Yli 70v pappa yritti iskeä kaupassa
Hänellä on 10 kappaletta Heinekenia. Haluatko tulla juomaan puolet? Kassalla jutteli. Kyllä sai hyvät naurut.
Kommentit (66)
Aloittajalle: kertoisitko, minkä ikäinen olet itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tässä ei ole kyseessä mikään Onlyfans-tähti (jotka muuten hekin ansaitsevat asiallista kohtelua), vaan ihan tavallinen kaupassakäyvä nainen..."
Eivät ansaitse jos ovat itse asiattomia kuten tuossa mainitussa tapauksessa. Se vosuhan väitti aivan julkisesti, että häntä on ahdisteltu. Ei oltu.
Sinäkö sen päätät? Mulla ainakin tulis epämiellyttävä olo tollasesta. Kyllä se vaan ahdistelua lähentelee.
Niin. Minä sen päätän. Olen jumalasta seuraava - ylöspäin.
Ei selvästikään ollut Danny vaan joku nuorempi...
Vierailija kirjoitti:
Ei selvästikään ollut Danny vaan joku nuorempi...
Puhumattakaan eläkepappa Mick Jaggerista.
Oliko myös vasu täynnä sinisiä nappeja?
Mieheni on yli 70 ja vielä on vahva lipido. Seksuaalinen olento sataprosenttisesti.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalle: kertoisitko, minkä ikäinen olet itse?
50v.
Ap:lta puuttuu tilannetaju. Kassa, se pian eläkkeelle siirtyvä ihana pullea ja isot issinen Mirkku, on sen papparaisen kiikarissa. Tuntevat jo pitkältä ajalta. Koska Mirkku on ollut ronkeli papparainen päätti saada hänet mustasukkaiseksi valitsemalla jonossa perässä tulevan hieman yksinkertaisen oloisen naikkosen ja joka ei Mirkku-kassan härnäämistä älyäisi. Papparaiden lirkuttelee ap:lle ja nyt ap tohisee vanhoista ukoista, kun se vanha ukko jo nyt todennäköisesti köllii Mirkun päällä onnellisena. Täällä me Vauva-palstalla isoon ääneen moralisoidaan ja ollaan aaaaivan kauhuissamme vanhojen ihmisten erotiikasta.
Ap. turvautui taas varmaan huomionsaamisotsikkoon.
Minä 35-v nainen olen saanut iänikuisen takiaisen 20 vuotta vanhemmasta ukkelista. Aikaisemminkin joku lähemmäs 70v ukko yritti saada maatalon emännäksi....voi huoh.
Ap itse on yli 50 jos osaa arvioida jonkun olevan yli 70.
Vierailija kirjoitti:
Mikä iskuyritys tuo on? Ihan normaalia läpänheittoa.
No ei ole. Ällöttää ja harmittaa nuorten naiskassojen puolesta, kun vanhat limanuljaskat ei osaa pitää suutaan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin tuossa iässä vielä panetti. Pakkohan se on yrittää, ei muuten mitään saa. Mitä pahaa tuossa on? Aina voi yrittää, ei siinä mitään menetäkään.
Sitä vikaa, että vois pysyä edes lähes omanikäisissä eikä koittaa iskeä lastenlasten kavereita...
Suomi on kuule vapaa maa ja jos sinua kiukuttaa niin se on voi voi.
Ei kiukuta vaan ÄLLÖTTÄÄ. Te miehet ootte niin kuvottavia.
Onko itelläs muuten tytärtä, mitä jos sellanen sunkaltainen hikinen setämies tulis sitä iskee?
Teit sitten kuitenkin tyttären ÄLLÖTTÄVÄN miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä iskuyritys tuo on? Ihan normaalia läpänheittoa.
Niin minustakin, huumoria. Mutta sitähän metoo-ihmiset eivät ymmärrä.
Te ette selvästikään osaa tulkita yhtään mitään, idiootit.
Koittakaa elää PÄIVÄ naisena niin alkaa asioiden oikea laita selviämään.
On niin paljon muutakin mietittävää etten ehdi kaikenmaailman ihmisten jonninjoutavia ja yhdentekeviäm kassajutteluja päivät pitkät miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ota iskuyrityksenä, jos tuon ikäinen juttelee. N40
Sitä se kuitenkin on. Olet mahdollisesti missannut monet hyvät panot. Tuon ikäiset miehet yleensä tietävät mistä nappuloista naista painellaan.
Kuvitteleeko joku, että tuollainen satunnainen naisten iskijä välittää, miltä naisesta tuntuu, jos on saanut semmoisen sänkyynsä? Kyseinen nainen on vaan oman itsensä tyydyttämistä varten ei muuhun. Kaiken ikäiset miehet ovat tuollaisia helppoja naisia kohtaan.
Jos nainen on yli 30v niin hän on sopiva 70v miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ainakin tuossa iässä vielä panetti. Pakkohan se on yrittää, ei muuten mitään saa. Mitä pahaa tuossa on? Aina voi yrittää, ei siinä mitään menetäkään.
Tarviikomsitä nuorta yrittää kun tuon ikäsille papoille on kova kysyntä ikäisissään ja itseään vanhempien naisten keskuudessa. Kilpaa yrittävät pokata.
Newsflash: naiset tekee kynyään itse omat rahansa.
Joo sillä karvakolmiolla..mutta papalla olisi ollut muut mielessä.
Varmaan sun maailmassa kun et muuten saa! 😂 Voi raukkaa!
Mietippä sitä kun minä en ole Danny alias lipsanen räähhhää,mutta rahaa on ja pillua..tulee soitolla vaikka heti..miten sulla..köyhä.
Minä olin risteilyllä Karibialla itsekseni ja koko 2-viikkoisen kintereilläni oli 85-v amerikkalainen pappa. Laiva oli pienehkö ja törmäsin häneen päivittäin monta kertaa, vaikka kuinka yritin "kadota". Pappa oli aivan varma, että suomi on rutiköyhä itäblokin maa ja halusi mennä naimisiin, pelastaa minut jenkkeihin asumaan ja lupasi vielä lähettää rahaa sukulaisilleni 😂 Paljon parempi tarjous kuin 10 kaljaa. Kieltäydyin silti.
Älä kiroile. Yksi kysymysmerkki riittää kysymyslauseen loppuun ja kaksoispisteen jälkeen tulee iso kirjain.