Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
821/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunppanisi on sinpanssi.

Syö suu auki ja maiskuttaa. Kaivelee estoitta hammasväleihin jäänyttä ruokaa.

Kävelee jalkoja laahaten jalkaterät ulospäin kääntyneenä.

Persjalkainen.

Ei ole kouluttautunut. Ei tiedä mistään mitään.

😅

Vierailija
822/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Kyllä ammattilaiset toisensa tunnistavat.

Eli jos tunnistat kampaamon katukuvassa, olet kampaaja??? Ja jos tunnistat lääkäriaseman, olet lääkäri??? Miehen logiikkaa?

Sinun kannattaisi opetella erottamaan rakennukset ja ihmiset toisistaan. Palataan asiaan kun opit ne ensin. Tuntuu uskomattomalta, että keski-ikäinen äiti/isoäiti on tuollainen pölvästi. Millaisia uunojahan ne sun kakarat mahtaakaan olla?

Sinun kaltaisesi pitäisi opetella erottamaan sana "hieroja" tai "hierontalaitos". Tuo kommnetoijahan kirjoitti hieromalaitoksesta joita on joka toisessa korttelissa, eikä maininnut mitään, että hän tunnistaa ne hierojat kadulla .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Eli jos tunnistat kampaamon katukuvassa, olet kampaaja??? Ja jos tunnistat lääkäriaseman, olet lääkäri??? Miehen logiikkaa?

Sinun kannattaisi opetella erottamaan rakennukset ja ihmiset toisistaan. Palataan asiaan kun opit ne ensin. Tuntuu uskomattomalta, että keski-ikäinen äiti/isoäiti on tuollainen pölvästi. Millaisia uunojahan ne sun kakarat mahtaakaan olla?

Olisko nyt kuitenkin niin, että sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Toivottavasti sinulla ei ole kakaroita.

Vierailija
824/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä uskomattomalta tuntuu, että pappaikäisellä isällä/isoisällä on noin paha muistisairaus, että ei muista, että tuo ihminen kommentoi tunnistavansa heidän  HIEROMALAITOKSIAAN(eli rakennuksen) kadulla, ei niitä ihmisiä.  Palataanko asiaan, kun muistisairaus(lukemisen ymmärtäminen?) on opittu.

Vierailija
825/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yksi päivä tällaisen pariskunnan. Nainen oli jostain aasian maasta. Itse en viehäty yhtään aasialaisista piirteistä, miehiin en koskisi pitkällä tikullakaan, ihmetyttää miten joku mies voi sellaisista naisista pitää.

Mä näen joka päivä sellaisia pariskuntia joissa nainen on joltain suomalaiselta paikkakunnalta. Itse en viehäty lihavista ja tyhmistä suomalaisista naisista, en koskisi heihin pitkällä tikullakaan. Ihmetyttää miten jotku miehet kehtaa olla sellaisen naisen kanssa.

Vierailija
826/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä, mutta silti yli 800 kommenttia ei-ollenkaan-ärsyyntyneiltä naisilta! :D Selvästi ärsyttää! xD M28

Jos pelkkä kommentointi, sisällöstä riippumatta, on merkki ärsyyntymisestä, niin mikä sinua sit ärsyttää?

Vierailija
827/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta eikä heilauta se jos minua sanot rasistiksi. Tämä maa alkaa kohta olla siinä jamassa, että rauhallisimmastakin tulee rasisti.

Minulle on ihan sama oletko rasisti vai et, mutta tuollainen projisointi on keskenkasvuista ja typerää. 

Se on empiirisiä havaintoja jonka tilastot muuten vahvistavat. Suomi on länsimaiden häpeäpilkku ja suomalainen nainen samanlainen ostomorsian kuin thaimaalainenkin.

Ja lähde johonkin tilastoon? 

Häpeäpilkku missä mielessä? Eiköhän suomessa ole suhteellisesti vähemmän mmuuttajia, kuin useissa muissa länsimaissa?

Ja hei, täältä pääsee aina pois, jos kotimaa hävettää liikaa.

Häpeäpilkku suomalaisten naisten vu

Ja edelleen joku lähde tähän "tietoon" ja siihen, että se on häpeä. Oikeastiko kuvittelet muiden maiden mmuuttajien perustavan perheitä vain omien parista? 

Vierailija
828/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kertakaikkiaan pakko nostaa käsi ylös virheen merkiksi.

Täällä palstamammat ovat yhtenä kuorona ilmoittaneet haukkuvansa ja vihaavansa meitä suomalaisia miehiä, joilla on kauniit, mukavat, seksikkäät ja paljon nuoremmat vaimot, niin hätäpäissäni oletin virheellisesti, että thaikkujen hieromalaitoksiin kotikaupunkinsa joka korttelissa törmännyt palstamamma inhoaisi niissä työskenteleviä thaikkunaisia. Kiitos kun selvensitte, että hän ei ole näemmä ainoa, joka vihaakin niitä rakennuksia.

Kannattanee varmaan ottaa yhteyttä kotipaikkakuntienne rakennuspuolelle, että eiköhän olisi viisainta purkaa kokonaan pois ne rakennukset. Menee elämä ihan hukkaan, kun joka korttelista löytyy silmittömän vihan herättäviä rakennuksia.

Vierailija
829/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä palstamammat ovat yhtenä kuorona ilmoittaneet haukkuvansa ja vihaavansa meitä suomalaisia miehiä, joilla on kauniit, mukavat, seksikkäät ja paljon nuoremmat vaimot, niin hätäpäissäni oletin virheellisesti, että thaikkujen hieromalaitoksiin kotikaupunkinsa joka korttelissa törmännyt palstamamma inhoaisi niissä työskenteleviä thaikkunaisia. Kiitos kun selvensitte, että hän ei ole näemmä ainoa, joka vihaakin niitä rakennuksia.

Kannattanee varmaan ottaa yhteyttä kotipaikkakuntienne rakennuspuolelle, että eiköhän olisi viisainta purkaa kokonaan pois ne rakennukset. Menee elämä ihan hukkaan, kun joka korttelista löytyy silmittömän vihan herättäviä rakennuksia.

Heikko yritys pelastaa oma mokasi. Ei mene läpi. Ensinnäkin kukaan ei ole haukkunut tai moittinut teitä siitä, että teillä on puoliso ulkomailta. Vain ja ainoastaan siitä, että onnenne lumoissa ette keskity kertomaan vain siitä onnellisesta elämästä, vaan siihen liittyy syvä halveksunta suomalaista naista kohtaan. 

Tässä kohtaa olen todella huolissanne teidän sisällön ymmärryksestä. Toki voi olla, että teitä ymmärtämättömiä on vain yksi tai kaksi aktiivia. Mutta kummallisesti teidän onnelliseen parisuhteeseen haluatte vahvasti liittää 1) misogynian suomalaisia naisia kohtaan, sekä 2) suomalaisten naisten kateuden. Vain eka kohta toteutuu (todistettavasti, kun täällä siitä kirjoitatte). Toinen kohta toteutuu vain teidän fantasiamaailmassa. 

Itse olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, eikä mikään tarve haukkua suomalaisia miehiä tai miehiä yleisesti. Vain huonoa käytöstä.

Vierailija
830/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko yritys pelastaa oma mokasi. Ei mene läpi. Ensinnäkin kukaan ei ole haukkunut tai moittinut teitä siitä, että teillä on puoliso ulkomailta. Vain ja ainoastaan siitä, että onnenne lumoissa ette keskity kertomaan vain siitä onnellisesta elämästä, vaan siihen liittyy syvä halveksunta suomalaista naista kohtaan. 

Tässä kohtaa olen todella huolissanne teidän sisällön ymmärryksestä. Toki voi olla, että teitä ymmärtämättömiä on vain yksi tai kaksi aktiivia. Mutta kummallisesti teidän onnelliseen parisuhteeseen haluatte vahvasti liittää 1) misogynian suomalaisia naisia kohtaan, sekä 2) suomalaisten naisten kateuden. Vain eka kohta toteutuu (todistettavasti, kun täällä siitä kirjoitatte). Toinen kohta toteutuu vain teidän fantasiamaailmassa. 

Itse olen naimisissa suomalaisen miehen kanssa, eikä mikään tarve haukkua suomalaisia miehiä tai miehiä yleisesti. Vain huonoa käytöstä.

Sivusta: Miksi yleistät joidenkin yksittäisten kommentit ikään kuin kaikki miehet ois samaa mieltä ja vihasia teille?

Vierailija
831/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moitit suomalaisia naisia siitä, että kuuntelevat, jos onnettomat aasiavaimot kertovat onnettomasta avioliitosta. Eikö heitä saisi kuunnella? Eivätkö aasiavaimot saisi tutustua suomalaisiin naisiin? Mikä tuossa asetelmassa on siis vialla? 

Kielitaidosta olet itsekin kertonut vaimosi hyvästä kielipäästä. Eli eiköhän ne muutkin vaimot opi suomea tai edes englantia, kun kerran työelämässäkin ovat. "

En moiti, vaan lähinnä nauran miten paljon teillä muka on pelkästään negatiivisia tarinoita suomalaisten miesten ja aasialaisten naisten välisistä suhteista. Tietysti Aasiaan mahtuu monenlaista kulttuuria, joten eihän se mahdotonta ole, että sieltäKIN löytyy naisia, jotka haluavat puhua pahaa kumppaneistaan, kuten niin monella suomalaisnaisellakin on tapana.

Omasta vaimosta ja hänen ystävättäristään tiedän, ettei heidän kulttuuriin kuulu puhua varsinkaan pahaa oman perheensä jäsenistä. Eipä heillä tosin pahaa puhuttavaa olisikaan, koska kaikilla kunnioittavat puolisot ja onnelliset elämät.

Vierailija
832/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunppanisi on sinpanssi.

Syö suu auki ja maiskuttaa. Kaivelee estoitta hammasväleihin jäänyttä ruokaa.

Kävelee jalkoja laahaten jalkaterät ulospäin kääntyneenä.

Persjalkainen.

Ei ole kouluttautunut. Ei tiedä mistään mitään.

😅

Sehän passaa, kun ap riehuu keskustelussa, kuin vesikauhuinen gorilla. Suu vaahdossa takoo raivoviestejään palstamammoille.

Sinpanssi ja gorilla kävelivät torilla 😂

Vierailija
833/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kun ei kiinnosta metsän puitakaan.

Vierailija
834/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikko yritys pelastaa oma mokasi. Ei mene läpi. Ensinnäkin kukaan ei ole ha

Taisin kirjoitta "ehkä yksi tai kaksi"...

Vierailija
835/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin yksi päivä tällaisen pariskunnan. Nainen oli jostain aasian maasta. Itse en viehäty yhtään aasialaisista piirteistä, miehiin en koskisi pitkällä tikullakaan, ihmetyttää miten joku mies voi sellaisista naisista pitää.

En minäkään. Lyhkäisiä pannukakkunaamoja.

Aivan liian erilaisia. En voisi ajatellakaan intiimiä suhdetta. Mutta käytös on miellyttävää. Enemmän kotonani olen ollut Kauko-Aasiassa kuin esim. sarvessa. Siellä huijaamisyritykset alkoi lentokentän valuutanvaihdossa ja jatkui katkeamattomana virtana loman loppuun. Hirveän väsyttävää ja ärsyttävää!

Älkääkä sanoko että kun he ovat köyhiä! Ei se siitä riipu. On köyhiä Aasiassakin, mutta siellä ihmisillä on silti arvokkuutta. Sarvessa t u r baani maissa ihmiset on kuin rottia. 

Vierailija
836/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En moiti, vaan lähinnä nauran miten paljon teillä muka on pelkästään negatiivisia tarinoita suomalaisten miesten ja aasialaisten naisten välisistä suhteista. Tietysti Aasiaan mahtuu monenlaista kulttuuria, joten eihän se mahdotonta ole, että sieltäKIN löytyy naisia, jotka haluavat puhua pahaa kumppaneistaan, kuten niin monella suomalaisnaisellakin on tapana."

Miksi sinua naurattaa toisten onneton elämä? Eikö sen pitäis surettaa? Ei ole mikään kulttuurinen juttu eli kukaan puhu pahaa puolisostaan, jos on hänen kanssaan onnellinen. Nämä naiset eivät selvästi ole. En ymmärrä, miksi heidän pitäisi salata se. Ihan kamalaa elää täysin vieraassa kulttuurissa, täysin riippuvainen puolisosta, olla onneton siinä liitossa ja sit ei saisi edes työkavereilleen purkaa pahaa mieltään. Jos kulttuuri on se, että aina pitää pitää kulissit hyvänä ja esittää, et hyvin menee, ihan sama miten menee, on se kulttuuri sairas ja vahingollinen.

Vierailija
837/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi sinua naurattaa toisten onneton elämä? Eikö sen pitäis surettaa? Ei ole mikään kulttuurinen juttu eli kukaan puhu pahaa puolisostaan, jos on hänen kanssaan onnellinen. Nämä naiset eivät selvästi ole. En ymmärrä, miksi heidän pitäisi salata se. Ihan kamalaa elää täysin vieraassa kulttuurissa, täysin riippuvainen puolisosta, olla onneton siinä liitossa ja sit ei saisi edes työkavereilleen purkaa pahaa mieltään. Jos kulttuuri on se, että aina pitää pitää kulissit hyvänä ja esittää, et hyvin menee, ihan sama miten menee, on se kulttuuri sairas ja vahingollinen."

Ei minua se naurata, vaan se, että valehtelette. Tai sitten te olette jotain todella roskasakia, joiden elämään ja lähipiiriin kuuluu todella vahvasti päihteet ja väkivaltaisuus.

Vierailija
838/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näen joka päivä sellaisia pariskuntia joissa nainen on joltain suomalaiselta paikkakunnalta. Itse en viehäty lihavista ja tyhmistä suomalaisista naisista, en koskisi heihin pitkällä tikullakaan. Ihmetyttää miten jotku miehet kehtaa olla sellaisen naisen kanssa.

Ei se sinunkaan ulkonäkösi mistään tv-sarja kauniista ja rohkeista ole. Jos animaatioelokuvan, Itse Ilkimys, päähahmolle pistetään hatunreuhka päähän, niin vot 😂

Vierailija
839/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sinunkaan ulkonäkösi mistään tv-sarja kauniista ja rohkeista ole. Jos animaatioelokuvan, Itse Ilkimys, päähahmolle pistetään hatunreuhka päähän, niin vot 😂

Itse asiassa minulle on sanottu muutaman kerran, että näytän eräältä suositulta muusikolta, joka on kyllä komea mies, enkä omasta mielestäni ole niin komea kuitenkaan.

Vierailija
840/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa minulle on sanottu muutaman kerr

Komeus karisee nopeasti, kun avaa suunsa, jos sieltä ei mitään hyvää tule. Tämän näytteen perusteella sanoisin, ettei tule.

Eri