Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
881/910 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin vuorostani miksi suomalaisa miehiä ärsyttää afro-amerikkalainen mieheni?

Emme asu Suomessa mutta kesällä tapaamme kyllä käydä.

Mitä menetätte siinä että olen valinnut tumman miehen? 

Tumman? Sano vain reilusti musta. Se vituttaa, että teille tulee ero ja perässäsi on lauma mulattimukuloita. Miehesi ei ole kanssasi sinun vuoksesi vaan halusta vittuilla valkoisille.

Todella omituinen ajatus. Siis et tunne tapausta ollenkaan, mutta tiedät hänen ajatuksensa. Ja ihan tämän vttuilun takia suostuu asumaan tän suomalaisen naisen kanssa muualla, ja sieltä näyttää keskaria? Vai miten tää vttuilu tapahtuu??

Eri

Yhdysvalloissa mustat naiset jäävät vaille miehiä koska mustat miehet haluavat valk

Minä olen puolimusta ja kaltaisesi kusipäät jäävät toivottavasti vähemmistöön pikkuhiljaa. 

Vierailija
882/910 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti jotkut hymyilee ilkeästi, niin ei välttämättä naiselle. Oletko iäkäs ja/tai mahakas/perusrähjäinen  mies ja nainen pieni nuori hoikkaliini. Se voi hyvinkin näyttää siltä mitä se on sitten. Mikäli olet suunnilleen saman ikäinen vaimosi kanssa ja kaikin puolin siisti mies, niin kaikki hyvin, älä ole näkeväni muita kuin vaimosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/910 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin vuorostani miksi suomalaisa miehiä ärsyttää afro-amerikkalainen mieheni?

Tumman? Sano vain reilusti musta. Se vituttaa, että teille tulee ero ja perässäsi on lauma mulattimukuloita. Miehesi ei ole kanssasi sinun vuoksesi vaan halusta vittuilla valkoisille.

Miten määrittelet mustan? Aika moni on sekoitus. Ja nykytiedon mukaan olemme kaikki lähtöisin afrikan mantereelta, et sitä samaa verta sen mukaan kaikissa.

Vierailija
884/910 |
03.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella omituinen ajatus. Siis et tunne tapausta ollenkaan, mutta tiedät hänen ajatuksensa. Ja ihan tämän vttuilun takia suostuu asumaan tän suomalaisen naisen kanssa muualla, ja sieltä näyttää keskaria? Vai miten tää vttuilu tapahtuu??

Eri

Yhdysvalloissa mustat naiset jäävät vaille miehiä koska mustat miehet haluavat valk

Ai oikein amerikassa. No sittenhän on selvää, ettet sukulaiseks halua. Etkä ole lapsenlapsia edes ansainnut. 

Vierailija
885/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen puolimusta ja kaltaisesi kusipäät jäävät toivottavasti vähemmistöön pikkuhiljaa. 

Jos olet nainen, niin vituttaako se, ettet ole miesten silmissä yhtä haluttu kuin valkoiset? 

Vierailija
886/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Tämä!

Itse en ollut niissä bileissä, mutta kuulin eräistä juhlista. Nainen seisoo miesjoukon seurassa, heti jos joku pistää tupakaksi, niin tämä sytkäri kädessä antamassa tulta. Kotiorja, joka sai jotain rahaa vastineeksi. Siihen kuului myös olla vanhemman vastenmielisen ukon sängynlämmittäjänä.

Tällä miehellä oli naisenhaku reissuja, joidenkin kanssa oltiin ihan naimisissa, jotkut oli hetken vain. Kielitaidottomia olivat, mutta ilmeisesti rahaa piti lähettää perhelleen, ja suostua näihin juttuihin. Olisi parikin juttua mielessä, jota näin, mutta joku saattaa tunnistaa. 

Kerran sain kutsun juhliin, johon olisi viety 5 euroa per naama, ja saatu vastineeksi hyvää thaimaalaista ruokaa, ja palvelua. Isäntä keräsi rahat, tiedä sitten antoiko ne tälle naiselle palkaksi. En mennyt.

Viime viikolla näin maauimalassa perheen, jossa isä on varmasti kiltti mies, mutta todella pahan aknen arveuttama. Ajatuksilleni en voi mitään, mutta tuskin olisi suomesta itsellensä naista saanut.

No parit  tapaukset tiedän, jossa yhdessä  jopa oltu jo 25 vuotta, ja onnellisilta vaikuttaa yhdessä. Mutta  tuntuu että näissä on hyötysuhde usein takana.  

Suostuisnko itse tälläiseen suhteeseen, en ikinä. Mutta joku joskus sanoi, että jos olisit kokenut saman mitä noi naiset omassa maassaan niin suostuisit. 

Suostuisinko miehenä ottamaan itselleni kumppanin, jonka tietäisin olevan kanssani rahasta. Tiedostaen, että nainen tuskin ikinä rakastuu minuun ja hänelle kelpaa katto pään päälle, ja elanto. 

En suostuisi, enemmin olisin yksin. No tohon varmaan miehet pystyy paremmin vastaamaan. Ehkä miehille riittää kumppani, jolta saa seksiä,  joka tekee ruan, hoitaa lapset. Ja eivätkä  välitä, ettei se nainen ole siinä rakkaudesta.

En voi ajatuksilleni mitään, mutta kun näen tälläisen parin yhdessä (valkoihoinen mies, ja nainen esim: thaimaasta) jotenkin säälittää tuo nainen, ja vihastuttaa mies. Vaikkei ei pitäisi mulle kuulua pätkän vertaa.

Vierailija
887/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Tämä!

Itse en ollut niissä bileissä, mutta kuulin eräistä juhlista. Nainen seisoo miesjoukon seurassa, heti jos joku pistää tupakaksi, niin tämä sytkäri kädessä antamassa tulta. Kotiorja, joka sai jotain rahaa vastineeksi. Siihen kuului myös olla vanhemman vastenmielisen ukon sängynlämmittäjänä.

Tällä miehellä oli naisenhaku reissuja, joidenkin kanssa oltiin ihan naimisissa, jotkut oli h

Kamalia kohtaloita näillä naisilla! Mielestäni ok niin kauan, kun naista kohdellaan asiallisesti. Tosin jo tuo käsite: kohdellaan, tuntuu jotenkin väärältä. Meidän on tosiaan varmaan vaikea ymmärtää kaikkien naisten motiiveja, kun emme ole kokeneet samaa, kuin he. Mutta nämä suomalaiset miehet ovat kamalia, jotka vain orjiksi/palvelijoiksi köyhiä hakevat. Tämäkin on eräänlaista ihmiskauppaa. Ja ihan selkeää ihmiskauppaa näiden huonossa asemassa olevien naisten kustannuksella harjoitetaan.

Vierailija
888/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

--------------. 

En voi ajatu

Muo suututtaa miehet, jotka luulevat tietävänsä toisten ajatukset, erityisesti naisten ajatukset ja motiivit. Sit näille ulostuloille löytyy aina joku esimerkki, jolla todistetaan koko ilmiön olemassaolo. 

Ystäväni on naimisissa arabin kanssa. Mies tuli tuli Suomeen, koska rakastui tähän suomalaiseen. Heillä kolme lasta(aikuisia). Mies ei raiskaile, eikä tee muutakaan rikollista. Tämä esimerkki todistaa sen, etteivät kaikki todellakaan ole, kuin razistin unelmissa. Eiks ni? 

Vierailija
889/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Missä lie asut? Ehkä tämä on vain omassa päässäsi.

Vierailija
890/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

--Clip---

No parit  tapaukset tiedän, jossa yhdessä  jopa oltu jo 25 vuotta, ja onnellisilta vaikuttaa yhdessä. Mutta  tuntuu että näissä on hyötysuhde usein takana.  

Suostuisnko itse tälläiseen suhteeseen, en ikinä. Mutta joku joskus sanoi, että jos olisit kokenut saman mitä noi naiset omassa maassaan niin suostuisit. 

--Clip---.

Eikö 25 vuotta yhdessä jo todista aika paljon? Mitä vielä pitäisi olla lisää? Eikä naisen elämä Thaimaassa, Filippiineillä, Indonesiassa, jne. ole mitään kurjuutta. Jos valkoiseen mieheen ihastutaan, niin joskus toki on takana halu parempaan (usein kuviteltuun) elintasoon. Monella naisella on lapsi ja tämä myös heikentää heidän asemaansa parisuhdemarkkinoilla kuten se tekee myös meillä.

Miksi arabinaiset eivät hakeudu suhteisiin länsimaisten miesten kanssa? Heidän asemansa se huono on. Syy on väkivallan uhka suvun taholta. Se ei vain käy. Islaminuskoiselle perheelle olisi nöyryytys jos tyttö ottaisi kristityn miehen ja iso osa omistakaan ei kelpaa.

Vierailija
891/910 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muo suututtaa miehet, jotka luulevat tietävänsä toisten ajatukset, erityisesti naisten ajatukset ja motiivit. Sit näille ulostuloille löytyy aina joku esimerkki, jolla todistetaan koko ilmiön olemassaolo. 

Ystäväni on naimisissa arabin kanssa. Mies tuli tuli Suomeen, koska rakastui tähän suomalaiseen. Heillä kolme lasta(aikuisia). Mies ei raiskaile, eikä tee muutakaan rikollista. Tämä esimerkki todistaa sen, etteivät kaikki todellakaan ole, kuin razistin unelmissa. Eiks ni? 

Odotas vaan. Toisaalta tuollaisen kanssa olisi vaikea olla, koska ei tietäisi mitä saa sanoa ja mitä ei. Minä heittäisin tuon maasta ulos ihan varmuuden vuoksi. 

Kenet heittäisit ulos? Lainaus ei toimi.

Vierailija
892/910 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän suomalaisilla naisilla on suorastaan pakkomielle nähdä suomalaiset miehet ja näiden ulkomaalaiset vaimot niin negatiivisessa valossa? Hyvin monella näyttää olevan mielikuvitustyöpaikka, jossa on mielikuvitusaasialaisia vaimoja, jotka kertovat mielikuvitustarinoita mielikuvitusmiehistään.

Vierailija
893/910 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän suomalaisilla naisilla on suorastaan pakkomielle nähdä suomalaiset miehet ja näiden ulkomaalaiset vaimot niin negatiivisessa valossa? Hyvin monella näyttää olevan mielikuvitustyöpaikka, jossa on mielikuvitusaasialaisia vaimoja, jotka kertovat mielikuvitustarinoita mielikuvitusmiehistään.

Ei se ole pakkomielle, jos ne jutut kerran ovat elävästä elämästä. Mikä tarve on kieltää totuus? Miksi kukaan keksisi tarinoita? Jos itse olet liitossas onnellinen, ei se tarkoita, että kaikki muut ovat. Tai siis kaikkien vaimot. 

Vierailija
894/910 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pakkomielle, jos ne jutut kerran ovat elävästä elämästä. Mikä tarve on kieltää totuus? Miksi kukaan keksisi tarinoita? Jos itse olet liitossas onnellinen, ei se tarkoita, että kaikki muut ovat. Tai siis kaikkien vaimot. 

Keksittyjä satuja suurin osa.

Vierailija
895/910 |
09.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
896/910 |
13.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksittyjä satuja suurin osa.

Jaa onnelliset liitot? Keksittyjä? 

Vierailija
897/910 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin kyse on siitä, että länsimaissa ei katsota hyvällä sitä että miehet "ostaa" aasialaisen "vaimon" jostain katalogista (lue netistä). Länsimaissa avioidutaan ja seurustellaan rakkaudesta, eikä se että ns ostaa jostain muijan itselleen ole moraalisesti hyväksyttyä. 

Kun katsoo nyt esim Suomessa niitä miehiä kenellä pieni hoikka siro Thai vaimo, niin ymmärrän että heidän on pitänyt tilata vaimo ja palvelija aasiasta, koska he eivät saa perinteistä länsimaista naista ja sitä klassista rakkausvaimoa. 

Tästä se johtuu.

Vierailija
898/910 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti onkin jo mainittu, että tuskin naista paheksuvasti katsotaan. Häntä katsotaan ehkä säälien ja ns "voi voi noita ostettuja naisia, palvelijaksi tänne tulevat ilman oikeaa rakkautta". Yleensä se mies saa ne närkästyneet katseet siitä että on ostanut muijan ittelleen kun ei onnistu muuta saamaan. 

Vierailija
899/910 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama ihmisten aviokumppanit. Monesti tuntuu, että näille ihmisille itselleen voi olla isoin ongelma kumppanin alkuperämaa. He ikäänkuin häpeävät kumppaninsa etnistä alkuperää. 

Vierailija
900/910 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kaunis filipina ja täällä filippiineillä valkoinen ihminen on jumalasta next eikä näy sitruuna naamoja

Tietääkö Kela?