Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryppyinen kaula

Vierailija
24.02.2026 |

Olen jo keski-ikäinen nainen ja muuten melko vähäryppyinen, mutta kaula on hyvin ryppyinen. En todellakaan kuvittele, että saisin kaulani nuoren näköiseksi tässä iässä, mutta mitä kaulan rypyille voisi tehdä? Kirurgiaan en suostu. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, mutta olen yrittänyt ratkaista ongelman niin, etten katso peilistä kaulaani. Ohitan nopeasti sen välikohdan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessin kaula- ja dekolteevoide! Harvoin mikään tuote toimii kuten on mainostettu, mutta tää on ihan oikeasti hyvä mun mielestä. 

Vierailija
6/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta mikään muu kuin kirurgia. Itse olen vaan hyväksynyt kaulankin osalta ikääntymisen merkkini. Huiveja tai poolokauluksia voi käyttää peittämään silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
7/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä muuta kuin sen, että hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
8/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryppyinen ja veltto kaulanahka löytyy ja voin kertoa, olen käyttänyt ja pitkään käyttänytkin mukamas tehokkaita täsmävoiteita ja -seerumeja = rahat Kankkulan kaivoon. Äidilläni 80+ on parempi kaula kuin minulla, samoin siskollani 60+ kun taas tätini 80+ näyttää samalta kuin minä tai siis minun kaulani. Äiti ja täti ovat olleet "tummelilinjalla" koko ikänsä, eikä siskokaan kuulemma ole käyttänyt jotain apteekin perusvoidetta kummempaa. Olen hävennyt kaulaani jo vuosia, peitellyt huiveilla sun muilla, mutta nyt päätin että tulevan kevään ja kesän annan kurttuni näkyä. Katsojan ongelma jos häiritsee, itse jätän peilit väliin 😉 

Vierailija
9/9 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varsin rypyttömät kasvot, mutta kaula paljastaa ikäni ja antaa Lapin lisääkin. Vähän harmittaa, mutta onneksi vain vähän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi