Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 70v pappa yritti iskeä kaupassa

Vierailija
28.06.2024 |

Hänellä on 10 kappaletta Heinekenia. Haluatko tulla juomaan puolet? Kassalla jutteli. Kyllä sai hyvät naurut.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin tuossa iässä vielä panetti. Pakkohan se on yrittää, ei muuten mitään saa. Mitä pahaa tuossa on? Aina voi yrittää, ei siinä mitään menetäkään.

Sitä vikaa, että vois pysyä edes lähes omanikäisissä eikä koittaa iskeä lastenlasten kavereita... 

Vierailija
22/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä iskuyritys tuo on? Ihan normaalia läpänheittoa.

Niin minustakin, huumoria. Mutta sitähän metoo-ihmiset eivät ymmärrä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papoilla, noilla oman elämänsä kelohongilla aikaa helteillä mahlat virtaamaan.

Vierailija
24/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Newsflash: naiset tekee kynyään itse omat rahansa.

Joo sillä karvakolmiolla..mutta papalla olisi ollut muut mielessä.

Varmaan sun maailmassa kun et muuten saa! 😂 Voi raukkaa!

Vierailija
25/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua ainakin tuossa iässä vielä panetti. Pakkohan se on yrittää, ei muuten mitään saa. Mitä pahaa tuossa on? Aina voi yrittää, ei siinä mitään menetäkään.

Sitä vikaa, että vois pysyä edes lähes omanikäisissä eikä koittaa iskeä lastenlasten kavereita... 

Suomi on kuule vapaa maa ja jos sinua kiukuttaa niin se on voi voi.

Vierailija
26/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette selvästikään osaa tulkita yhtään mitään, idiootit.

Koittakaa elää PÄIVÄ naisena niin alkaa asioiden oikea laita selviämään.

Vierailija
27/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi en ole törmännyt moiseen papparaiseen. Eivät vissiin muista omaa ikäänsä. Ovat varmaan oppineet, että oma ikä puoliksi, on hyvä ikä naiselle. 

Monesti olen törmännyt, aina ne jotain yrittää vaikka itsekin olen yli 50. Mutta ei haittaa vitsillä otan ne heitot 

Vierailija
28/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olis sattunu sopiva nuori paikalle, niin olis saanu seuraa.

Vierailija
29/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiukuta vaan ÄLLÖTTÄÄ. Te miehet ootte niin kuvottavia.

Onko itelläs muuten tytärtä, mitä jos sellanen sunkaltainen hikinen setämies tulis sitä iskee?

Vierailija
30/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tiedäkään. Katsopa ympärillesi.

Vierailija
31/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas lumihiutale pahoitti mielensä😭

Kas kun ei nimittänyt ahdisteluksi.

No onhan toi nyt aika yäk. Kun ap nyt tuskin on kuitenkaan läheskään samanikäinen.

Mut teille kotona r*nkkaaville pervoille yhteiskunnan käytössäännöt saattaa olla vaikeita, ymmärrän.

No ei ole. Se on aivan kevyttä läppää. Ei sitä nyt joka risauksesta tarvitse mieltään pahoittaa.

Kukas oli se järjen jättiläinen onlyfans esiintyjä jonka mielestä hinausauton kuljettaja oli ahdistellut häntä kun kuski oli läpällä heittänyt chatissa että saa varmaan alennusta onlyfansista kun nosti tuon naikkosen auton aiemmin ojasta. Ahdistelua siinä ei kyllä tapahtunut. Mimmi sen sijaan oli ajanut autonsa katolleen ojaan, öööö miksi? Lisäksi väittää ilmeisesti kaikkea ahdisteluksi jos hänelle ei makseta. Kannattaakohan tyrkyttää itseään joka paikassa jos ei kestä edes asiallista kommenttia.

Vierailija
32/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas lumihiutale pahoitti mielensä😭

Kas kun ei nimittänyt ahdisteluksi.

No onhan toi nyt aika yäk. Kun ap nyt tuskin on kuitenkaan läheskään samanikäinen.

Mut teille kotona r*nkkaaville pervoille yhteiskunnan käytössäännöt saattaa olla vaikeita, ymmärrän.

No ei ole. Se on aivan kevyttä läppää. Ei sitä nyt joka risauksesta tarvitse mieltään pahoittaa.

Kukas oli se järjen jättiläinen onlyfans esiintyjä jonka mielestä hinausauton kuljettaja oli ahdistellut häntä kun kuski oli läpällä heittänyt chatissa että saa varmaan alennusta onlyfansista kun nosti tuon naikkosen auton aiemmin ojasta. Ahdistelua siinä ei kyllä tapahtunut. Mimmi sen sijaan oli ajanut autonsa katolleen ojaan, öööö miksi? Li

Tässä ei ole kyseessä mikään Onlyfans-tähti (jotka muuten hekin ansaitsevat asiallista kohtelua), vaan ihan tavallinen kaupassakäyvä nainen...

Vierailija
33/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itelläs muuten tytärtä, mitä jos sellanen sunkaltainen hikinen setämies tulis sitä iskee?

Miten niin hikinen? Olen aivan normaali hyväkuntoinen setämies. Pokailen ketä sattuu huvittamaan. Pakko on yrittää että edes joskus pääsee panemaan. Onnistumisprosentti on niin heikko että pakkohan se on yrittää laajalla skaalalla.

Vierailija
34/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, Sauli Niinistö 75 vuotias hopeakettu.

Jos ois vapailla markkinolla, esim. jossain kansainväliseiessä kokouksussa, seminaareidaja myissa vastasvissa.

Niin taatusti kiinnostaisi noin kansainvälnen, älykäs ja kielitaitoinen mies.  Kaikkinensa. Kokonaisuutena.  Ei pelkästästään tilapäisenä sänkyseurana.

Lukeneet, fiksut ja älykkäät ihmiset  etsivät ja tarvitsevat henkisiä haasteita ja seuraa, pysyvåsti.

Pelkkä sänkyseura ei riitä.

Vierailija
35/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, Sauli Niinistö 75 vuotias hopeakettu.

Jos ois vapailla markkinolla, esim. jossain kansainväliseiessä kokouksussa, seminaareidaja myissa vastasvissa.

Niin taatusti kiinnostaisi noin kansainvälnen, älykäs ja kielitaitoinen mies.  Kaikkinensa. Kokonaisuutena.  Ei pelkästästään tilapäisenä sänkyseurana.

Lukeneet, fiksut ja älykkäät ihmiset  etsivät ja tarvitsevat henkisiä haasteita ja seuraa, pysyvåsti.

Pelkkä sänkyseura ei riitä.

Miten toi nyt mihinkään liittyy? 😂

Vierailija
36/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hikinen? Olen aivan normaali hyväkuntoinen setämies. Pokailen ketä sattuu huvittamaan. Pakko on yrittää että edes joskus p

I rest my case 🤭🤮

Vierailija
37/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tässä ei ole kyseessä mikään Onlyfans-tähti (jotka muuten hekin ansaitsevat asiallista kohtelua), vaan ihan tavallinen kaupassakäyvä nainen..."

Eivät ansaitse jos ovat itse asiattomia kuten tuossa mainitussa tapauksessa. Se vosuhan väitti aivan julkisesti, että häntä on ahdisteltu. Ei oltu.

Naisviha haisee susta kilometrien päähän. Mikä he**etin vosu??? Kerrataan vielä: normaali ihminen, nainen.

Vierailija
38/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä milleniaalit edes tiedä mitä huumori on. Aivan helvetin tosikkoa porukkaa. Johtuu siitä etteivät ole edes kavereidensa kanssa ihmiskontaktissa vaan kaikki hoidetaan näyttöjen kautta. Sitten nämä kermaperseet pahoittavat mielensä aivan mitättömistä asioista. Eivät varmaan olisi selvinneet hengissä -70-90 luvulla kun olisivat kuolleet mielipahaansa.

Vierailija
39/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tässä ei ole kyseessä mikään Onlyfans-tähti (jotka muuten hekin ansaitsevat asiallista kohtelua), vaan ihan tavallinen kaupassakäyvä nainen..."

Eivät ansaitse jos ovat itse asiattomia kuten tuossa mainitussa tapauksessa. Se vosuhan väitti aivan julkisesti, että häntä on ahdisteltu. Ei oltu.

Naisviha haisee susta kilometrien päähän. Mikä he**etin vosu??? Kerrataan vielä: normaali ihminen, nainen.

Oletko katsonut hänen kuvat? On siinä naistakin mutta aika paljon muovia ja kaikenlaista keinotekoista. Tältä pohjalta en sanoisi normaaliksi.

Vierailija
40/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö sen päätät? Mulla ainakin tulis epämiellyttävä olo tollasesta. Kyllä se vaan ahdistelua lähentelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi