Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
781/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat havaintoja vuosien varrelta ja pitävät isossa kuvassa paikkansa. Eli siis olet kategoriassa 1. Tuotat Suomeen potentiaalin rikollisen.

No nyt heitit hienon, et edes tiedä tämän miehen taustaa/kotimaata. Miksi kertoisin? Koska se ei kuulu sinulle, mutta vaarallinen hän ei ole 😂 

Niin, eivät ne ennenkään ole olleet vaarallisia, se minun Hassan tai Ibrahim on poikkeus. Kunnes sitten jotain tapahtuu. Etkä uskalla sanoa mistä se (en käytä hän-muotoa) on koska se on afrikkalainen. Saksalaisen tai britin olisit jo maininnut.

Okei, olet ihan keskenkasvuinen noiden ajatustesi kanssa. Sen verran voin sanoa, että hän ei ole Lähi-Idästä tai Afrikasta ja lopeta tuo oma rasistisen ajatusmallisi projisointi

Perheessämme kaksi ulkomaanvahvistusta. En sano mistä, koska haukut tulee joka tapauksessa. Fiksuja ja hyviä ihmisiä molemmat.

Vierailija
782/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Oletko vieraillut niissä useinkin? Ajatteletko suomalaisista hierojista samalla tavalla?

Tiedossa ei ole yhtäkään suomalaisten hieromapaikkaa, jossa tapahtuis muuta, kuin klassista hierontaa. Sen sijaan on tiedossa yks suomalainen miesnäyttelijä, jolla on porttikielto kaikkiin suomalaisiin hierontapaikkoihin, koska hänen käsitys hieronnasta on poikkeava. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta eikä heilauta se jos minua sanot rasistiksi. Tämä maa alkaa kohta olla siinä jamassa, että rauhallisimmastakin tulee rasisti.

Minulle on ihan sama oletko rasisti vai et, mutta tuollainen projisointi on keskenkasvuista ja typerää. 

Se on empiirisiä havaintoja jonka tilastot muuten vahvistavat. Suomi on länsimaiden häpeäpilkku ja suomalainen nainen samanlainen ostomorsian kuin thaimaalainenkin.

Ja lähde johonkin tilastoon? 

Häpeäpilkku missä mielessä? Eiköhän suomessa ole suhteellisesti vähemmän mmuuttajia, kuin useissa muissa länsimaissa?

Ja hei, täältä pääsee aina pois, jos kotimaa hävettää liikaa.

Vierailija
784/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Jep, sama. Oon myötähävennyt joskus, kun suomimies on käskyttänyt tai läksyttänyt selvästi aasialaisen näköistä vaimoaan julkisella paikalla ja vaimoa selvästi ahdistaa ja hävettää miehen törkeily. Sit mietin, että miten kauheista oloista nainen on kotoisin, jos tällainen valinta on tuntunut paremmalta. Kuvittelisi, että jos mies saa unelmiensa vaimon, niin kohtelisi kuin kukkaa kämmenellä, mutta ei. 

Saman olen huomannut erityisesti etnisissä myymälöissä.

Tekisi mieli välillä sanoa, että sido suomalainen ukkosi ulos koiraparkkiin. Ei osannut tehdä muuta kuin läksyttää naista. Ei auttanut, jos jokin tuote oli liian korkealla, mutta ukko olisi ylettynyt siihen. Pakotti naisen etsimään jakkaraa. Sitten siinä hoputti, että äkkiä pitäis päästä pois. Tietysti naisen vika, kun kesti. En yhtään ihmettele, jos ukko kuolisi jonain päivänä mystisesti johonkin myrkytykseen.

Vierailija
785/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta eikä heilauta se jos minua sanot rasistiksi. Tämä maa alkaa kohta olla siinä jamassa, että rauhallisimmastakin tulee rasisti.

Minulle on ihan sama oletko rasisti vai et, mutta tuollainen projisointi on keskenkasvuista ja typerää. 

Varo sanojasi. Nyt leimasit palstan naisista enemmistön keskenkasvuisiksi ja typeriksi.

Mitä jos pikku röllipoju menisi ulos pelaamaan vaikka Pokemon go:ta, niin ei tarvitsisi väkisin yrittää provosoida palstamammoja? Olet nimittäin aika surkea.

Mitä mä juuri sanoin? Heti keskenkasvuinen ja typerä nainen triggeröityi.

En todellakaan tr

Tämähän se ihmetyttää. Nää röllipojat vih aavat suomalaisia naisia, ilmaisevat ne monin tavoin kirjoituksissaan (uusin itselle vastaantullut ilmaisu: rotko), mutta väkisin ovat mammojen kanssa juttusilla. Kamala tarve tulla kuulluksi. Mammoille.

Vierailija
786/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tarvitse maalata mitään kuvia, kun kaupungilla kävellessä huomaa heidän hierontalaitoksiaan joka toisessa korttelissa."

Oletko vieraillut niissä useinkin? Ajatteletko suomalaisista hierojista samalla tavalla?

En koskaan, eipä ole ollut tarvetta. Suomalaisten hierojien en ole nähnyt mainostavan palveluitaan vähäpukeisilla kuvilla tai kertomalla, että nyt on uusia tyttöjä saatavilla.

En minäkään ole koskaan törmännyt siihen, että suomainen nainen mainostaisi millään tavalla itseään, mutta silti olen käynyt nussimassa useita kymmeniä naisia, jotka jakavat pillua hyvin auliisti, eikä kenenkään tarvitse maksaa siitä mitään.

Ja auliisti olet itseäsi jakanut? Ilmaiseksi.

Vierailija
787/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo että ei ärsytä. Joku voi toki ajatella että aasialainen vie miehen rahat.

Vierailija
788/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ärsyttää muita naisia. 

Ulkomaalainen nainen = 100% kaunis???  Tuo teoria vähän ontuu, kun kyllä Suomessa on ihan yhtälailla kauniita naisia, kuin muuallakin ja kääntäen, ei missään maassa kaikki naiset ole kauniita, eikä sen puoleen miehetkään, koska joka maassa asuu ihan vain ihmisiä ja ihmisissä on aina kauniita ja vähemmän kauniita.  Se, että puoliso on ulkolainen ei takaa tämän kauneutta, ei miehessä eikä naisessa. Ja jos puoliso valitaan vaan ulkonäön perusteella, niin eipä ole kaksinen valinta peruste, oli kyse sitten kotimaisesta tai ulkolaisesta.  Vaate ehkä kannattaa valita pelkän ulkonäön perusteella, puolisoa ei. Ja kauneus on vielä pitkälle katsojan silmissä. 

Itse en ymmärrä tätä, että naisia jotenkin muka ärsyttäisi, että jollakin miehellä on esim aasialainen vaimo. Ei minua ainakaan. En ede

Vaikka hyvin kirjoitat ja sanoitat suurimman osan ajatukset ja tunteet, asiallisesti ja hillitysti, tämänkin jotkut miehet lukee: kiukkuisia ja katkeria ovat😂

Vierailija
789/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen joitakin joilla on thai tai sieltäpäin oleva vaimo. Tapaukset ovat erilaisia. On palvelijanainen ja on miestähyväksi käyttävä. Sitten on onnellisiakin pariskuntia. Mutta melkein aina se suomimies on vanhempi eikä mikään komea.

Vierailija
790/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman kateellisin ja r a s i s t i s i n ihminen on suomalainen nainen joka näkee suomalaismiehen ulkomaalaisen kanssa. Se kiusa, pilkka ja syrjintä mitä ne naiset joutuvat kokemaan on aivan joltain muulta planeetalta. 

Sitten kun se suominainen on neekerinsä kanssa, niin sitä pitäisi sitten ylistää.

Ja samalla sitten nämä tietyt miehet haukkuu naiset maanpettureiksi kun käy ilmi että heillä on ulkomaalainen mies. 

Syitä:

1. Jos mies on afrikkalainen, turkkilainen tai arabi on hän naisen kanssa vain oleskeluluvan vuoksi ja jää tänne syyllistyen usein rikoksiin.

2. Jos nainen  tekee lapsen em. kanssa

Vaikea konsepti, ymmärrän, mutta mielipide ei ole sama kuin tosiasia. Edes käsitys ei ole sama kuin tosiasia. Käsitys voi olla oikea tai väärä. Mielipide on vain mielipide. 

Vierailija
791/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen nainen, tai mies, on kasvoiltaan yleensä ns. ilmeetön. Voisiko olla, että tällainen naama tulkitaan epäystävälliseksi tai luotaantyöntäväksi. Hymyilevälle on helpompi olla hymyilevä takaisin. Kerran olen ollut tekemisissä, täysin ilmeetön, ja sitten yhtäkkiä saan tietää, miten vihainen hän on. En mieluusti ole tekemisissä tällaisten ihmisten kanssa. 

Vierailija
792/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ammattilaiset toisensa tunnistavat.

Vierailija
793/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos tunnistat kampaamon katukuvassa, olet kampaaja??? Ja jos tunnistat lääkäriaseman, olet lääkäri??? Miehen logiikkaa?

Vierailija
794/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korealaiset naiset on hoikkia, tyylikkäitä, kauniita ja hyväkäytöksisiä toisin kuin suomilortot. Kateus se on suomilehmällä mikä vituttaa

Tämä on käytännössä samaa, kuin razismi. Tää vaan kohdistuu oman kansaan. Tässä joku sankari halveksuu kaikkia suomalaisia naisia. Mukaan lukien oma äiti ym. sukulaiset. Lisäksi, jos ikinä saa tyttäriä sen korealaisen kanssa, on haukkunut ne omat tyttäret myös. Lortoiksi.

Mä en usko, että yksikään mies ajattelee äitiään, lähisukulaisiaan tai mahdollisia tyttäriäänkään parisuhdemielessä, mutta ehkä teidän suvussa asiat ovat toisin.

Vierailija
795/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korealaiset naiset on hoikkia, tyylikkäitä, kauniita ja hyväkäytöksisiä toisin kuin suomilortot. Kateus se on suomilehmällä mikä vituttaa

Jos puhut noin suominaisista, en usko että puhut muiden maiden naisista sen kauniimmin, esität vain. Seepra ei pääse raidoistaan.

Eli, kun mammat suoltavat vihapuhetta miehistä, te vihaatte myös omia miehiänne. Mammat eivät pääse luonteestaan.

Täällä halveksunta kohdistuu vain palstamiehiin ja johtuu ihan vain teidän ulostuloista. Olen monenmonta kertaa sanonut, et jos en tuntis normimiehiä livenä, käsitys miehistä olis ihan kamala. Tämän palstan perusteella.

Monilla miehillä on mennyt usko ilman tätä palstaakin suomalaisiin naisiin. Ja palstaa lukemalla ainakaan minä en ole katunut päivääkään, että panostin ulkomaalaiseen, kauniiseen, nuorempaan, ystävälliseen ja fiksuun naiseen.

Vierailija
796/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksien mukaan mies, jolla on aasialainen nainen, on väkivaltainen. Se on myös yksi syy, miksi hän ei löydä naista Suomesta. Ja tuleehan siitä vaikutelma onnenonkijasta, jos vain rahan perässä muuttaa kehitysmaasta länsimaahan ja yrittää tulla veronmaksajien leiville.

Olen nähnyt tuon tutkimuksen. Siinä tuli esiin, että kaikki väkivaltaan turvautuneet miehet ovat saaneet roolimallin kotoaan, eli yksinhuoltajaäideiltään, joilla yleensä lapsia useille eri miehille. Nuo miehet ovat saaneet kokea lapsena fyysistä väkivaltaa niin äidiltään, kuin isäpuoliltaan.

Saisko tuon tutkimuksen linkattuna? Muuten on vain sanahelinää.

Kysy alkuperäiseltä kirjoittajalta.

Vierailija
797/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedossa ei ole yhtäkään suomalaisten hieromapaikkaa, jossa tapahtuis muuta, kuin klassista hierontaa. Sen sijaan on tiedossa yks suomalainen miesnäyttelijä, jolla on porttikielto kaikkiin suomalaisiin hierontapaikkoihin, koska hänen käsitys hieronnasta on poikkeava. 

Minä tiedän kaksi suomalaista hierontapaikkaa, toista pitää mies ja toista nainen. Kummassakin harrastetaan muutakin kuin hierontaa.

Vierailija
798/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalta saa jatkuvasti lukea, miten miehet haukkuu mitä rumimmin naisia, joilla on ulkolainen mies, ja myös se mies haukutaan. Mutta koskaan en ole lukenut kommentteja, jossa nainen haukkuisi miehen niin rumasti sen takia, että tällä on ulkolainen vaimo, eikä niitä vaimojakaan haukuta, muuta kuin palstamiehen mielikuvituksessa. Palstamies tekee jatkuvasti näitä aloituksia, jossa naiset muka on kateellisia aasialaisesta vaimosta:D Hei camoon, miksi olisivat??? Mitä suomalainen nainen menettää siinä, että joku suomimies, joka ei ehkä ole  naista Suomesta löytänyt hakee sen ulkomailta??? 

Ja vaikka se mies olisi saanut vaimon suomalaisestakin naisesta, mutta löytääkin sen ulkomailta, niin en usko, että se monenkaan naisen elämään mitenkään vaikuttaa. Tuskin  kenenkään muun, kuin miehen äidin elämään, joka saa ulkolaisen ja ehkä ummikko miniän. Eli ihan se ja sama minkä maalainen nainen kelläkin on, eikä kyllä kiinnosta myöskään jonkun naisen ulkolainen mies, eikä sitäkään tarvii haukkua maanrakoon, eikä varsinkaan sitä naista ruo*ritella, niin kuin palstamies naisia pakkaa haukkumaan. (kiimoissaan :D tuota sanaahan palstamies usein käyttää :D)

Vierailija
799/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen joitakin joilla on thai tai sieltäpäin oleva vaimo. Tapaukset ovat erilaisia. On palvelijanainen ja on miestähyväksi käyttävä. Sitten on onnellisiakin pariskuntia. Mutta melkein aina se suomimies on vanhempi eikä mikään komea.

Ilmeisesti ovat oppineen vauvapalstan ei niin kauniilta naisilta, ettei ulkonäkö ole parisuhteessa se tärkein asia. Eikös vain?

Vierailija
800/910 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos tunnistat kampaamon katukuvassa, olet kampaaja??? Ja jos tunnistat lääkäriaseman, olet lääkäri??? Miehen logiikkaa?

Moniosaajia olemme.