Oletko koskaan käynyt reikissä tai energiahoidossa?
Kommentit (66)
Ei... reikä jutut kyllä kiinnostaa,kaksi kuksi yli käenpesän terveisiä jaks nicolle,olimme aikoinaan huonetovereita.
Mielen ja uskon voimaa ei sovi väheksyä. Ihan sama onko huuhaata vai ei, mutta jos niiden avulla joku saa mielenrauhan, niin silloin kaikki on hyvin. Kun mieli voi hyvin, myös keho voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, eikö yhtään uskovaista ole ehtinyt syvällä ymmärryksellään vakuuttamaan, että saatanan hommia tollaiset.
Ilmeisesti ne on kaikki vielä Pudasjärvellä. Luulin aina, että ne täällä riehujat on jehovia tai jotain muita käännyttäjiä, mutta nyt näyttäisi tosiaan, että olikin lestoja, koska kolmas sivu ja edelleen rauhallista...
Se tunne kun astut salonkiin. Sukellat helmiverhojen lävitse ja ne sivelee sinut siunatulla voimallaan. Astut voimakenttään suoraan läpi salongin reikihoitajan läheisyyteen. Pelkän voiman voi tuntea sormenpäissä ja lämpönä poskilla.
Kun hoitaja asettaa sormensa voimakenttääni ja siirtää chi-energiaa minuun, ihan hiukset nousee pystyyyn.
Bing libi bing libi ling voimakenttä energiaa. Neljän tuulen taikaa joka ilmansuunnasta. Reikihoitajan pitkät laihat sormet tuntuvat energiakentälläni kuin muurahaisen tuntosarvet sadepisaran pinnalla.
Kun hoito on valmis en tunne kipua, en tunne tuskaa, en tunne heikkoutta, en pelkoa.
Kun kysyn miten meni, niin silmämunani kääntyvät ympäri ja vain valkuaiset näkyvät. Kroppani alkaa vavahdella ja täristä, kun lataudun täysin chi-energiasta.
Energiaa riittää aina viikon verran.
Vierailija kirjoitti:
Mielen ja uskon voimaa ei sovi väheksyä. Ihan sama onko huuhaata vai ei, mutta jos niiden avulla joku saa mielenrauhan, niin silloin kaikki on hyvin. Kun mieli voi hyvin, myös keho voi hyvin.
Ei se ihan niin mene. Keho on hallitsevampi eikä yksin mielenrauha auta siihen kehoon mutta keho vaikuttaa mieleen enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko se naisen kaksoisliekki koskaan olla itseään köyhempi mies?
Voi. Miehen kaksoisliekki voi olla ruma ja ylipainoinen vanhempi nainen. Sieluthan siinä kohtaavat, ei materia tai pinta.
Vierailija kirjoitti:
Se tunne kun astut salonkiin. Sukellat helmiverhojen lävitse ja ne sivelee sinut siunatulla voimallaan. Astut voimakenttään suoraan läpi salongin reikihoitajan läheisyyteen. Pelkän voiman voi tuntea sormenpäissä ja lämpönä poskilla.
Kun hoitaja asettaa sormensa voimakenttääni ja siirtää chi-energiaa minuun, ihan hiukset nousee pystyyyn.
Bing libi bing libi ling voimakenttä energiaa. Neljän tuulen taikaa joka ilmansuunnasta. Reikihoitajan pitkät laihat sormet tuntuvat energiakentälläni kuin muurahaisen tuntosarvet sadepisaran pinnalla.
Kun hoito on valmis en tunne kipua, en tunne tuskaa, en tunne heikkoutta, en pelkoa.
Kun kysyn miten meni, niin silmämunani kääntyvät ympäri ja vain valkuaiset näkyvät. Kroppani alkaa vavahdella ja täristä, kun lataudun täysin chi-energiasta.
Energiaa riittää aina viikon verran.
Kyllä. Bing libi bing libi ling ling extra pextra energiaa, extra pectra energiaa libi ling bigi ling ling energiaa.
jaga jaga jang jong long energiaa.
Lasku 3000e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useampia kertoja molemmissa hoidoissa. Tosin selvitän ensin hoidon antajan suositukset ja koulutuksen, koska joukossa pyörii myös hörhöjä. Siksi käytän vain yhtä hoitajaa, joka on osoittautunut vastuuntuntoiseksi ja itseään monipuolisesti kehittäväksi tekijäksi.
Etenkin reiki auttaa. Haen siitä apua pitkäkestoiseen stressiin.
Ai että joukossa pyörii hörhöjä? Kaikki he ovat hörhöjä.
Tällaiset hörhöt antavat toivoa tähän muuten aika negatiiviseen palstaan.
Älä mee. Ne on Saatanasta. Altistat itsesi pahoille hengille
Täyttä humpuukiahan ne ovat, mutta uskon myös siihen, että ihminen, joka uskoo hoidon auttavan, voi oikeasti saada placebo-vaikutuksen ja parantua. Se on ihan tutkittua. Joten jos on rahaa ja uskoo saavansa apua, niin mikä siinä, ehkä se auttaakin. Todellisesta vaikutuksesta siinä ei kuitenkaan ole kyse.
Reiki ja käsien päälle paneminen selittyy ihan sillä, että ihmisessä on kehonlämpöä. Kun pistät käden vaikka omaa ihoa vasten muutaman sentin päähän, tunnet sen lämmön, vaikka et ihan koskisikaan. Lämpö on rentouttavaa ja tuntuu hyvältä. Niinpä lihas voi rentoutua ja vaikka joku jumi helpottua ihan sillä, että rentoutuu tarpeeksi syvästi. Rauhoittava ääni myös tyynnyttää ja jos uskoo hoitoon, niin oma mieli pelaa mukana. Siihen nämä hoidot perustuvat.
Samaa olen miettinyt. Hipin hiplaus kiinnostaa.
Jotain taikaa siinä on oltava. Oma valmentaja lähetti minut reikihoitajalle, koska minulla oli lihasjumeja ja tukoksia hermoissa ja jänteissä.
Kuukauden hoidon jälkeen olin vetreämpi. Tuloksena jalkojen notkeus lisääntyi huomattavasti. Mitään erityisiä harjoitteita en ollut sen lisäksi tehnyt. Pelkkää urheilua ja verryttelyjä.
Neljän viikon jälkeen saavutin spagaatit täyteen huippuunsa reikihoitajan energiahoitojen avulla.
Neljässä viikossa. Tämä sai minut kiinnostumaan vaihtoehtoisista hoitomuodoista.
Olin perinteisesti se "kankea" mies jolla oli aina selkäsärkyjä aamuisin jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä, eikö yhtään uskovaista ole ehtinyt syvällä ymmärryksellään vakuuttamaan, että saatanan hommia tollaiset.
Ei jaksa, joidenkin on ilmeisesti itse mentävä kokeilemaan? Tule sitten pilkkaamaan oikeassa olleita. t. kristitty
Mulla auttoi reiki kilppariin. Laihduin kaksi kiloa puolessa vuodessa.
Ärsyttävää, että ihmiset tuomitsevat täysin varmaksi huijaukseksi, vaikka eivät ole kokeilleet.
Esim. minulla hoitaja piti käsiä pään päällä, mutta kihelmöinti ja vaikutus tuntui jaloissa. Ja jos olisin niin manipuloitavissa, miksi säännöllinen hieronta ei ole auttanut mutta reiki on?!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää, että ihmiset tuomitsevat täysin varmaksi huijaukseksi, vaikka eivät ole kokeilleet.
Esim. minulla hoitaja piti käsiä pään päällä, mutta kihelmöinti ja vaikutus tuntui jaloissa. Ja jos olisin niin manipuloitavissa, miksi säännöllinen hieronta ei ole auttanut mutta reiki on?!
Tuo yksi vastaaja tarjosi satasella kaukoparannusta. Eiks olis sullekin paljon parempi vaihtoehto niin voisit nauttia parantavasta vaikutuksesta kotoa? Toivottavasti et ole sellainen ärsyttävä tyyppi joka pitää tuota huijauksena kokeilematta. Mua nimittäin ainakin autto, paras satanen jonka olen vähään aikaan käyttänyt.
En. Ihan turvallisuussyistä en, eikä se vetänyt puoleensa. Ja ajattelin jo aluksi että tietävätkö tosiaan mitä tekevät. Ja joku vaan menee toisen kenttään yhtäkkiä. Luulen että Sampo shamaani on hyvä näissä asioissa ja hänen kump. Tietysti saa itse ajatella toimiiko tieto, taito vai ei. Jos jossain on pätevä kaukoparantaja sen tietää ja tulee tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi reiki kilppariin. Laihduin kaksi kiloa puolessa vuodessa.
Sulla oli varmaan huoli kipeästä lemmikkikilpikonnasta koska stressi lihottaa. Hyvä että saitte asian kuntoon ja pikku kilppari voi hyvin.
Ai että joukossa pyörii hörhöjä? Kaikki he ovat hörhöjä.