihteistä "hyvän" olon.
Usein öykkärimäisimmin esiintyvillä on huterin itsetunto, jonka he piilottavat hyökkäävyydellä.
Höpöhöpö. Meistä kaikista tulee alkoholisteja juomalla. Kemikaali joka vie aivot mukanaan.
Alkoholismiin kuuluu syyttää muita, etsiä syitä juomiseen. Käyttö on aina muka hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
"Osa on kertonut haluavansa tappaa itsensä viinalla eikä ihme kun joutuu olla tälläisessä suomi nimisessä persreikä maassa.
Suomi on paskamaa."
Luulisi löytävän helpompiakin tapoja päästä hengestään. Alkoholiin kuoleminen voi olla hidasta ja tuskallista. Työssäni nähnyt näitä, eikä kaunista katsottavaa.
No en tiedä, mutta voisivat pysytellä mahdollisimman kaukana minusta, kun ei heidän elämäntapansa vetoa.
Koska cuckoomusta ei kestä pääselvänä.