Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinua naurattaa toisten onneton elämä? Eikö sen pitäis surettaa? Ei ole mikään kulttuurinen juttu eli kukaan puhu pahaa puolisostaan, jos on hänen kanssaan onnellinen. Nämä naiset eivät selvästi ole. En ymmärrä, miksi heidän pitäisi salata se. Ihan kamalaa elää täysin vieraassa kulttuurissa, täysin riippuvainen puolisosta, olla onneton siinä liitossa ja sit ei saisi edes työkavereilleen purkaa pahaa mieltään. Jos kulttuuri on se, että aina pitää pitää kulissit hyvänä ja esittää, et hyvin menee, ihan sama miten menee, on se kulttuuri sairas ja vahingollinen."
Ei minua se naurata, vaan se, että valehtelette. Tai sitten te olette jotain todella roskasakia, joiden elämään ja lähipiiriin kuuluu todella vahvasti päihteet ja väkivaltaisuus.
Kenen elämään kuuluu päihteet? Miten se liittyy siihen, että osa aasialaisista vaimoista on onnettomia?
Miksi poistatit aiemman kommentin tähän liittyen? Ei siinä haukuttu suo. Tosiasia on, että osa vaimoista on onnettomia ja aasialaiset mm. ovat todella huonossa asemassa, jos liitto ei ole onnellinen. Ei se ole sinulta pois, jos siitä puhutaan. Ja hyvä, jos edes työkavereilleen voivat avautua.
Vierailija kirjoitti:
"Komeus karisee nopeasti, kun avaa suunsa, jos sieltä ei mitään hyvää tule. Tämän näytteen perusteella sanoisin, ettei tule.
Eri"
Onko palstamammat heittäneet kokonaan pyyhkeen kehään, jos ulkonäkö ei ole ollut kovin huipputasoa lähtotilanteessakaan ja kielenkäyttö on siksi aivan ruokotonta ja niin vihaista miehiä kohtaan?
Kiitos huolenpidosta, täällä ainakin kaikki hyvin. En ole edes vihainen miehille. Teidän jutut joskus ärsyttää. Kuten se, että sensuroit ja väität valehtelijoiksi, jos joku on tavannut onnettoman aasialaisen vaimon. Luulis sinunkin välittävän heistä, et sen verran empatiaa löytyis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi sinua naurattaa toisten onneton elämä? Eikö sen pitäis surettaa? Ei ole mikään kulttuurinen juttu eli kukaan puhu pahaa puolisostaan, jos on hänen kanssaan onnellinen. Nämä naiset eivät selvästi ole. En ymmärrä, miksi heidän pitäisi salata se. Ihan kamalaa elää täysin vieraassa kulttuurissa, täysin riippuvainen puolisosta, olla onneton siinä liitossa ja sit ei saisi edes työkavereilleen purkaa pahaa mieltään. Jos kulttuuri on se, että aina pitää pitää kulissit hyvänä ja esittää, et hyvin menee, ihan sama miten menee, on se kulttuuri sairas ja vahingollinen."
Ei minua se naurata, vaan se, että valehtelette. Tai sitten te olette jotain todella roskasakia, joiden elämään ja lähipiiriin kuuluu todella vahvasti päihteet ja väkivaltaisuus.
Kenen elämään kuuluu päihteet? Miten se liittyy siihen, että osa aasialaisista vaimoista on onnett
Nyt korkki kiinni, sormet pois perseestä, iltalääkkeet, tekarit vesilasiin ja meet maate. Huomenna uusi päivä horista tuota samaa paskaa.
Eri
Itse seurustelen kiinalaisen naisen kanssa ja olen kyllä huomannut saman että moni nainen nyrpistää naamaansa kun katsoo häntä kun olemme yhdessä. Itseäni se lähinnä huvittaa. Koskaan ei ole käyttäytynyt niin kun olen yksin tai seurustellut suomalaisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelen kiinalaisen naisen kanssa ja olen kyllä huomannut saman että moni nainen nyrpistää naamaansa kun katsoo häntä kun olemme yhdessä. Itseäni se lähinnä huvittaa. Koskaan ei ole käyttäytynyt niin kun olen yksin tai seurustellut suomalaisten kanssa.
Taitaapa kylläkin olla niin, että silmät näkevät sen, minkä mieli on päättänyt nähdä. Vailla minkäänlaista totuuspohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapa kylläkin olla niin, että silmät näkevät sen, minkä mieli on päättänyt nähdä. Vailla minkäänlaista totuuspohjaa.
Ei kaikki ole yhtä harhaluuloisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole koskaan nähnyt mitään naamannyrpistelyitä kun olen liikkunut puolisoni kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole koskaan nähnyt mitään naamannyrpistelyitä kun olen liikkunut puolisoni kanssa yhdessä.
Eli sullakin on vai kiinalainen naisystävä? Jos ei niin en näe miten nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä mietin kanssa. En koskaan tarkkaile ihmisten ilmeitä, kun kuljen yksin tai kaksin ihmisten ilmoilla. Jos tarkkailisia, varmaan näkisin heidän "nyrpeät" ilmeensä, kun siltä ihmiset usein näyttävät ollessaan ajatuksissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sullakin on vai kiinalainen naisystävä? Jos ei niin en näe miten nämä kaksi asiaa liittyy toisiinsa.
Ei kiinalainen, mutta ulkomaalainen, ei suomalaisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
"Komeus karisee nopeasti, kun avaa suunsa, jos sieltä ei mitään hyvää tule. Tämän näytteen perusteella sanoisin, ettei tule.
Eri"
Onko palstamammat heittäneet kokonaan pyyhkeen kehään, jos ulkonäkö ei ole ollut kovin huipputasoa lähtotilanteessakaan ja kielenkäyttö on siksi aivan ruokotonta ja niin vihaista miehiä kohtaan?
Arvotatko ihmisiä heidän ulkonäön suhteen? Jos näin on, ei pidä ihmetellä, jos teitäkin arvotetaan sen perusteella.
Kaikki me emme voi olla niitä kauneimpia ja ikä tekee tehtävänsä kaikkien kohdalla.
Ihmisarvo on riippumaton kauneudesta, tai kauneuskäsityksestä. Merkityksellistä on se miten kukin käyttäytyy toiaia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen elämään kuuluu päihteet? Miten se liittyy
Esimerkki vihaisesta ja ilkeästä kommentista, kun mitään järkevää sanottavaa ei ole, mutta pakko jotain jankuttaa.
Mikä suomimiehiä ärsyttää minun afrikkalaisessa miehessäni?
No nyt pitää sanoa että on äijällä itsevarmuus pilvissä :D :D
Vai että ihan suomalaisia naisia harmittaa - mikähän Adonis tässä ollenkaan on kyseessä!?
Varmaa naista lakoaa kuin heinää kun pasteeraat menemään! Olisi kiva nähdä kuva tai mieluiten ihan irl!
Vierailija kirjoitti:
Mikä suomimiehiä ärsyttää minun afrikkalaisessa miehessäni?
Tämä on jännä, miten yksoikoisesti monet ulkom. miehet tuomitsee. Tässäkin ketjussa heidät on tuomittu raiscureina ja tabbajina.
Ystäväni on naimisissa arabin kanssa. Kristityn sellaisen. Erittäin kunniallinen. Tekee vapaaehtoistyötä, kun palkallista ei saa.
Tuntevat paljon muita arabeja ja muslimeja. Heillä monilla todella tiukka koodisto kaikessa käytöksessä. Niihin ei kuulu kenenkään pahoinpitely ym. Vanhempia naisia kunnioitetaan.
Nämä eivät ole sitä samaa porukkaa, jotka tulivat v. 2015 pak olaisina. Eli pelkkä etninen tausta tai uskonto eivät määrittele käyttäytymistä.
Eivät siis ulkom. miehetkään ole kaikki sitä yhtä ja samaa, josta heidät kaikki täälläkin tuomitaan.
Tietääkö muut että ootte lesbopari?
Miksi kuvittelet sen jotakuta ärsyttävän? Oletko käynyt terapiassa puhumassa tästä asiasta? On ihan luonnollista että sinulla on näitä aistimuksia, mutta parisuhteesi kannalta olisi suotavaa että pääsisit puhumaan tästä asiasta jollekkin. Ehkä tämä juontaa jo lapsuudestasi? Vanhempiesi käytökseen?
Ei ärsytä, päinvastoin hienoa, että olet löytänyt itsellesi sopivan puolison. Toivottavasti pidät hänestä hyvää huolta.
Itsellä käy joskus kyllä mielessä, että mikä on ollut syynä, ettei suomalainen nainen ole kelpuuttanut miestä. Mutta pääasia, että kaikilla olisi hyvä olla, eikö?
Eri"