Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
621/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on se, että monesti suomalaiset ovat "unisex 50/50" tyyppejä ja kun taas ulkomaalaiset perhekeskeisempiä ja perinteis

Tyyppi puhuu kuin ulkomaalaiset olisivat joku yhtenäiskulttuuri. 

Ei pitäisi tulla aikuiselle miehelle yllätyksenä, että näitä ulkomaalaisia on 8 miljardia ja tämä kattaa lukuisia eri kulttuureja.

Vierailija
622/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!

Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on se, että monesti suomalaiset ovat "unisex 50/50" tyyppejä ja kun taas ulkomaalaiset perhekeskeisempiä ja perinteis

Tyyppi puhuu kuin ulkomaalaiset olisivat joku yhtenäiskulttuuri. 

Ei pitäisi tulla aikuiselle miehelle yllätyksenä, että näitä ulkomaalaisia on 8 miljardia ja tämä kattaa lukuisia eri kulttuureja.

Eipä yllättänyt, ettet tajunnut mitä tuo mies sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistys. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mistä maasta kenenkin puoliso on kotoisin. Väitän ettei suurin osa sen kummemmin pohdiskele toisten puolisovalintoja.

Jostain syystä kumminkin ulkopuolisia näyttää kiinnostavan aivan mahdottomasti ja omasta mielestään tietävät kyseisen pariskunnan asiat paremmin kuin itse se pariskunta. Me ollaan saatu aika paljon jopa todella typeriä uteluita meidän parisuhteesta, ja varsinkin ennakkoluuloja. Eikä sen ihmeellisemmästä asiasta kyse kuin kahden, ihan tavallisen ihmisen tavallisesta avioliitosta jossa kumpikin osapuoli kunnioittaa toisiaan ja perhe-elämä on varmaan enempi kuin keskiverto perhe-elämää ja hyvin arkisin asioin. Vaimo on on ulkom taustainen. Ei Aasiasta eikä Afrikasta.

Asutteko pienemmällä paikkakunnalla? Pääkaupunkiseudulla

Samaan kiinnitin itsekin huomiota. 

Itselläni on ulkomaalaistaustainen mies eikä kukaa ole koskaan udellut mitään typerää meidän parisuhteesta tai ollut mitenkään ennakkoluuloinen. Eikä edes asuta pk-seudulla. Ehkä sitten omissa ympyröissämme ei ole mitään junttisakkia, vaan ihmiset osaavat pitää ennakkoluulonsa omana tietonaan mikäli heillä sellaisia edes on.

Vierailija
624/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on se, että monesti suomalaiset ovat "unisex 50/50" tyyppejä ja kun taas ulkomaalaiset perhekeskeisempiä ja perinteisempiä sukupuolirooleja kannattavia. Suhteessa ulkomaalaisen kanssa teemme molemmat yhtäpaljon toistemme eteen mutta erilaisia juttuja. Näin elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja kipinää on ihan toisella tavalla.

Tämähän se ja sääliksi käy näitä naisia, joilla tuntuu kaikki exät ja heidän nykyiset vaimot ovat jotain aivan rupuporukkaa.

Vierailija
625/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on

Eipä yllättänyt, ettet tajunnut mitä tuo mies sanoi.

Ei sun nyt tarvitse alkaa puhumaan itsestäsi tuona miehenä, vaikka vaikka sinua harmittaakin kun huomautin typerästä kommentistasi. 

Vierailija
626/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sun nyt tarvitse alkaa puhumaan itsestäsi tuona miehenä, vaikka vaikka sinua harmittaakin kun huomautin typerästä kommentistasi."

No mutta kyllähän sinun nyt pitäisi tunnistaa ja erottaa minut tuosta toisesta miehestä. Ja ei hänen kommenttinsa ollut lainkaan typerä, vaan täyttä asiaa, johon on minunkin helppo yhtyä ulkomaalaisen vaimon miehenä.

Vierailija
627/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sun nyt tarvitse alkaa puhumaan itsestäsi tuona miehenä, vaikka vaikka sinua harmittaakin kun huomautin typerästä kommentistasi."

No mutta kyllähän sinun nyt pitäisi tunnistaa ja erottaa minut tuosta toisesta miehestä. Ja ei hänen kommenttinsa ollut lainkaan typerä, vaan täyttä asiaa, johon on minunkin helppo yhtyä ulkomaalaisen vaimon miehenä.

Aivan, unohdin tosiaan, että teillä on mielikuvitusvaimot, jotka tulevat ulkomaalaisten yhtenäiskulttuurista. Ne joilla on okeasti ulkomaalaiset puolisot ymmärtävät, että kenialainen ja kanadalainen tulevat erilaisista kulttuureista.

Tai oikeastihan tuon  ymmärtää kaikki paitsi te "kaksi".

Lol.

Vierailija
628/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on hoikka suomalainen nainen on 42v minä 39v

Vierailija
629/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha yleistys. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mistä maasta kenenkin puoliso on kotoisin. Väitän ettei suurin osa sen kummemmin pohdiskele toisten puolisovalintoja.

Jostain syystä kumminkin ulkopuolisia näyttää kiinnostavan aivan mahdottomasti ja omasta mielestään tietävät kyseisen pariskunnan asiat paremmin kuin itse se pariskunta. Me ollaan saatu aika paljon jopa todella typeriä uteluita meidän parisuhteesta, ja varsinkin ennakkoluuloja. Eikä sen ihmeellisemmästä asiasta kyse kuin kahden, ihan tavallisen ihmisen tavallisesta avioliitosta jossa kumpikin osapuoli kunnioittaa toisiaan ja perhe-elämä on varmaan enempi kuin keskiverto perhe-elämää ja hyvin arkisin asioin. Vaimo on on ulkom taustainen. Ei Aasiasta eikä Afrikasta.

Asutteko pienemmällä paikkakunnalla? Pääkaupunkiseudulla

Keskikokoisessa kaupungissa. Ulkom suhtaantuminen on ihan ok ja asiallista, mutta parisuhde saati avioliitto ulkom kanssa herättää heti epäilyksiä suhteen laadusta. Ja jostain syystä ne typerimmät utelut tulee naisilta. Vaimo on kaunis, fiksu ja näyttävä nainen, joten varmaan yksi syy? "Ostovaimo", yms muuta vastaavaa selän takana puhumista.

Ollaan 5-kymppisiä molemmat.

Vierailija
630/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, unohdin tosiaan, että teillä on mielikuvitusvaimot, jotka tulevat ulkomaalaisten yhtenäiskulttuurista. Ne joilla on okeasti ulkomaalaiset puolisot ymmärtävät, että kenialainen ja kanadalainen tulevat erilaisista kulttuureista.

Lol.

Jopas se nyt ottaa koville. Miksi ihmeessä esim. minun pitäisi kertoa jostain muista kulttuureista, kun minulla on vain yksi vaimo tietystä kulttuurista? Myös kanadalaisista ja kenialaisista löytynee perinteisiä roolimalleja kunnioitavia, sekä perhekeskeisiä naisia.

Vierailija
631/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Jopas se nyt ottaa koville. Miksi ihmeessä esim. minun pitäisi kertoa jostain muista kulttuureista, k

Niinpä. Länsimaissa kulttuurierot on lopulta aika pieniä. Olin aikaisemmin naimisissa toiselta puolelta Suomea olevan naisen kanssa, ja nykyään ulkom naisen kanssa. Ne kulttuurierot on ollut molemmissa yhtä suuret ja ihan yhtä pienet. Me ihmiset ollaan ihan ajattelevia yksilöitä. Nämä asiat saattaa näyttää ulkopuolisesta ihan erilaiselta kuin ne todellisuudessa ja lopulta kumminkin on. Jos on kasvanut itse tynnyrissä ja maailman äärilaita on Turussa, niin sellaisen ihmisen mielipidettä ja mielikuvaa on joskus vaikea muuttaa.

Vierailija
632/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Te palstamammat olette luoneet ulkomaalaisista naisista yhtenäiskulttuurin.

Jos mies kertoo, että tällä on ulkomaalainen vaimo, teidän mielissä tuo nainen on AINA thaikku, ostovaimo, seksiorja, töissä thaikkuhierontaluolassa, lättänaama, länkisääri, lapsenvartaloinen, koriorja, haukkuu töissä suomalaisen miehensä jne. Ja sinä vielä kirsikkana kakussa kuvittelet heidät mielikuvitusvaimoiksi.

Vierailija
633/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Jopas se nyt ottaa koville. Miksi ihmeessä esim. minun pitäisi kertoa jostain muista kulttuureista, k

Puhuit ulkomaalaisista kulttuureista, et yhdestä kulttuurista ja sitten vielä alleviivaat tyhmyyttäsi vääntämällä asiasta.

Ja totta kai ottaa koville yrittää taivuttaa ratakiskoa ihmiselle jolla on pää umpiluuta.

Vierailija
634/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Te palstamammat olette luoneet ulkomaalaisista naisista yhtenäiskulttuurin.

Jos mies kertoo,

No tämä on varmaan sitten ihan totta, kun olet itsekin omaa kommenttiasi peukuttanut :D

Vierailija
635/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein kaupoilla irvaillaan 🤣 Niin varmaan 

Vierailija
636/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein kaupoilla irvaillaan 🤣 Niin varmaan 

Äläkä unohda, että tiedetään myös mitä tuntemattomat ihmiset puhuvat selän takana.

Vierailija
637/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinpä. Länsimaissa kulttuurierot on lopulta aika pieniä. Olin aikaisemmin naimisissa toiselta puolelta Suomea olevan naisen kanssa, ja nykyään ulkom naisen kanssa. Ne kulttuurierot on ollut molemmissa yhtä suuret ja ihan yhtä pienet. Me ihmiset ollaan ihan ajattelevia yksilöitä. Nämä asiat saattaa näyttää ulkopuolisesta ihan erilaiselta kuin ne todellisuudessa ja lopulta kumminkin on. Jos on kasvanut itse tynnyrissä ja maailman äärilaita on Turussa, niin sellaisen ihmisen mielipidettä ja mielikuvaa on joskus vaikea muuttaa."

En tiedä oletko kauan lueskellut täällä näiden naisten mielipuolisia mielikuvituksen tuotteita, mutta itseäni on hämmästyttänyt, että mitähän sosioppaatteja nämä ovat, kun teksti on usein niin kylmäävää ja todella julmaa. Mutta toisaalta osoittaa todeksi sen tutkitun ja todistetun asian, että naisiin kohdistuva viha tulee lähes 100%:sti toisilta naisilta.

Vierailija
638/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinpä. Länsimaissa kulttuurierot on lopulta aika pieniä. Olin aikaisemmin naimisissa toiselta puolelta Suomea olevan naisen kanssa, ja nykyään ulkom naisen kanssa. Ne kulttuurierot on ollut molemmissa yhtä suuret ja ihan yhtä pienet. Me ihmiset ollaan ihan ajattelevia yksilöitä. Nämä asiat saattaa näyttää ulkopuolisesta ihan erilaiselta kuin ne todellisuudessa ja lopulta kumminkin on. Jos on kasvanut itse tynnyrissä ja maailman äärilaita on Turussa, niin sellaisen ihmisen mielipidettä ja mielikuvaa on joskus vaikea muuttaa."

En tiedä oletko kauan lueskellut täällä näiden naisten mielipuolisia mielikuvituksen tuotteita, mutta itseäni on hämmästyttänyt, että mitähän sosioppaatteja nämä ovat, kun teksti on usein niin kylmäävää ja todella julmaa. Mutta toisaalta osoittaa todeksi sen tutkitun ja todistetun asian, että naisiin kohdistuva viha tulee lähes 100%:sti toisilta naisilta.

No nyt se suuttui niin paljon, että alkoi puhumaan itsensä kanssa.

Vierailija
639/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla marokkolainen vaimo.annoin sille äske nahkavyöllä piiskaa ja sanoin keittiöön kotitöihin ja heti.

Vierailija
640/910 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol.

Puhuit ulkomaalaisista kulttuureista, et yhdestä kulttuurista ja sitten vielä alleviivaat tyhmyyttäsi vääntämällä asiasta.

Ja totta kai ottaa koville yrittää taivuttaa ratakiskoa ihmiselle jolla on pää umpiluuta.

Mielestäni tuon toisen miehen kommentissa ei mainita sanaa kulttuuri lainkaan. Voit tarkistaa sen itsekin:

"Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on se, että monesti suomalaiset ovat "unisex 50/50" tyyppejä ja kun taas ulkomaalaiset perhekeskeisempiä ja perinteisempiä sukupuolirooleja kannattavia. Suhteessa ulkomaalaisen kanssa teemme molemmat yhtäpaljon toistemme eteen mutta erilaisia juttuja. Näin elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja kipinää on ihan toisella tavalla."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi