Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian 28v mies ja tajusin että minun kannattaisi olla avoin myös yksinhuoltajille

Vierailija
27.06.2024 |

Minun ei kannata enää tässä iässä olla niin pinnallinen, että havittelisin vain lapsetonta naista itselleni. Ne lapsettomat nuoret naiset kuuluvat lapsettomille nuorille miehille

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekästä hankkia lapsia näin julmaan maailmaan.

Vierailija
42/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinimammoja ärsyttää, kun ovat itse käyttäneet parhaat nuoruusvuotensa vaippoja vaihtaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Nykyään pystytään tehokkaasti seulomaan kehitysvammat. Ei toki kaikkia, mutta yleisimmät.

Vierailija
44/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.

Onhan se, mutta sepä se onkin huolestuttavaa, kun ihminen on edelleen se sama vanha, vanhentuva elimistö, vaikka nyk

En minä varsinaisesti ole eri mieltä kanssasi, mutta tässä kyseisessä kontekstissa "28-vuotiaana on kiire saada kuka tahansa nainen, koska lapsettomia ei ole enää saatavilla", niin siihen sanoin, ettei moista kiirettä ole, koska suurin osa ikätoverinaisista on lapsettomia.

Tämä ei myöskään ole kannanotto siihen, että pitääkö lapsettomia naisia ylipäätään havitella. Mielestäni kannattaa pitää silmät auki ja mieli avoimena mahdollisuuksille.

Vierailija
45/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ihania, ei se ole mikään rangaistus tai riman laskeminen. Ja tiedätpä valmiiksi, millainen nainen on äitinä, jos joskus omia lapsia haaveilet.

Vierailija
46/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on ihania, ei se ole mikään rangaistus tai riman laskeminen. Ja tiedätpä valmiiksi, millainen nainen on äitinä, jos joskus omia lapsia haaveilet.

Kyllä se on todellinen riman laskeminen, kun alat holhoamaan toisen siittämiä lapsia. Tämä aloitus olikin suoraan naisen suusta.

Vierailija
47/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutan, että ne lapset ovat aina kuvioissa mukana. Ei vain pieninä, hallittavissa olevina. Vaan myös aikuisina, lisänä miniöitä ja vävyjä ja lastenlapsia.  Aina elämässä mukana. Se voi kiristyttää hampaita ajottain.

Vierailija
48/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kyllähän aisankannattajia tarvitaan, harmi vaan, että niitä on vähemmän, kuin yh-äitejä.

Vierailija
49/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Kiire ei kyllä ole mihinkään ja eikös ensisynnyttäjien keskimääräinen ikä Suomessa ole jo kiivennyt 30-vuoden kantturoille, ellei peräti ylikin.

Onhan se, mutta sepä se onkin huolestuttavaa, kun ihminen on edel

Tätä silmät auki olemista suosittelen itsekin. Tuollaisesta kapeasta viitekehyksestä kun yrittää pariutua, saattaa onni kävellä ohi jossain muussa muodossa. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan edes sopeudu parisuhteisiin vaan tulee ero tai suhde avataan, vaikka ensimmäistä tyttöystävää etsiessä ollaan oltu niin monogamisia ja neitseellisiä

Elämä tuntuu toimivan kaikista parhaiten niin, että sopeutuu siihen mitä tarjotaan, sen sijaan että tavoittelee ja vaatii jotakin tiettyä asiaa

Vierailija
50/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh:n kirjoittama aloitus?

Vierailija
51/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh:n kirjoittama aloitus?

Aivan selvästi. Tuo viesti paljasti, jossa sanoi, että omia lapsia ei tarvitse, kun naisella on jo. Monen mamman on vaikea tajuta, ettei ne omat lapset ole muiden mielestä niin ihmeellisiä, eikä ne korvaa omia biologisia.

Vierailija
52/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hetkeäkään, että ap on lapseton nuori 28v mies. En tiedä mitä näkökulmaa hän yrittää tällä propagandaprovollaan ajaa? Onko ap hopeakettu, joka haluaa nuoremmat kilpailijat pois tieltä vai mikä kumma idea tässä on?

Vierailija
53/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko hetkeäkään, että ap on lapseton nuori 28v mies. En tiedä mitä näkökulmaa hän yrittää tällä propagandaprovollaan ajaa? Onko ap hopeakettu, joka haluaa nuoremmat kilpailijat pois tieltä vai mikä kumma idea tässä on?

Ap on yh-mamma, joka ei löydä uutta miestä lasten vuoksi.

Vierailija
54/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös isän ikä vaikuttaa negatiivisesti hedelmällisyyteen sekä syntyvien lasten terveyteen.

niin... 0,01%

Vierailija
55/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias... 

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikäns

Tämä toimii myös toiseen suuntaan. Jotkut tulee raskaaksi alle 13 vuotiaana. Siksi on hyvä painottaa sitä että pyritään tekee lapset siinä 20 ikävuoden nurkilla.

Vierailija
56/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

ihmisen aivot kehittyy läpi elämän.

Vierailija
57/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh on todistetusti parisuhteeseen kykenemätön. miksi kukaan sellaisen kanssa haluaisi olla yhtä iltaa pidempään

Vierailija
58/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on niin, että jos pariutuminen (ja ehkä lisääntyminen) ovat omalla elämän prioriteettilistallasi ykkösenä, kannattaa rimaa laskea joka tapauksessa. Mitä tiukemmat kriteerit, sitä epätodennäköisempää että löydät sopivan kumppanin.

Jos kuitenkin ajattelet niin, että parempi yksin kuin epämieluisassa suhteessa, voit hyvin karsia esim. juuri yyhoot pois deittipoolistasi.

Olet kuitenkin vasta 28, ehdit vielä muutaman vuoden katsella ympärillesi ennen kuin oikeasti alkaa olla kiire. 

Vierailija
59/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itsekästä hankkia lapsia näin julmaan maailmaan.

Miten se on itsekästä antaa toiselle elämä. Eikös ole aika itsekästä päättää toisen puolesta? Kannattaa lukea historiaa se avaa silmiä ja huomaat että maailma ei ole varsinkaan nyt suomessa niinkään julma.

Vierailija
60/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinimammoja ärsyttää, kun ovat itse käyttäneet parhaat nuoruusvuotensa vaippoja vaihtaen.

Ne on juuri ne parhaat asiat. Monia harmittaa kun ei sellaista pääse tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi