Tuntuu, että jotkut keräämällä keräävät vihamiehiä
Esim. Yksi kettuilija. Olen monelta kuullut, että he ovat loukkaantuneita tälle kettuilijalle.
Mitä kettuilija ajattelee saavansa kettuilusta?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä asia nyt sua liikuttaa?
No hän kettuilee minullekin! Ap
Vaikea kyllä tuon antamasi tiedon perusteella sanoa mitään. Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla ja kuka se on? Ystävä, sukulainen vai mikä?
Kettuilu on aina parempi kuin valehtelu päin naamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttava, joka kuvittelee omistavansa kaikki ihmiset. Ap
Minulla on tuollainen ihminen työkaverina. Kenelläkään ole koskaan mitään positiivista sanottavaa hänestä. Häntä on siirrelty toisiin vuoroihin ja aina hänestä saa palautetta ettei kukaan halua häntä samaan vuoroon. Hyvin negatiivinen kaikkea kohtaan ja mielialat hyvin vaihtelevia.
Olen voimakas ja vahva luonteeltani. Sovin asiat suoraan ja selkeästi, enkä voi sietää valittamista ja ruikutusta tilanteissa joissa on mahdollisuus ratkaista tilanne itsekin. Minusta ei juuri siksi pidetä. Vihamiehiäkin riittää. Ihmiset pahoittavat mielensä todella helposti. Kävin jopa terapiassa puhumassa yhden talvikauden, että mitä teen väärin. Terapeutti sanoi, ettei minun tyyppinen suora luonne ole kovin tervetullut yhteiskunnassamme.Paljon keskitytään juuri siihen "miltä minusta tuntuu" kuin ajateltaisiin miten asiat voisi oikeasti saada järjestykseen tai sopia suoraan tai jopa myöntää toisen olevan oikeassa. Siksi en oikein osaa vastata ap:n kysymykseen, koska kiinnostaisi tietää mistä ap mielensä niin pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttava, joka kuvittelee omistavansa kaikki ihmiset. Ap
No älä ole sen tuttavan kanssa tekemisissä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuollainen ihminen työkaverina. Kenelläkään ole koskaan mitään positiivista sanottavaa hänestä. Häntä on siirrelty toisiin vuoroihin ja aina hänestä saa palautetta ettei kukaan halua häntä samaan vuoroon. Hyvin negatiivinen kaikkea kohtaan ja mielialat hyvin vaihtelevia.
Kuulostaa siltä ettei hän pidä nykyisestä työstään ja on siksi negatiivinen. Tunnistan saman piirteen itsessäni.
Vierailija kirjoitti:
Olen voimakas ja vahva luonteeltani. Sovin asiat suoraan ja selkeästi, enkä voi sietää valittamista ja ruikutusta tilanteissa joissa on mahdollisuus ratkaista tilanne itsekin. Minusta ei juuri siksi pidetä. Vihamiehiäkin riittää. Ihmiset pahoittavat mielensä todella helposti. Kävin jopa terapiassa puhumassa yhden talvikauden, että mitä teen väärin. Terapeutti sanoi, ettei minun tyyppinen suora luonne ole kovin tervetullut yhteiskunnassamme.Paljon keskitytään juuri siihen "miltä minusta tuntuu" kuin ajateltaisiin miten asiat voisi oikeasti saada järjestykseen tai sopia suoraan tai jopa myöntää toisen olevan oikeassa. Siksi en oikein osaa vastata ap:n kysymykseen, koska kiinnostaisi tietää mistä ap mielensä niin pahoittaa.
Sinun pitää ymmärtää että sellaisia liian suora sanominen voi antaa sinusta kusipäisen kuvan. Kyllä ihmisellä pitää olla sosiaalista älykkyyttä ja antaa kaikille perus tason kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä ettei hän pidä nykyisestä työstään ja on siksi negatiivinen. Tunnistan saman piirteen itsessäni.
Sitten voisi etsiä uuden työpaikan tai sitten tiputtaa asennevamman pois. Ei se ole muiden vika jos hän ei viihdy.