Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian 28v mies ja tajusin että minun kannattaisi olla avoin myös yksinhuoltajille

Vierailija
27.06.2024 |

Minun ei kannata enää tässä iässä olla niin pinnallinen, että havittelisin vain lapsetonta naista itselleni. Ne lapsettomat nuoret naiset kuuluvat lapsettomille nuorille miehille

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Nykyään pystytään tehokkaasti seulomaan kehitysvammat. Ei toki kaikkia, mutta yleisimmät.

niin eli aborttia abortin perään.

Vierailija
62/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verrata tavallista naista ja yh:ta. Tavallisen naisen kanssa voi saada hyvän ja pitkän parisuhteen, mutta yh ei kyennyt parisuhteeseen edes sen miehen kanssa, jonka kanssa valitsi lisääntyä. Yh ei ole parisuhdeainesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Nykyään pystytään tehokkaasti seulomaan kehitysvammat. Ei toki kaikkia, mutta yleisimmät.

Ja silti kehitysvammaisia lapsia menee kesken ja syntyy, ei se seulominen tee asiasta yhtään parempaa.

Vierailija
64/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että ap on lapseton nuori 28v mies. En tiedä mitä näkökulmaa hän yrittää tällä propagandaprovollaan ajaa? Onko ap hopeakettu, joka haluaa nuoremmat kilpailijat pois tieltä vai mikä kumma idea tässä on?

Hän on 40 vuotias yh. Haluaa että yhteiskunnan arvot muuttuisi luonnonlakien vastaisiksi.

Vierailija
65/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekästä hankkia lapsia näin julmaan maailmaan.

Miten se on itsekästä antaa toiselle elämä. Eikös ole aika itsekästä päättää toisen puolesta? Kannattaa lukea historiaa se avaa silmiä ja huomaat että maailma ei ole varsinkaan nyt suomessa niinkään julma.

Kenen puolesta siinä päätetään, jos jätetään lapsi tekemättä? Hypoteettisen ihmisen jolta ei voida kysyä yhtään mitään. Mitä jos se syntymätön lapsi ei halua syntyä? Eikö ole itsekästä hänet synnyttää?

Vierailija
66/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh on elämässään epäonnistunut johtuen huonoista valintataidoistaan, ikävästä luonteestaan ja kyvyttömyydestään elää parisuhteessa.

Vierailija
67/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksua. Jos kaipaa perhe-elämää, niin yh jolla on jo 1 lapsi ja haluaa lisää, on hyvä valinta. Todennäköisesti saatte helposti toisenkin ja hyvä jos toinen jo tietää, miten vauvaa hoidetaan. 

Vierailija
68/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että AP ei ole miestä nähnytkään.

Vierailija
69/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias... 

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea 25-vuotiaana, ja sun ikäisenä jo reilusti. Varsink

Ei kaikilla laske hedelmällisyys niin nopeasti tai tule endometrioosia. Tietysti kolmevitosen täytyy jo alkaa pitää silmät auki sopivan naisen ja perheellistymisen suhteen, mutta ei sitäkään asiaa voi pakottaa.

Vierailija
70/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihania, ei se ole mikään rangaistus tai riman laskeminen. Ja tiedätpä valmiiksi, millainen nainen on äitinä, jos joskus omia lapsia haaveilet.

miksi kukaan mies haluaisi yh:n toiseksi tai jopa viidenneksi elatusmaksujenmaksajaksi. yh ei kyennyt parisuhteeseen ensimmäisen isänkään kanssa. ei se niiden muidenkaan kanssa parisuhteeseen kykene.

Vierailija
71/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihania, ei se ole mikään rangaistus tai riman laskeminen. Ja tiedätpä valmiiksi, millainen nainen on äitinä, jos joskus omia lapsia haaveilet.

miksi kukaan mies haluaisi yh:n toiseksi tai jopa viidenneksi elatusmaksujenmaksajaksi. yh ei kyennyt parisuhteeseen ensimmäisen isänkään kanssa. ei se niiden muidenkaan kanssa parisuhteeseen kykene.

Mene nyt jo kaivoon. Parisuhteita hajoaa, oli lapsia tai ei. Se ei tee kenestäkään kykenemätöntä parisuhteeseen että on ero takana. Ja uuden kumppanin ei ole mikään pakko maksaa penniäkään toisen lasten kustannuksia. Elarit kuuluvat bio- ja adoptiovanhemmille.

Vierailija
72/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh = yök hyi

Vierailija
73/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Sehän on ollut vuosikymmeniä ihan tyypillistä että miehet tulee isiksi kolmissakymmenissä. Sun juna seisoo ihan tukevasti paikallaan ja miehillähän tuo juttu on muutenkin kivuttomampi olettaen toki että oman puolen lapsensiemenlaatu riittää. Ei kai tuotakaan mikään estä testauttamasta.

Vierailija
74/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sehän on ollut vuosikymmeniä ihan tyypillistä että miehet tulee isiksi kolmissakymmenissä. Sun juna seisoo ihan tukevasti paikallaan ja miehillähän tuo juttu on muutenkin kivuttomampi olettaen toki että oman puolen lapsensiemenlaatu riittää. Ei kai tuotakaan mikään estä testauttamasta.

Mutta uskallan väittää, että valtaosa niistä miehistä ei pariudu siinä kolmissakymmenissä vaan aiemmin.

Ohis

Vierailija
75/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt jo kaivoon. Parisuhteita hajoaa, oli lapsia tai ei. Se ei tee kenestäkään kykenemätöntä parisuhteeseen että on ero takana. Ja uuden kumppanin ei ole mikään pakko maksaa penniäkään toisen lasten kustannuksia. Elarit kuuluvat bio- ja adoptiovanhemmille.

elatusmaksuja joutuu maksamaan, jos erehtyy tekemään lapsia yh:n kanssa. yh ei ole luotettavaa parisuhdeainesta (todistetusti), joten yh-mammoihin sekaantuneille miehille jää elatusmaksunmaksajien rooli

Vierailija
76/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekästä hankkia lapsia näin julmaan maailmaan.

Miten se on itsekästä antaa toiselle elämä. Eikös ole aika itsekästä päättää toisen puolesta? Kannattaa lukea historiaa se avaa silmiä ja huomaat että maailma ei ole varsinkaan nyt suomessa niinkään julma.

Kenen puolesta siinä päätetään, jos jätetään lapsi tekemättä? Hypoteettisen ihmisen jolta ei voida kysyä yhtään mitään. Mitä jos se syntymätön lapsi ei halua syntyä? Eikö ole itsekästä hänet synnyttää?

Mahassa oleva lapsi on kyllä ohjelmoitu haluamaan syntyä jossain kohtaa. Ei sinnekään voi jäädä asumaan jo siksi että seuraavalle tulokkaalle täytyy periaatteessa antaa tilaa.

Vierailija
77/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh = ylijäämä huor

Vierailija
78/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh on elämässään epäonnistunut johtuen huonoista valintataidoistaan, ikävästä luonteestaan ja kyvyttömyydestään elää parisuhteessa.

Hänhän voi koko ajan kasvaa ihmisenä vanhemmuudessa. Se lätkimään lähtenyt voi hyvinkin saada lopulta lyhyemmän tikun.

Vierailija
79/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

elatusmaksuja joutuu maksamaan, jos erehtyy tekemään lapsia yh:n kanssa. yh ei ole luotettavaa

Saat kyllä huoltajuuden siihen omaan lapseesi jos sitä haet. Vuoroviikkosysteemissä ei tarvitse maksaa elareita kummankaan.

Vierailija
80/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksua. Jos kaipaa perhe-elämää, niin yh jolla on jo 1 lapsi ja haluaa lisää, on hyvä valinta. Todennäköisesti saatte helposti toisenkin ja hyvä jos toinen jo tietää, miten vauvaa hoidetaan. 

ja sitten kolmas mies tekee yh:n kanssa kolmannen lapsen ja neljännen miehen kanssa neljäs lapsi menee jo ihan rutiinilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi