Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan käynyt reikissä tai energiahoidossa?

29.06.2024 |

Oliko siitä hyötyä? Mihin vaivaan otit sitä?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikiä olen harjoittanut jo ennen kuin mitään Suomessa reikistä puhuttiin. Edesmennyt äittini oli eräänlainen käsillä parantaja ja hän sanoi aina, että ihmisen omat energiat parantaa, kun niitä ohjataan oikeaan paikkaan.

Tähän ei tarvittu monen tonnin kursseja käydä. Olen hoitanut itseäni ja läheisiäni kymmeniä vuosia.

Kerran ihan  kurssitettu hoiti sitkeän silmätulehdukseni, joka ei oikein millään lääkeillä parantunut. Itse en olisi oikein silmää osannut hoitaa. Tämä siis auttoi. Mitään yliluonnolista tai pelottavaa ei asiaan liity.

Ihminen parantuu itsessään ja nimenonaan kyseessä on oma energia eikä ulkopuolelta tuleva koskaan. 

Vierailija
22/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko se naisen kaksoisliekki koskaan olla itseään köyhempi mies?

Ei tietenkään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

Ei valitettavasti pysty kommentoimaan nyt.

Vierailija
24/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, eikö yhtään uskovaista ole ehtinyt syvällä ymmärryksellään vakuuttamaan, että saatanan hommia tollaiset.

Vierailija
25/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ne hoidot eivät ole erityisen kalliita, noin 40-60 e/kerta."

On se kallis hinta täysin hyödyttömästä "hoidosta". Mitään parantavaa vaikutusta näillä ei ole. Epärehellistä edes puhua mistään hoitamisesta tai parantamisesta.

26/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

!

Vierailija
27/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa liikuntatunnilla oli joskus joku telinepäivä ja silloin piti jossain rekissä roikkua.

En noiden kouluvuosien jälkeen ole kokeillut rekkiä.

Vierailija
28/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa etänä on tehty energia hoito, toisella kerralla j auttoi lähti ahdistukset sun muut  ja on sen jälkee ollut tosi kevyt hengittää. En tiiä  mitä tekivät tai tekivätkö ollenkaan mutta se oli pieni raha tähän nykyiseen hyvään oloon verrattuna.

Jokainen uskoo mihin haluaa ja se ei ole kyllä toisilta pois. Jos haluaa elää ahdistuksesta ja muussa paskassa se on oma valinta.

Vierailija
29/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itselleni reikihoitoja säännöllisesti lähes 10 vuotta sitten. Jotenkin se vaan jäi. Mutta tänä talvena jouduin tapaturmaan ja kun makasin odottamassa leikkausvuoroani, alkoi reikiä valua käsistäni lämpimänä ja rauhoittavana kivusta tärisevään kehooni. Hoitaja, joka tuli paikalle ehkä tunnin päästä, katteli minua ja sanoi että, vaikka teillä on aikamoiset vauriot niin ette vaikuta tuskaiselta. 

Tein reikihoitoa itselleni joka päivä toipuessani. Pitäisi taas kokeilla. Pitäisi kokeilla miten se toimisi, kun tekisin hoidon itselleni joka päivä. 

Vierailija
30/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja?

!

En kommentoi.

Vierailija
31/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ne hoidot eivät ole erityisen kalliita, noin 40-60 e/kerta."

On se kallis hinta täysin hyödyttömästä "hoidosta". Mitään parantavaa vaikutusta näillä ei ole. Epärehellistä edes puhua mistään hoitamisesta tai parantamisesta.

No vertaisin hyötyä samaan kuin äänimaljahoidot sekä muut rentoutusmenetelmät. Ne voivat olla mukavia jos niistä tykkää.

Vierailija
32/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa etänä on tehty energia hoito, toisella kerralla j auttoi lähti ahdistukset sun muut  ja on sen jälkee ollut tosi kevyt hengittää. En tiiä  mitä tekivät tai tekivätkö ollenkaan mutta se oli pieni raha tähän nykyiseen hyvään oloon verrattuna.

Jokainen uskoo mihin haluaa ja se ei ole kyllä toisilta pois. Jos haluaa elää ahdistuksesta ja muussa paskassa se on oma valinta.

Voihan se auttaa kun rentoutuu ja saa ehkä tukea ja sitä turvallisuudentunnetta.

Vierailija
33/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein itselleni reikihoitoja säännöllisesti lähes 10 vuotta sitten. Jotenkin se vaan jäi. Mutta tänä talvena jouduin tapaturmaan ja kun makasin odottamassa leikkausvuoroani, alkoi reikiä valua käsistäni lämpimänä ja rauhoittavana kivusta tärisevään kehooni. Hoitaja, joka tuli paikalle ehkä tunnin päästä, katteli minua ja sanoi että, vaikka teillä on aikamoiset vauriot niin ette vaikuta tuskaiselta. 

Tein reikihoitoa itselleni joka päivä toipuessani. Pitäisi taas kokeilla. Pitäisi kokeilla miten se toimisi, kun tekisin hoidon itselleni joka päivä. 

Itsellensäkin voi hoitoa tehdä, opiskelin joskus energian tunnustelemista ja itsensä hoitamista. Siitä vain kaikki kokeilemaan jos hyvältä tuntuu. Kädetkin saattavat liikkua ihan itsestään, se on mukavaa hommaa kieltämättä. Energia on hieno asia.

Vierailija
34/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kiinnostunut kaiken maailman huuhaasta.

Oletpa. Miksi muutoin osallistuisit tähän ketjuun.

Vierailija
35/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellensäkin voi hoitoa tehdä, opiskelin joskus energian tunnustelemista ja itsensä hoitamista. Siitä vain kaikki kokeilemaan jos hyvältä tuntuu. Kädetkin saattavat liikkua ihan itsestään, se on mukavaa hommaa kieltämättä. Energia on hieno asia.

Kannattaa todellakin muistaa että aina tämä ei onnistu ja kannattaa harjoitella ahkerasti keskittyen. Olen myös joskus pyytänyt omilta enkeleiltäni energiahoitoa ja yllättäen saanutkin sitä. Tämä johtui suivaantumisestani maksullisiin hoitoihin. Kokeilkaa tätäkin ihmeessä. - Edellinen kommentoija

Vierailija
36/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, ei ollut hyötyä. Ihan kusetusta koko homma.

Vierailija
37/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, ei ollut hyötyä. Ihan kusetusta koko homma.

Olisipa edes kusetusta niin saisi rahoille edes jotain vastinetta 🙁

Vierailija
38/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut huuhaata. Minulla on pari vuotta ollut outoja koronaan liittyviä vaivoja, johon lääketiede ei auttanut. Elimistö oli jatkuvassa stressitilassa, syke korkea, nukkuminen vaikeaa jne. Maaliskuussa kävin energiahoitajalla. Tuo ongelma loppui siihen. Hoitaja oli käynyt tason 3 koulutukset. 

En usko, että hoito auttaa kaikkeen tai parantaisi syövät, mutta tuohon se auttoi ja yllätyin. Kokemus oli erittäin erikoinen, hyvin hengellinen. 

En ole käynyt. En edes tiedä tarkemmin millaisia on "hoidot". Mutta uskon plasebovaikutukseen. Oman mielen voima on valtava. Myös/ja etenkin paranemisprosessissa. Siitä on tehty tieteellisiä tutkimuksiakin (plasebovaikutus), jotka on viety jopa niin pitkälle, että on tehty aitoja leikkausviiltoja, ja uskoteltu potilaalle, että parantava leikkaus on tehty. Ja potilas on lääketieteellisesti diagnosointimenetelmin myös todettu parantuneeksi vakavastakin fyysisestä sairaudesta. Tästä tuli Suomessakin vuosia sitten dokumenttisarja yle:ltä.

Vierailija
39/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ap sai viimeksi parrua?

Vierailija
40/66 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyhoidossa viikon,siinä minä pyörin myllynlavoissa,ilman ruokaa ja juomaa.Siitä on jo vuosia vieläkin maailmapyörii silmissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi