Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian 28v mies ja tajusin että minun kannattaisi olla avoin myös yksinhuoltajille

Vierailija
27.06.2024 |

Minun ei kannata enää tässä iässä olla niin pinnallinen, että havittelisin vain lapsetonta naista itselleni. Ne lapsettomat nuoret naiset kuuluvat lapsettomille nuorille miehille

Kommentit (131)

Vierailija
21/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä provo aloitus.

-M36

Vierailija
22/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tosi hyvä aloitus! Onko sinussa isäainesta ja olisitko valmis jakamaan isyyttä lapsen biologisen isän kanssa myös? Pidätkö lapsista?

Aplla on oletettavasti omakin lapsi

aika varmasti kun on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.

Onhan se, mutta sepä se onkin huolestuttavaa, kun ihminen on edelleen se sama vanha, vanhentuva elimistö, vaikka nykyään ollaan nuorekkaampia kuin ennen, ei se elimistö ole mihinkään muuttunut. Ne sukusolut vanhenee, varsinkin naisilla, yhtä armottomasti kuin ennenkin.

Vierailija
24/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yh naista/miestä pahenna, mutta kannattaa tajuta että nokkimisjärjestyksessä omat lapset tulee ensin ja sinä sitten.  Lasten kasvaessa sekin helpottaa.

Vierailija
25/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias... 

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea 25-vuotiaana, ja sun ikäisenä jo reilusti. Varsinkin jos haluaa useamman lapsen kuin yhden, eikä mitään pikkulapsiarkihelvettiä kahden pienellä ikäerolla tehdyn lapsen kanssa, pitäisi lapsia jo tehdä kovaa kyytiä. Minun mieheni oli sinun ikäisesi kun aloimme olemaan yhdessä, minä olin 25v. Meillä meni 8 vuotta saada oma lapsi keskenämme, kerran oli keskenmenokin, vaikka minulla oli entuudestaan yksi lapsi jonka sain 20v, ja silloin raskauduin todella helposti. Mulla tuli luultavasti endometrioosi siinä jossain kohtaa, ja samoin olin jo niin raudanpuutteinen, että se häiritsi raskautumista. Mieheni oli luonnollisesti aina neuvolassa mukana, raskauden alusta asti, ja sitten kun kaksosten kanssa käytiin. Kerran kun minä olin vessassa tai jotain, ja mies oli poikien kanssa kolmestaan, oli joku hoitaja sanonut pojille, että onpa kiva kun olette tulleet neuvolaan isoisän kanssa. Mielestäni se oli törkeää että sanoi niin, kun mieheni oli vasta reilu nelikymppinen, eikä todellakaan näyttänyt miltään isoisältä. Mutta kyllä mieheni on sanonut monta kertaa, että on tuntenut itsensä liian vanhaksi isänä, nyt kun on kuusikymmentä ja pojat 15v. Hän todellakin toivoo, ja niin tietysti minäkin, että olisimme saaneet lapsen silloin kun minä olin vielä alle 30v ja hän alle 40v.

Höpöhöpö. Moni raskautuu helposti vielä reilusti yli kolmekymppisenä. Se että sinä olet maho, ei tarkoita sitä, että kaikki ovat.

Vierailija
26/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias... 

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea

ynnyttäjän korkeampi ikä nostaa riskiä, että lapsella on syntyessään tiettyjä sairauksia, kuten kromosomivirheitä, Downin syndrooma, ruokatorven epämuodostumia, syöpä, tyypin 1 diabetes, CP-vamma, autismi tai skitsofrenia.

Lähde: T. Sobotka, väestötieteilijä, Wienin yliopisto

tulisi ottaa huomioon yli 35-vuotiaana raskaaksi tulevilla, on se tosiasia, että vanhemmalla iällä sikiön kromosomihäiriöiden riski lisääntyy. Näihin häiriöihin kuuluu muun muassa Downin syndrooma.

Keskenmeno tapahtuu useimmiten raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Tämän todennäköisyys lisääntyy iän kasvaessa. Esimerkiksi 20-30 -vuotiailla naisilla keskenmenon riski on noin 15 %, kun taas 40 hujakoilla tämä todennäköisyys on 25 %. Tämä on yhteydessä siihen faktaan, että 35-vuotiailla naisilla on suurempi riski sen suhteen, että sikiö saisi jonkin tyyppisen kromosomikomplikaation. Siten vanhemmalla iällä on myös suurempi riski saada keskenmeno.

Vierailija
27/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin etsisin vielä lapsetonta naista, jos oma ikä alkaisi kakkosella. Paitsi jos asuisin jossain perähikiällä, missä valinnanvara olisi käytännössä nolla. Silloin voisi harkita myö sitä kolmannella kierroksella olevaa kylän polkupyörää, jonka kaikilla lapsilla on eri isät.

Vierailija
28/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikäns

tulisi ottaa huomioon yli 35-vuotiaana raskaaksi tulevilla, on se tosiasia, että vanhemmalla iällä sikiön kromosomihäiriöiden riski lisääntyy. Näihin häiriöihin kuuluu muun muassa Downin syndrooma.

Keskenmeno tapahtuu useimmiten raskauden ensimmäisellä kolmanneksella. Tämän todennäköisyys lisääntyy iän kasvaessa. Esimerkiksi 20-30 -vuotiailla naisilla keskenmenon riski on noin 15 %, kun taas 40 hujakoilla tämä todennäköisyys on 25 %. Tämä on yhteydessä siihen faktaan, että 35-vuotiailla naisilla on suurempi riski sen suhteen, että sikiö saisi jonkin tyyppisen kromosomikomplikaation. Siten vanhemmalla iällä on myös suurempi riski saada keskenmeno.

Silti on suurempi todennäköisyys saada terve, kuin vammainen lapsi.

Vierailija
29/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea 25-vuotiaana, ja sun ikäisenä jo reilusti. Varsink

Lääketeollisuuden henkilöstön mielipiteethän eivät ole mikään jumalan totuus. Hoitajiksi hakeutuu todella rahvasta porukkaa, ja jutut ovat sen mukaiset. Itselle teki koko neuvolassa käynti todella tiukkaa, kun joutui näiden "asiantuntemusta" kuuntelemaan

Lapselle vanhempi isä voi olla mukavakin - kärsivällinen, vähemmän vaativa ja rauhallinen. Minä en ainakaan ole kaivannu missään vaiheessa elämääni isää ollenkaan, puhumattakaan mistään yliaktiivisesta isästä. Lapset ovat erilaisia, toiset hyötyvät rauhallisesta ja etäisestä vanhemmasta. Se on tietysti tärkeää, että vanhemmilla on terve itsetunto, eivätkä lankea itse mihinkään neuvolatätien kiusaamiseen, sillä se tarttuu lapseenkin ja lapsi voi alkaa surkuttelemaan itseään

Tuo 25 riskisynnyttäjä ja hedelmällisyys laskee -juttu on ainakin ihan täyttä kukkua. Nainen on hedelmällisimmillään silloin, kun tuntee itsensä, elämänsä ja olosuhteensa sopiviksi äitiydelle. Tällöin raskauskin sujuu parhaiten, kun äiti voi hyvin. Sama pätee vanhemmuuteen yleisestikin. Moni nainen haluaa erityisesti nykypäivänä turvata oman taloutensa ennen kuin hankkii lapset, sillä miehiin ei voi tässä asiassa luottaa. On lapsenkin etu, että äiti on vakaassa asemassa ja voi erinomaisesti :) Sillä, tuleeko ensimmäisestä vai toisesta kierrosta raskaaksi ei taas ole mitään merkitystä

Vierailija
30/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Vierailija
31/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikäns

Juu ja jos lääketeollisuuden poliittiseen agendaan sopisi kehittää tutkimuksia, jotka puoltavat vanhempien naisten ja miesten vanhemmuutta, he sen tekisivät. Syy siihen, miksi nuorten synnyttämistä kannustetaan, suositaan ja palkitaan saattaa löytyä jopa niinkin yksinkertaisesta asiasta, että nuoret ovat alttiimpia propagandalle. Samasta syystä moniin yrityksiin ei palkata kuin vastavalmistuneita nuoria, ja esimerkiksi munkiksi ei pääse jos on liikaa "elettyä elämää" takana

Kun saa kokemusta ja näkemystä maailmasta, alkaa kaikkien tarinoiden (myös tieteen) uskottavuus rakoilla, eikä kultti välttämättä saakaan äitiä ja vastasyntynyttä osaksi indoktrinaatio-ohjelmaansa. Äidinvaisto on kuitenkin niin luonnollinen ja vahva asia, ja vanhemmalla naisella on vahvempi itsetunto ja mieli, että he saattavat olla yksinkertaisesti "huonoja asiakkaita". Katso vaikka näitä kaikista tyhjäpäisimpiä nuoria synnyttäjiä, jotka rakentavat kokonaisia mediakampanjoita aivan ilmaiseksi sen ympärille, että saavat "synnyttää" kirurgin silpomana. Täysin ilmaista mainosta lääketeollisuudelle, täysin luonnotonta ja äärimmäisen vahingollista lapsille, mutta sekopäinen silpomishimo saa rahan liikkumaan pharmalle

Vierailija
32/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tietysti vauva on syntymästään lähtien pharman lojaali asiakas

Vierailija
33/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten harkitset sinne Turkkiin lähtemistä? Oman asunnon saa halvimmilta alueilta n. 3000 eurolla. Elinkustannukset alkaen 600e/kk. Kirjoitat profiilisi venäjäksi. Sanot hakevasi perhekeskeistä naista. Varaat kylpylästä laadukkaan huoneen ja sovit muutaman viestin jälkeen treffit ravintolaan. Maksat taksin. https://www.rbth.com/arts/2016/07/08/a-survival-guide-for-dating-russia…

Vierailija
34/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.

Kaupungeissa se että synnyttää alle 35 on nuori. Vain maaseudulla lapset tehdään alle 30v. Tämä nuorten synnyttäjien ihannointi on jotain vanhen

Ymmärrätkö sinä, että naisilla ne munasolut on syntymästä asti olemassa, jokainen päivä vanhentaa niitä. Hedelmällisyys alkaa toden teolla laskea 25v.ja 35v. on jo geriatrinen synnyttäjä, eli riskisynnyttäjä ikänsä takia, ja se ikkuna alkaa sulkeutua hyvin nopeasti kun lähenee neljää kymppiä. Munat on vanhoja ja huonolaatuisia siellä loppupäässä hedelmällistä ikää. Ei biologia kysele mitään sun mielipidettä koska olisi ihanteellinen ja koska ei.

Vierailija
35/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias vela-nainen täällä. Hyvä että olet alkanut jo tuossa iässä miettiä asioita laajemmin. Minulle tulee deittisovelluksissa vastaan massoittain viidenkympin korvilla olevia miehiä, joilla lukee että lapsia ei ole mutta haluavat niitä. Lisäksi on näitä jotka "ehkä haluavat lapsia".

Kaikki nämä miehet menevät minulla vasuriin, koska en tietenkään halua joutua myöhemmin eroamaan miehestä vain siksi että lapsitoiveet eroavat. Mutta luultavasti myös moni lapsia haluava nainen laittaa tuon ikäisen miehen vasemmalle. Ko. nainen on melko varmasti itse huomattavasti nuorempi ja etsii ensisijaisesti itsensä ikäistä isäkandidaattia.

Miehet, miettikää nämä lasten haluamiset kunnolla viimeistään kolmekymppisinä ja toimikaa! Jos vielä viisikymppisenä ei osaa sanoa haluaako lapsia niin sellaisesta miehestä tulee melko perässävedettävä vaikutelma. Mies, joka haluaa lapsia mutta ei viisikymppisenä ole isä, vaikuttaa muulla tavalla epäilyttävältä.

Vierailija
36/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea

Tottakai raskautuu, jotkut vielä viisikymppisenäkin, mutta kyllä se vaan lääketieteellinen totuus on, biologia on mitä on. Mitä vanhemmat munat, sitä isommat riskit että kaikki ei menekään toivotulla tavalla. Minä sain kaksoset täysin luomusti kuitenkin 34-vuotiaana, mutta se oli viime tipassa, minä olin päättänyt jo nuorena, että en miksikään mummoäidiksi ala, että 35 on se raja jolloin lopetan yrittämisen, että jos ei tule niin ei tule. Jo silloin kun kaksikymppisenä sain esikoisen, viereisessä pedissä oli ensisynnyttäjä joka oli äitini kanssa saman ikäinen, oliko jopa vuoden vanhempi. Toki äitinikin sai nuorimman lapsensa vasta 36-vuotiaana, ja jotkut luulivat että hän odottaa ensimmäistä.

Vierailija
37/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Vierailija
38/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei vaan, 35-vuotias on riskisynnyttäjä ikänsä takia, ei sentään 25. Mutta biologinen totuus on, että nainen on hedelmällisimmillään 18-20-vuotiaana, ylipäätään ihminen saavuttaa piikkinsä 25-vuotiaana, ja siitä alkaa sitten vanheneminen. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. 

Vierailija
39/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: minun kannattaisi katsella yh-äitejä.

Ap: ne lapsettomat naiset kuuluu lapsettomille miehille.

Ap: minulla ei ole lapsia.

Ap: en ole nainen.

Jees.

Vierailija
40/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös isän ikä vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen sekä syntyvien lasten terveyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme