Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pian 28v mies ja tajusin että minun kannattaisi olla avoin myös yksinhuoltajille

Vierailija
27.06.2024 |

Minun ei kannata enää tässä iässä olla niin pinnallinen, että havittelisin vain lapsetonta naista itselleni. Ne lapsettomat nuoret naiset kuuluvat lapsettomille nuorille miehille

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh = ylijäämä huor

Mitä äitisi ajattelisi kun näkisi näitä kommenttejasi? Ajattele mikä pettymys hänelle oletkaan.

Vierailija
82/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisenä olemiseen kuuluu kasvaminen ja kypsyminen. Ei ole mitään hävettävää siinä, jos ajattelee asioita toisin, kuin nuorempana. Yksinhuoltajaksikin päätyy hyvin erilaisia ihmisiä ja erilaisista syistä eikä se ole joku "ominaisuus" ihmisessä. Monilla on se iloinen tilanne, että lapsen isäkin kantaa vastuunsa ja on mukana lapsen elämässä. Osalla taas lapsella ei ole mitään isähahmoa. Kummassa tahansa tilanteessa äidin kumppanilla on merkittävä rooli lapsen elämässä ja yhdelläkään lapsella ei voi olla elämässään liikaa välittäviä aikuisia :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Sehän on ollut vuosikymmeniä ihan tyypillistä että miehet tulee isiksi kolmissakymmenissä. Sun juna seisoo ihan tukevasti paikallaan ja miehillähän tuo juttu on muutenkin kivuttomampi olettaen toki että oman puolen lapsensiemenlaatu riittää. Ei kai tuotakaan mikään estä testauttamasta.

<

Onko sillä merkitustä minkä ikäisenä pariutuu kunhan se oikea lopulta löytyy? Mitä ehmetin merkitystä niillä muiden tekemisillä on, mitä tämä neuroottinen kyttäys ja vertailu oikein sikiää? Ei meinaan edistä mitään.

Vierailija
84/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Nykyään pystytään tehokkaasti seulomaan kehitysvammat. Ei toki kaikkia, mutta yleisimmät.

Eli kun se suuresti odotettu raskaus saa alkunsa, ja löytyykin valuvika, niin sitten vaan sitä aborttia ja uusi yritys? Miettiiköhän (tätäkään) asiaa kukaan oikein perusteellisesti?

Mitä jos se olikin ainoa tilaisuutesi saada lapsi ja ryssit senkin...

Vierailija
85/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yh = ylijäämä huor

Mitä äitisi ajattelisi kun näkisi näitä kommenttejasi? Ajattele mikä pettymys hänelle oletkaan.

kaikkien äidit eivät ole yh-jätettä

Vierailija
86/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On itsekästä hankkia lapsia näin julmaan maailmaan.

Miten se on itsekästä antaa toiselle elämä. Eikös ole aika itsekästä päättää toisen puolesta? Kannattaa lukea historiaa se avaa silmiä ja huomaat että maailma ei ole varsinkaan nyt suomessa niinkään julma.

Kenen puolesta siinä päätetään, jos jätetään lapsi tekemättä? Hypoteettisen ihmisen jolta ei voida kysyä yhtään mitään. Mitä jos se syntymätön lapsi ei halua syntyä? Eikö ole itsekästä hänet synnyttää?

Mahassa oleva lapsi on kyllä ohjelmoitu haluamaan syntyä jossain kohtaa. Ei sinnekään voi jäädä asumaan jo siksi että seuraavalle tulokkaalle täytyy periaatteessa antaa tilaa.

Ei nyt puhuta mahassa olevasta, vaan siitä lapsesta joka jätetään laittamatta alulle koska sitä ei haluta.

Vierailija
87/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yh = ylijäämä huor

Mutta kaikki äidit ovat pettyneitä poikiinsa jotka h u o ri ttelevat tuntemattomia naisia vauvapalstalla.

Vierailija
88/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

ihmisen aivot kehittyy läpi elämän.

Kyllä, mutta myös rappeutuu, kuten kaikki muutkin solut ihmisessä. Voi oppia vielä vaikka miten vanhana uutta, mutta ei se tarkoita sitä etteikö esim. muisti olisi heikentynyt tai vaikka reaktiokyky.

Vierailija
89/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä liian nuori katselemaan yksinhuoltajia. Joskus yli 45-vuotiaana sitten voit joustaa tuosta, jos siltä tuntuu. 

Tästä olen eri mieltä. Mulla alkaa olemaan nyt jo todella kova kiire, jos haluan omia biologisia lapsia. Joten miksi etsisin hätiköiden lapsetonta naista, voin ihan hyvin alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa jolla niitä on jo entuudestaan. Mulla on juna jo mennyt niin sanotusti mutta oon asian kanssa 100% ok

Ap

Sehän on ollut vuosikymmeniä ihan tyypillistä että miehet tulee isiksi kolmissakymmenissä. Sun juna seisoo ihan tukevasti paikallaan ja miehillähän tuo juttu on muutenkin kivuttomampi olettaen toki että oman puolen lapsensiemenlaatu riittää. Ei kai tuotakaan mikään es

Ei ole mitään merkitystä. Kunhan totesin, että vaikka miesten mediaanilisääntymisikä on kolmissakymmenissä, ei 30-vuotiaan sinkkumiehen kannata tuudittautua siihen että hyvin tässä ehtii kun muutkin vasta alkavat tehdä lapsia. Ne muut ovat olleet suhteissa jo vuosia.

Vierailija
90/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh = yhteiskunnan hyväksikäyttäjä

tuillaelävävä loinen

Lapset ja äidit kontribuoivat yhteiskuntaan jotakin muuta, kuin veroäyrejä. Yhteisöjen toiminta on aina perustunut tähän, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. Yksikään meistä ei ole pärjännyt ilman tukea, lahjoja ja huolenpitoa. Ilman sitä sinuakaan ei olisi edes olemassa, kun olisit kuollut välittömästi tullessasi ulos äitisi kohdusta, jos olisi koskaan edes sinne päässyt

Lisäksi jokaisella Suomen kansalaisella on oikeus sekä sosiaaliturvaan että ihmisoikeuksien mukaisesti perheen perustamiseen, eli periaatteessa kommenttisi on vihapuhetta. Taidanpa ilmiantaa sen

Vierailija
91/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh on todistetusti parisuhteeseen kykenemätön. miksi kukaan sellaisen kanssa haluaisi olla yhtä iltaa pidempään

Mutta se yh:n ex on kykenevä parisuhteeseen ja ottamaan vastuun omista lapsistaan? Niin. Mitenkäs päin se nyt meneekään, kumpi on se vastuullinen fiksu henkilö, se joka huolehtii lapsistaan, vai se joka lähtee menemään? Todella omituista, että yh saa syyt niskaansa, vain koska ottaa vastuun lapsistaan, mutta se toinen osapuoli pääsee kuin koira veräjästä, kuin ei olisi lapsia koskaan tehnytkään.

Vierailija
92/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidit ovat loistava vaihtoehto heille, jotka haluavat säännöllisen seksisuhteen, mutta eivät parisuhdetta. 

Vierailija
93/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh on elämässään epäonnistunut johtuen huonoista valintataidoistaan, ikävästä luonteestaan ja kyvyttömyydestään elää parisuhteessa.

Entäs se yh:n ex? Minkälainen hän mahtaa olla?

Vierailija
94/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh on elämässään epäonnistunut johtuen huonoista valintataidoistaan, ikävästä luonteestaan ja kyvyttömyydestään elää parisuhteessa.

Entäs se yh:n ex? Minkälainen hän mahtaa olla?

Hänellä on huonot valintataidot, ikävä luonne, hän on kyvytön elämään parisuhteessa ja sitten hän on vielä lapsensa hylännyt i hm isro s ka kin. Aikamoinen paketti. Siltä yyhoolta sentään puuttuu tuo viimeinen meriitti.

Vierailija
95/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei voi olla kiire, kun minäkään en tunne mitään kiirettä ja olen "jo" 35-vuotias... 

Ehkä olisi aihetta kumminkin. Sun ikäiset naiset on jo riskisynnyttäjiä korkean ikänsä vuoksi, ja naisilla alkaa hedelmällisyys laskea

No, vähintään joka 10. naisella on endometrioosi, todennäköisesti useammallakin kun se diagnosoidaan yleensä vasta keskimäärin 8 vuoden päästä siitä kun oireet alkaa. Ja raudanpuutteisia on hedelmällisessä iässä olevista naisista varmasti suurin osa, tietämättään, kun sitä asiaa ei tässä maassa osata hoitaa.

Vierailija
96/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikutat naiselta. Jos kuitenkin olet mies, ihmettelen ettet jo ole pariutunut saman ajatusmaailman omaavan naisen kanssa.

En perustele ajatustani, koska seuraan mielenkiinnolla mihin tämä päätyy. Jokunen ristiriitaisuus kyllä on.

Toki voit olla mies, joka yrittää eläytyä naisen ajatusmaailmaan ja kirjoittaa sen pohjalta. Mielenkiintoista, hyvä kirjoitustaito ja eläytymiskyky.. Voisihan olla, että kyseessä on mies, joka on päättänyt "muuttaa ajatusmaailmaansa sopivaksi".

Ei millään pahalla ollenkaan, avoimin mielin seuraan jatkoa.

Vierailija
97/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yh = yhteiskunnan hyväksikäyttäjä

tuillaelävävä loinen

Jos tarkoitus on saada yksinhuoltajat laskemaan rimaa, kun kokevat itsensä huonommiksi, menee metsään. Jokaisen itseään kunnioittavan naisen rima nousee näiden kommenttien takia, oli yh tai ei.

Kukaan nainen ei tarkoituksella ota noin ajattelevaa miestä.  Syy: päätyy yksinhuoltajaksi kun miehen kulissit putoavat.

Vierailija
98/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yh = ylijäämä huor

Mutta kaikki äidit ovat pettyneitä poikiinsa jotka h u o ri ttelevat tuntemattomia naisia vauvapalstalla.

Jos miehen äitisuhde on hyvä, hän ei ylipäätään huorittele ketään missään. Hylkäämiskokemuksesta voi yrittää selviytyä muillakin tavoin kuin juuttumalla hankkimaan niitä lisää.

Vierailija
99/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On toki suurempi todennäköisyys, jos raskaaksi ylipäätään tulee, saada terve kuin sairas lapsi vaikka on iäkäskin, mutta jos riski on yhden suhde neljään saada sairas lapsi, pitää sitä oikeasti miettiä, että onko siihen valmis vanhoilla päivillään että on omaishoitajana omalle lapselleen. Se on aikamoista venäläistä rulettia, varsinkin jos tekee kaksi lasta, riski vaan nousee.

Nykyään pystytään tehokkaasti seulomaan kehitysvammat. Ei toki kaikkia, mutta yleisimmät.

Eli kun se suuresti odotettu raskaus saa alkunsa, ja löytyykin valuvika, niin sitten vaan sitä aborttia ja uusi yritys? Miettiiköhän (tätäkään) asiaa kukaan oikein perusteellisesti?

Mitä jos se olikin ainoa tilaisuutesi saada lapsi ja ryssit senkin...

Juuri näin. Onneksi on abortin mahdollisuus.

Vierailija
100/131 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin eli aborttia abortin perään.

Harvinaista se on, että tulisi peräjälkeen vammaisia. Suuri osa vanhempien äitien lapsista on terveitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi