Naisista salaa otetut takapuolikuvat leviävät Ylilaudalla Asiantuntija: Vaikea reagoida laillisesti
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sellasta näkisin että kuvattaisiin. vetäsin päin näköä ihan sama minkä ikänen tai vaikka itelle tulis jotaki m32
Oi sinä urhea valkoritari. Luuletko että saisit palkinnoksi pi***a? Jos olet komea niin saat sitä joka tapauksessa ilman että tarvitsee piekseä ketään. Jos et niin et saisi vaikka mitä tekisit
Voi raasu rupesko nyt jo pelottaa. Mulla on muutaki ajatusmaailmaa ku alapäät. Mut minkä mää sille voin ku olet luuseri "miehet" voimaantuu tollasesta salakuvaamisesta. Pakko kysyä Miltä tuntuu olla vajaa ja luuseri samaan aikaan. Raasu Älä tärise
Voit piestä minut jos haluat, impulsiivinen elukka. Joudut sitten maksamaan tuhansia euroja minulle korvauksia kivuista ja kärsimyksestä. Sillä rahalla voin ostaa kalliin ja hie
Voi helvetti mikä raasu sinäkin olet. Tyydy sinä nyrkkiisi luuseri, naistahan sinä et ikinä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän toki, että onhan tuo ihan perseestä (kuten kuvatkin) mutta ihan oikeasti, jos kyseessä on siten otetut kuvat, ettei niissä näy naamaa, niin en kyllä kovin paljoa laittaisi poliisin resursseja juttujen selvitykseen.
Ei niistä kuitenkaan kenellekään ole mitään oikeaa haittaa.
Lisään vielä kyllä tähän loppuun sen, että en pidä toimintaa silti millään tavalla hyväksyttävänä ja jos toimintaan voi helposti puuttua, niin silloin se kannattaa tehdä.
Ei siihen puututa, koska se on ihan laillista toimintaa.
Itse voi vaikuttaa eniten olemalla pukeutumatta pakarat erotteleviin pyllytrikoisiin ja uimarannoilla stringeihin.
Luuletko tosiaan että nämä kuvaajat valikoivat kohteet housujen perusteella? Entä hame, pitääk
Mikäänhän ei estäisi naisia kuvaamasta miehiä joka puolelta ja kerätä kokoelma, mutta naiset on hiukan fiksumpia siinä. Ei kiinnosta ihan niin paljoa, on fiksumpaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sekopäät yrittää selitellä tavallisille omia fetissejään ja parafilioitaan :D :D
Kohta joku on lasten leikkipuistossa kuvaamassa, "nää on vaan kuvia", julkinen paikka ym ym :D :D
Tuota on tapahtunut ainakin todistettavasti kerran. Porissa. Selitteli kuvailevansa leikkipuistoa. Enemmän näky leikkiviä lapsia vanhempineen kuin itse leikkipuistoa ja leikkipuiston tarjontaa. Ihan on uskovaisesta miehestä kyse jolla YT -kanava ja myös pyöriny pienesti politiikassa mukana mm. VKK-puolueessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä nyt pitää kauhea mekkala nostaa? Ne ovat vain kuvia.
Kaikki saavat mitä haluavat, naiset esitellä paikkojaan ja huomiota siitä, miehet ihailla näitä paikkoja nyt ja vielä kuvina.
Ilman naisten paljastavaa pukeutumistahan kuvattavaa ei olisi 😂
Mistä vetoa, että naiset vaan innostuvat tästä miesten kuvaamisesta ja pukeutuvat niin paljastavasti etteivät juuri ja juuri riko lakia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sellasta näkisin että kuvattaisiin. vetäsin päin näköä ihan sama minkä ikänen tai vaikka itelle tulis jotaki m32
Oi sinä urhea valkoritari. Luuletko että saisit palkinnoksi pi***a? Jos olet komea niin saat sitä joka tapauksessa ilman että tarvitsee piekseä ketään. Jos et niin et saisi vaikka mitä tekisit
Voi raasu rupesko nyt jo pelottaa. Mulla on muutaki ajatusmaailmaa ku alapäät. Mut minkä mää sille voin ku olet luuseri "miehet" voimaantuu tollasesta salakuvaamisesta. Pakko kysyä Miltä tuntuu olla vajaa ja luuseri samaan aikaan. Raasu Älä tärise
Voit piestä minut jos haluat, impulsiivinen elukka. Joudut sitten maksamaan tuhansia euroja minulle korvauksia kivuista ja kärs
Menikö noin tunteisiin? xD
Oksettavaa tämä sisäistetty misogynia, sitä on kaikkialla. Vain yhdessä voimme katkaista misogynian kierteen. Vastuu on meistä jokaisella. Kunnioita lähimmäistäsi, myös naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit piestä minut jos haluat, impulsiivinen elukka. Joudut sitten maksamaan tuhansia euroja minulle korvauksia kivuista ja kärs
En vielä saakkaan, mutta heti kun valmistun ammattiini tulen saamaan. Tuloni tulevat olemaan sitä luokkaa, että tulen olemaan aika saalis. H u o r a t tykkäävät rahasta. Ja nyt en puhu prostituuteista vaan niistä tinderin bimboista, jotka haluavat miehen jolla on hieno auto. No, käytännössä kaikki naiset ovat sellaisia.Niille kelpaa joko +185cm laatikkoleuka tai sitten sellainen jolla on hieno auto.
Jännä juttu että miesten salitreenit onnistuu löysissä collegehousuissa. Miksi naisten treenit ei onnistu? Koska toisin kuin miehillä, naisilla on pakollinen tarve h u o r a t a paikassa kuin paikassa.
Ei kaikki naiset noin pukeudu, olen nähny salilla moniakin naisia löysissä vaatteissa ja vaikka olisikin leggingsit jalassa, ei se minua ole koskaan haitannut. Itse käytän miesten urheilushortseja ja tpaitoja treenatessa.
En vielä saakkaan, mutta heti kun valmistun ammattiini tulen saamaan. Tuloni tulevat olemaan sitä luokkaa, että tulen olemaan aika saalis. H u o r a t tykkäävät rahasta. Ja nyt en puhu prostituuteista vaan niistä tinderin bimboista, jotka haluavat miehen jolla on hieno auto. No, käytännössä kaikki naiset ovat sellaisia.Niille kelpaa joko +185cm laatikkoleuka tai sitten sellainen jolla on hieno auto.
Oih, incelin voimaantuminen </3
Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin aina niin kauhean kaunista kun incel voimaantuu😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja tuon viestin kirjoittaja kirjaimellisesti kuulostaa yläasteikäiseltä junnulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat mitä haluavat, naiset esitellä paikkojaan ja huomiota siitä, miehet ihailla näitä paikkoja nyt ja vielä kuvina.
Onko farkut paljastavaa pukeutumista? Sellaisiakin kuvia siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja tuon viestin kirjoittaja kirjaimellisesti kuulostaa yläasteikäiseltä junnulta.
Todennäköisesti on sitä. On vaan rahat loppu eikä siksi pääse sinne vakipalstalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit piestä minut jos haluat, impulsiivinen elukka. Joudut sitten maksamaan
Näin 39v miehen korviin sun jutut kuulostaa ihan sekopäisiltä. Ootko joku 19v kakara?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on paljastavaa. Minä olen runkannut farkkupepuille yläasteelta lähtien. Siihen aikaan instagram oli täynnä h u o r i e n peppukuvia.
Naiset itse pukeutuu kuin mitkäkin vosut ja sitten valitetaan huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on paljastavaa. Minä olen runkannut farkkupepuille yläasteelta lähtien. Siihen aikaan instagram oli täynnä h u o r i e n peppukuvia.
Puhutteletko kaikkia naisia noin alentavasti?
Onneksi olkoon, tuollaista miestä.. tai "miestä" naiset eivät halua.
Kova hinku kieltää kuvaaminen julisella paikalla. Ei se ole laitonta. Seiska menisi konkurssiin, ei se nyt harmittaisi moniakaan.
Vierailija kirjoitti:
Rikosta näihin tulee lisätä ja mitä tehdä asialle, kuin muuttaa Suomen lakia. Miten se on niin vaikeaa muuttaa sitä lakia, että ihan harmaata aluetta? Kun se kohdistuisi miehiin, niin heti oltaisiin vääntämässä oikeutta, mutta jos se kohdistuu alaikäisiin lapsiin tai naisiin, niin kappas vain, se onkin harmaata aluetta?!!
Alaikäiset naiset ok T: Petteri ja Wille
En tiedä muista, mutta itse ainakin käytän kuntosalilla samanlaisia löysiä housuja kuin miehet. Ja hameeni alle kuvaamaan pääseminen vaatii kyllä ihan maassa makaamista enkä sellaista ole vielä nähnyt 😂😂😂
En pukeudu varsinkaan näillä kesähelteillä tiukkoihin minihameisiin vaan väljään ja viileään pellavan.
Eikä tulisi mieleenkään kulkea hiostavissa trikoissa, joita käytän kovimmilla pakkasilla.