Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti

Kommentit (419)

Vierailija
121/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina antaa kyllä hyvin käsityksen siitä, millaisia keskenkasvuisia runkkareita ylilauta vetää.

Jep, isänä varmaan veisin kännykät ja netin jos teinipojat siellä paskatunkiolla aikaansa viettäisivät.

Minua kyttäilee ja salakuvaa isäpappa 50+, koulutettu mies. Sairaus ei katso ikää.

Vierailija
122/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei poliisilla ei resursseja jahdata, jotain anonyymeja netissä.

Vihervassun mielestä pitäisi olla resursseja, jos jotain vain vilahtaa netissä...

Vihervassun mielestä naisten pitää pukeutua burkhaan pikkutytöstä lähtien ja pysyä neljän seinän sisällä, etteivät olemassaolollaan pakota miesrukkia väkisinmakuurikoksiin. Näin ainakin "rodullistettujen" ja oman puolueen miesten rikosten kohdalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se että nainen voi tuntea seksuaalista vetoa vain mieheen jolla on hyvät geenit. Eli sellaiseen joka on pitkä ja komea. Hyvä leuka, hyvä hiusraja, hyvä silmien muoto ja väri jne ja +180cm pituus.

Jos nämä kriteteerit ei täyty niin ei ole mahdollista saada naista rakastumaan itseensä. On vain mahdollista tarjota naiselle niin hyvä sosiokenominen asema, että se voittaa seksistä, romantiikasta ja rakkaudesta nauttimisen (vaikka suurin osa valitsee molemmat eli on uskoton). Siksi niin moni nainen nyt nuorena nussii minkä kerkeää tinderin huippukomeita panomiehiä, koska tietävät että kolmenkympin tienoilla joutuvat tyytymään johonkin kaljuun lyhyeen ja rumaan diplomi-insinööriin, jotta saavat elää volvo-elämäntyyliä.

Komeat hyvägeeniset miehet voivat saada rakkautta. Me loput vain h u o r i a. Ja silloin kun lopulta saamme sellaisen 150 eri miestä nussineen h

En osaa vielä varmuudella sanoa, että millaista elämä silloin kolmenkympin jälkeen on, onko todellisuudessa edes silloinkaan mahdollisuutta saada naista. Mutta siitä olen varma että kaikki mitä nuorista naisista sanoin on totta. Minä olen nuori parikymppinen mies ja näen kyllä miten ikäiseni naiset toimivat. Ne toimivat juuri kuten kuvailin.

No mulla on kaksi teinipoikaa kotona ja sä et kyllä millään tavoin ole normaali ajatusmaailmaltasi. 

Vierailija
124/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa olisi joko kieltää naisilta perseet tai peittää ne hunnulla.

Niin. Varmaan parasta leikata ne perseet neljävuotiailta tyttö lapsilta pois ettei aiheuta ongelmia.

Miksi miehiltä ei revitä silmiä nuorena, vaan se on tytöt jotka joutuvat silpomisen kohteeksi?

Sepä se! Tätä silti halutaan lisää ja lisää Suomeen

Vierailija
125/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosta näihin tulee lisätä ja mitä tehdä asialle, kuin muuttaa Suomen lakia. Miten se on niin vaikeaa muuttaa sitä lakia, että ihan harmaata aluetta? Kun se kohdistuisi miehiin, niin heti oltaisiin vääntämässä oikeutta, mutta jos se kohdistuu alaikäisiin lapsiin tai naisiin, niin kappas vain, se onkin harmaata aluetta?!!

Ja noi kuvaajathan käy kysymässä kohteensa iän, kuten kuuluu? Vai riittääkö kun kysyy luvan vain omalta jormalta?

Vierailija
126/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikosta näihin tulee lisätä ja mitä tehdä asialle, kuin muuttaa Suomen lakia. Miten se on niin vaikeaa muuttaa sitä lakia, että ihan harmaata aluetta? Kun se kohdistuisi miehiin, niin heti oltaisiin vääntämässä oikeutta, mutta jos se kohdistuu alaikäisiin lapsiin tai naisiin, niin kappas vain, se onkin harmaata aluetta?!!

Koska siinä avataan portti kaiken julkisen kuvaamisen kieltämiselle (yksityishenkilöltä).

Tämähän ei haittaisi ketään muuta kuin inkkelirunkkaria. Ei niitä kameroita ennenkään ollut joka insun takataskussa. Kamerat pois ja käytte kuvauttamassa niitä naamojanne ja berbereitänne valokuvaamossa.  

Vierailija
127/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha yrittää epätoivoissaan vääntää tästä jotakin vain nuorten miesten harjoittamaa rikosta. Yhtälailla salakuvaajissa on aikuisia miehiä. Ihan minkä ikäisiä vain.

Heitä yhdistää sairaus, voyerismi. Ovat miehiä, 99 %.

Vierailija
128/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia on se että nainen voi tuntea seksuaalista vetoa vain mieheen jolla on hyvät geenit. Eli sellaiseen joka on pitkä ja komea. Hyvä leuka, hyvä hiusraja, hyvä silmien muoto ja väri jne ja +180cm pituus.

Jos nämä kriteteerit ei täyty niin ei ole mahdollista saada naista rakastumaan itseensä. On vain mahdollista tarjota naiselle niin hyvä sosiokenominen asema, että se voittaa seksistä, romantiikasta ja rakkaudesta nauttimisen (vaikka suurin osa valitsee molemmat eli on uskoton). Siksi niin moni nainen nyt nuorena nussii minkä kerkeää tinderin huippukomeita panomiehiä, koska tietävät että kolmenkympin tienoilla joutuvat tyytymään johonkin kaljuun lyhyeen ja rumaan diplomi-insinööriin, jotta saavat elää volvo-elämäntyyliä.

Komeat hyvägeeniset miehet voivat saada rakkautta. Me loput vain h u o r i a. Ja silloin kun l

Ne teinipoikasi ovat todennäköisesti komeampia kuin minä. Heidän ei tarvitse käyttää aikaansa blackpill asioiden pohtimiseen ja videoiden katsomiseen. Sen sijaan voivat viettää aikaansa tyttöystäviensä kanssa, nuoruudestaan nauttien. Niin minäkin tekisin jos voisin.

Vierailija
129/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat hyvägeeniset miehet voivat saada rakkautta. Me loput vain h u o r i a. Ja silloin kun lopulta saamme sellaisen 150 eri miestä nussineen h u o r a n "rakkaaksemme", niin pitää ymmärtää e

Kuka sinulle tuon valheellisen mielikuvan on syöttänyt? Ei ainakaan yksikään normaali mies vaan joku naisille yhtä katkeroitunut rikkinäinen ihmisriepu jolle jokainen yhtä vihainen ja katkera vahvistaa sitä omaa valheellista mielikuvaansa. Muutoinhan se ei ei eläisi kovinkaan kauan. Voit aivan vapaasti tuhlaatko elämäsi tuon valheesi ylläpitämiseen ja kaikkeen vihaan vai haetko itsellesi apua, pääset sitä kautta normaaliin elämään ja arkeen kiinni ja samalla näet sen todellisuuden mitä se on. Tapaat ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, keskustelet heidän kanssaan ja huomaat kuinka olet vain tuhlannut elämääsi ja energiaasi valheessa elämiseen sekä sen ylläpitoon. Valinta on sinun. Samoin seuraukset. 

Vierailija
130/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sellasta näkisin että kuvattaisiin. vetäsin päin näköä ihan sama minkä ikänen tai vaikka itelle tulis jotaki m32

Oi sinä urhea valkoritari. Luuletko että saisit palkinnoksi pi***a? Jos olet komea niin saat sitä joka tapauksessa ilman että tarvitsee piekseä ketään. Jos et niin et saisi vaikka mitä tekisit

Voi raasu rupesko nyt jo pelottaa. Mulla on muutaki ajatusmaailmaa ku alapäät. Mut minkä mää sille voin ku olet luuseri "miehet" voimaantuu tollasesta salakuvaamisesta. Pakko kysyä Miltä tuntuu olla vajaa ja luuseri samaan aikaan. Raasu Älä tärise

Voit piestä minut jos haluat, impulsiivinen elukka. Joudut sitten maksamaan tuhansia euroja minulle korvauksia kivuista ja kärs

Aikamoista tekstiä "fiksulta" naiselta, kuten kaikki tämän aihepiiriin ympärillä pyörivät naisten vastaukset, on väkivallalla uhkailua, pilkkaamista ja halveksumista. Hävettää näiden naisten puolesta.

Kolmentoista lapsenlapsen mummi

Vierailija
131/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kesähän rannoilla pyörii vanhempaa ukkoa kameroidensa kanssa. Ei pelkästään uusi kännykkäkamera ilmiö, tai nuorten miesten harjoittamaa.

Vierailija
132/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naamat ei näy niin mitä sitten

Eli jos joku sinunkin persettä kuvaa ja laittaa sen ulilautaan niin se on ok? Mutta se ok on vain sinulle itsellesi jos et yksityisyydestäsi välitä. Laita nyt tänne nimesi ja osoitteesi niin tullaan tekeen persekuvaukset ihan luvan kanssa.

Vierailija
133/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naamat ei näy niin mitä sitten

Niin samaa mieltä.Ei sitä silloin tiedä kenen se on.

Vierailija
134/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vielä varmuudella sanoa, että millaista elämä silloin kolmenkympin jälkeen on, onko todellisuudessa edes silloinkaan mahdollisuutta saada naista. Mutta siitä olen varma että kaikki mitä nuorista naisista sanoin on totta. Minä olen nuori parikymppinen mies ja näen kyllä miten ikäiseni naiset toimivat. Ne toimivat juuri kuten kuvailin

Ihmisaivot kehittyy yllättävän kauan, noin 25 -vuotiaaksi saakka (tietenkin poikkeuksia on), parikymppiset ovat vielä siis vielä kasvuvaiheessa ja tekevät asioita mitkä voivat hyvinkin kaduttaa. Silloin käyttäydytään massan mukaan, etenkin mitä mediassa toitotetaan.

Olen 35- vuotias nainen, minua surettaa tämä tietty sukupolvi ja etenkin nuoret miehet jotka ovat menneet tuohon toksiseen ideologiaan ihan kauheaa vauhtia, siitä ei vain ole mitään hyvää heille. Se kasvattaa lisää vihaa, katkeroittaa sydänjuuria myöden ja usein tuloksena on yksinäinen elämä kun on sillä vihalla ja katkeruudella ajanut kaikki pois ympäriltään. 

Vierailija
135/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komeat hyvägeeniset miehet voivat saada rakkautta. Me loput vain h u o r i a. Ja silloin kun l

Ne teinipoikasi ovat todennäköisesti komeampia kuin minä. Heidän ei tarvitse käyttää aikaansa blackpill asioiden pohtimiseen ja videoiden katsomiseen. Sen sijaan voivat viettää aikaansa tyttöystäviensä kanssa, nuoruudestaan nauttien. Niin minäkin tekisin jos voisin.

Vierailija
136/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina antaa kyllä hyvin käsityksen siitä, millaisia keskenkasvuisia runkkareita ylilauta vetää.

Jep, isänä varmaan veisin kännykät ja netin jos teinipojat siellä paskatunkiolla aikaansa viettäisivät.

Ettet vaan ole siellä itse...

Vierailija
137/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Aikamoista tekstiä "fiksulta" naiselta, kuten kaikki tämän aihepiiriin ympärillä pyörivät naisten vastaukset, on väkivallalla uhkailua, pilkkaamista ja halveksumista. Hävettää näiden naisten puolesta.

Kolmentoista lapsenlapsen mummi"

Olet yhtä vähän nainen kuin lainaamasi.

Ei mene läpi, valitan.

Vierailija
138/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
139/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset itse pukeutuu kuin mitkäkin vosut ja sitten valitetaan huomiosta.

Paistaa kivasti persun mielipide: Syypää persun käytökseen on aina kohteen/vastapuolen. Persu onkin nykyään synonyymi psykopaatille.

Oisko peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
140/419 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha yrittää epätoivoissaan vääntää tästä jotakin vain nuorten miesten harjoittamaa rikosta. Yhtälailla salakuvaajissa on aikuisia miehiä. Ihan minkä ikäisiä vain.

Heitä yhdistää sairaus, voyerismi. Ovat miehiä, 99 %.

Tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän