Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan käynyt reikissä tai energiahoidossa?

29.06.2024 |

Oliko siitä hyötyä? Mihin vaivaan otit sitä?

Kommentit (66)

1/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mut oon menoss

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useampia kertoja molemmissa hoidoissa. Tosin selvitän ensin hoidon antajan suositukset ja koulutuksen, koska joukossa pyörii myös hörhöjä. Siksi käytän vain yhtä hoitajaa, joka on osoittautunut vastuuntuntoiseksi ja itseään monipuolisesti kehittäväksi tekijäksi.

Etenkin reiki auttaa. Haen siitä apua pitkäkestoiseen stressiin. 

Vierailija
4/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etänä energiahoitoja, 100 euroa kerta.

Vierailija
5/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kiinnostunut kaiken maailman huuhaasta.

Vierailija
6/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en usko humpuukiin

Kaikella sitä rahaa tehdäänkin .😕

Vierailija
7/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kusetusta tuollaiset huuhaa hoidot.

Vierailija
8/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣😂🤣

Vierailija
9/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hölmöiltä rahat pois" hoito.

Vierailija
10/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä hoidoilla saadaan hoidettua ihmisten liian pullet lompakot solakkaan kesäkuntoon. 😀 

Vierailija
11/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reikiä olen harjoittanut jo ennen kuin mitään Suomessa reikistä puhuttiin. Edesmennyt äittini oli eräänlainen käsillä parantaja ja hän sanoi aina, että ihmisen omat energiat parantaa, kun niitä ohjataan oikeaan paikkaan.

Tähän ei tarvittu monen tonnin kursseja käydä. Olen hoitanut itseäni ja läheisiäni kymmeniä vuosia.

Kerran ihan  kurssitettu hoiti sitkeän silmätulehdukseni, joka ei oikein millään lääkeillä parantunut. Itse en olisi oikein silmää osannut hoitaa. Tämä siis auttoi. Mitään yliluonnolista tai pelottavaa ei asiaan liity.

Vierailija
12/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikiä olen harjoittanut jo ennen kuin mitään Suomessa reikistä puhuttiin. Edesmennyt äittini oli eräänlainen käsillä parantaja ja hän sanoi aina, että ihmisen omat energiat parantaa, kun niitä ohjataan oikeaan paikkaan.

Tähän ei tarvittu monen tonnin kursseja käydä. Olen hoitanut itseäni ja läheisiäni kymmeniä vuosia.

Kerran ihan  kurssitettu hoiti sitkeän silmätulehdukseni, joka ei oikein millään lääkeillä parantunut. Itse en olisi oikein silmää osannut hoitaa. Tämä siis auttoi. Mitään yliluonnolista tai pelottavaa ei asiaan liity.

Lisään vielä, että omalla kohdallani raha ei liiku mihinkään suuntaan. 

Vierailija
13/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reikiä hampaissa, reikiä nolla 😁

Vierailija
14/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut huuhaata. Minulla on pari vuotta ollut outoja koronaan liittyviä vaivoja, johon lääketiede ei auttanut. Elimistö oli jatkuvassa stressitilassa, syke korkea, nukkuminen vaikeaa jne. Maaliskuussa kävin energiahoitajalla. Tuo ongelma loppui siihen. Hoitaja oli käynyt tason 3 koulutukset. 

En usko, että hoito auttaa kaikkeen tai parantaisi syövät, mutta tuohon se auttoi ja yllätyin. Kokemus oli erittäin erikoinen, hyvin hengellinen. 

Vierailija
15/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, molemmissa. Hyöty on aina henkilökohtainen ja tilanteen ja tarpeen mukainen. Ei voi ennalta koskaan tietää. Olen itse ottanut lähinnä rentoutusmenetelmänä ja kaikki muu on ollut plussaa.

Vierailija
16/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt useampia kertoja molemmissa hoidoissa. Tosin selvitän ensin hoidon antajan suositukset ja koulutuksen, koska joukossa pyörii myös hörhöjä. Siksi käytän vain yhtä hoitajaa, joka on osoittautunut vastuuntuntoiseksi ja itseään monipuolisesti kehittäväksi tekijäksi.

Etenkin reiki auttaa. Haen siitä apua pitkäkestoiseen stressiin. 

Oikeasti kaverikin voi tehdä, ei mitään väliä kuka sen tekee. Siis tavallaan. 

Vierailija
17/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etänä? Läsnäolo on toisaalta tärkeä mutta etänäkin voi tehdä. Mitä sinä tarjoat asiakkaallesi?

Vierailija
18/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko se naisen kaksoisliekki koskaan olla itseään köyhempi mies?

Vierailija
19/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kusetusta tuollaiset huuhaa hoidot.

No tavallaan vaikka itse sanonkin asiantuntijana. Rentoutustahan se on kuitenkin enimmälti.

Vierailija
20/66 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hölmöiltä rahat pois" hoito.

Ne hoidot eivät ole erityisen kalliita, noin 40-60 e/kerta. Ja jos miettii mihin kaikkeen hölmöön ihmiset rahansa laittavat listasta tulisi todella pitkä. Ei tartte kuin seurata hetken aikaa somessa ylipainoisten kavereitten ruokakuvia, niin ei voi kuin pohtia voiskohan ton rasvamätön vaihtaa vaikka hyvään leffareissuun. Ja se leffareissukin on tarkkaan ottaen hölmöä tuhlaamista, kun maksukanavilta ne näkisi halvemmalla. Että voidaan saivarrella loputtomiin hölmöstä ja vähemmän hölmöstä.