Uskaltaako 28.08 päivättyä mikropizzaa vielä syödä?
Kommentit (13)
Jos on olut koko ajan jääkaapissa, niin syömään vaan. Itse olen joskus syönyt pari viikkoa vanhaa mikropizzaa ja hyvää oli.
Ei. Älä tahallasi tienaa itsellesi ruokamyrkytystä, se on hengenvaarallinen.
Uskaltaa, uskaltaa. Kunhan säilytetty 28.8. jälkeen jääkaapissa eikä mikron päällä. Pahimmillaan tulee lieviä mahanpuruja.
Anna mennä vaan. Jokaisen on kuoltava lopulta johonkin. Mikropitsa on ihan yhtä hyvä kuolinsyy kuin muutkin.
Tänään paistoin ainakin 4.8 kananmunia.
wau se on upea. kun oikein namikoi mikroaallot, niin se on sulle mannaa!
Haju ratkaisee. Jos sitä haistelee mielellään, se on syötävää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oma enkka 125 päivää vanhoja kananmunia. Sitten löysin vielä kesällä yhden kananmunan joka oli varmaan n, 200 päivää vanha. Menin ulos ja löin rikki. Ei ollut mädäntynyt vieläkään ja oli varmasti syömäkelpoinen, vaan en sitä sitten kumminkaan syönyt.
Avaa pakkaus ja haistele sitä huolella ja tarkastele näkyykö hometta. Mikropizzoissa voi olla niin paljon lisäaineita, ettei välttämättä ole mennyt pilalle. Jos se kuitenkin haisee omituiselle, niin älä syö.
Itse join maitoa, joka oli 2 viikkoa vanhaa päiväyksestä, mutta se oli erityisen kylmässä (+1 astetta) jääkaapissa, joten ei ollut mennyt pilalle.
Ethän sä saatana vielä sitä syö ! Sitten vasta kun olet hauduttanut sitä ensin perseessä 3 viikkoa
Vierailija kirjoitti:
Neljäs kahdeksan kananmunia.
Mitä sanoo oma järkevyytesi asiaan?
Asiat tällaiset kannattaa yleensäkin ennemmin googlata virallisista lähteistä kuin täällä kysyä.
Lyhyesti: älä syö.