Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita miehiä joihin naiset tuntuvat suhtautuvan kylmästi?

Vierailija
22.08.2024 |

Ja nyt puhun ihan arkipäivän elämästä, en mistään deittimaailmasta. Esim töissä jos kommunikoin naisten kanssa, niin heidän yleiskäyttäytymisensä on usein tietyllä tapaa varsin kylmä. Monen muun miehen kanssa kun nämä samat naiset taas puhuvat, niin he ovat ulospäin ihan erilaisia. vapautuneita, iloisia, ja saattavatpa vaikka taputtaa miestä olkapäälle. Koskaan en ole ketään ahdistellut, härskejä puhunut, tai vaikkapa treffeille pyytänyt, joka ehkä saatettaisiin katsoa ahdisteluksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä se virhe onkin. Kun olet lipevä jännămies, niin jo kuule naiset kiihottuu.

Vierailija
2/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vähemmän komea? Sellaisiahan naiset vihaa, vaikka mies olisikin käytökseltään moitteeton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö, siitä johtuu. Jos olet komea naiset pyrkivät päästä parittelemaan kanssasi. Ja käytös on mielistelevää.

Vierailija
4/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ratkaisee tämän pelin. Ruma saa ala arvoista kohtelua aina. M39 ja susiruma

Vierailija
5/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, olen kauan sitten jo huomannut, että naiset flirttailevat minulle aivan avoimesti.

Vierailija
6/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy tunnustaa, että suhtaudun vähän etäisesti miehiin jotka ovat minusta komeita tai kiinnostavia. En halua tai uskalla näyttää kiinnostustani, koska en ajattele olevani samalla tasolla kyseisen miehen kanssa. En halua näyttää reppanalta. 

Vierailija
7/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa sanoa, kun en tiedä millainen olet. Oletko vaikka outo hyypiö?

No, mä olen hieman ylipainoinen ja miehille täysin ilmaa. No, ei haittaa toisaalta.

Vierailija
8/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kiltit silmät ja hän vaikuttaa ihanalta ja lempeältä, menen ihan lukkoon. 

Vierailija
9/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on kiltit silmät ja hän vaikuttaa ihanalta ja lempeältä, menen ihan lukkoon. 

Ja ottaisin mielelläni kiltin miehen, mutta valitettavasti olen saanut isältäni kuvan miehistä vain narsistisina paskiaisina, niin en osaa suhtautua mitenkään kivoihin miehiin. 

Vierailija
10/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies ei haittaa jos on mukava ja sinut itsensä kanssa. Ruma tai komea mikä tahansa näköinen mies on ällöttävä jos jutut on jatkuvaa kaksmielistä läppää heko heko. Tai on tyhmä.

Vierailija
11/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä suurin osa miehistä. 

Etkö tiennyt?

Vierailija
12/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassakaan miestä joka ei olisi kokenut kuinka kylmia naiset on miehiä kohtaan

Vierailija
13/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse käyttäydyt naisten ympärillä? Huomaan että jotkut miehet on rentoja naisten seurassa koska heillä on vaikka siskoja tai muuten tottunut olemaan naisten ympärillä. Sellainen velienergia huokuu joistain miehistä. Jotkut taas on enemmän varautuneita ja epävarmoja, pelkäävät ehkä mokaavansa naisten ympärillä, koska eivät ole viettäneet paljon aikaa naisten seurassa. Mutta ihan luonnejuttujahan nämä on, ei kaikki naisetkaan ole mitään kikattelijoita. Esim. itse olen tosi varautunut miesten kanssa koska minua on niin monet miehet satuttaneet, että en luota helposti vaan toisen on todella todistettava olevansa seurani arvoinen. En ole kovin rento ihminen itse, eli siitä varmaan oma käytökseni johtuu miesten kanssa. Voit kiittää siitä isähahmojani ja teininä tuntemani poikia.

Vierailija
14/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa tytöt istuivat sylissäni ja kiehnäsivät

Varusmieskeräyksessä, hyvänpäiväntuttu tuli halailemaan keskellä Helsinkiä

Työpaikalla nainen yrittää vihjailla, että pitäisi opetella ruotsia (tietää, että osaan) ja toinen sanoo, että haluaisi alkaa pyöräilemään (pyöräilen). Ruokalan kassa sanoo, että pitäisi varmaan hankkia sellaisia värillisiä kuppeja, joilla voisi ilmaista, jos on sinkku. 

...Olen kasvoiltani ruma mies. En ymmärrä ja esitän, että kaikki tämä lentää pääni yli. 

Vierailija
15/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy tunnustaa, että suhtaudun vähän etäisesti miehiin jotka ovat minusta komeita tai kiinnostavia. En halua tai uskalla näyttää kiinnostustani, koska en ajattele olevani samalla tasolla kyseisen miehen kanssa. En halua näyttää reppanalta. 

Sama juttu, menee vähän  niin kuin karkuun!

Vierailija
16/16 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun etäisyydenotto miehiin liittyy vaikutelmaan, että jos olisin lämpimämpi tai rennompi, mies ponnahtaisi iholle alta aikayksikön. Semmoinen fiilis: "kunhan Ja saan naisen -mies". Voin olla väärässäkin.