Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Ei ainakaan meilläpäin arvostella, tänäänkin näin bussissa suomi mies, aasialainen vaimo ja poika, nyökkäsin tervehdyksen. Täällä muutenkin ulkolaisia opiskelijoita asuu, ei ongelmia. Pidän kansainvälisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Kukakohan se aloitti palstalaisten haukkumisen? Epäilit, ettei suomalaiset naiset pääsis edes sinne halvimpaan...jne. Tämä koko ketju on suomalaisten naisten haukkumista. Miten on, osaatteko te koskaan kommentoida mitään ilman mollaamista?
Eri
#kuningaslohi
Minua ei kiinnosta se aloittaminen. Lopettaminen sen sijaan kiinnostaa. Lopetettaisko kaikkinainen sukupuoleen perustuva mollaaminen?
-eri
Voit huomisesta alkaen kokeilla puuttua palstan naisoletettujen kommentteihin. Odotan innolla millaisen vastaanoton saat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Kukakohan se aloitti palstalaisten haukkumisen? Epäilit, ettei suomalaiset naiset pääsis edes sinne halvimpaan...jne. Tämä koko ketju on suomalaisten naisten haukkumista. Miten on, osaatteko te koskaan kommentoida mitään ilman mollaamista?
Eri
#kuningaslohi
Minua ei kiinnosta se aloittaminen. Lopettaminen sen sijaan kiinnostaa. Lopetettaisko kaikkinainen sukupuoleen perustuva mollaaminen?
-eri
Voit huomisesta alkaen kokeilla puuttua palstan naisoletettujen kommentteihin. Odotan innolla millaisen vastaanoton saat.
Sinun viestejäsi ei tarvitse kauan odottaa, kun puutut naisoletettujen kommentteihin. Kukaan ei odota sinulta yhtään mitään, koska viestisi ovat samaa kuraa aamusta iltaan ja sitä ei olisi tarvinnut kertoa, että odotat innolla huomista.
Vierailija kirjoitti:
Kaukoitätyypit on epäkiinnostavia ja samoin ap.
Mitä ketään edes liikuttaisi kenen kanssa joku randomtyyppi hengaa? Olet vainoharhainen, mene lääkäriin.
Onkohan tuolle mitään selitystä, kun niin moni nainen tuntuu olettavan, että jokainen mies on olemassa vain sitä varten, että kiinnostuuko suomalainen mätisäkki miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vihtiläinen kengittäjä. Puuduttavan kiemuraista, mukanokkelaa selittelyä.
On tainnut herätä. Sekoittaako hevosenpaskaa aamukahviinsa?
Sekö on teidän naisten resepti sille, että olette jo heti aamusta aivan sekaisin?
Sinähän niitä kakkapuheita pidät, siksi on loogista, että maustat kahvisi paskalla. Ja olet tainnut viedä sitä hevosenpaskaa poliiseillekin. Oliko putkassa kivaa?
Mikä juttu tää on? 😂
Molempia hevostalli.net herroja kiinnostaa ulosteet. Ja toista vielä sairaaloisen paljon pierut, pesemättömät perseet.. Toinen tunnetaan nimim. paskapussi Tillanen ja toinen Spessu. En tiedä kumpi näistä herroista palstalla riehuu. Vai ovatko yksi ja sama henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu raskaana olevana, että kaikki tuijottaa pahasti mun raskausmahaa. Tai sitten ollaan kaikki kyräileviä hapannaamoja eikä edes tajuta sitä :D
Hyi hitto. Toivottavasti saat keskenmenon tai vammaisen.
Voi voi, eikö isäsi ole suostunut kosketteluun vai mistä tuo paha olo kumpuaa?
"Mikset sä spessu koskaan ole niiden lastesi kanssa?"
Huono isä 😂😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Nyt en ole vähään aikaan tehnyt reissuhommia, joten olen varsinkin nyt kesälomalla joka päivä lasten kanssa kotona ja teen tarvittaessa duunit etänä. Olen esittänyt epäileviä kysymyksiä myös palstan naisille, että miksi he eivät koskaan tee kotihommia tai ole lastensa/miestensä kanssa, mutta kaikilta sama vastaus, aina välillä ehtii kaiken muun touhun sivussa myös hetkittäin palstailemaan. Minulla tosin on sellainen työ, että siihen pitää keskittyä ja kun saa hommat tiettyyn vaiheeseen, voin käydä kurkkaamassa, keneksi kommentoijaksi minua taas vaihteeksi luullaan ja mitä naisvihaa olen muka kylvänyt. Tänään olikin erityisen viihdyttävää kurkata tänne, kun olen kuulemma vihtiläinen hevosten kengittäjä ja sekoitan hevosenpaskaa aamukahviini. :D
Kerrot tosi avoimesti yksityisasioistasi ja fantasioistasi. Kukaan muu ei. Siksi sinut tunnistetaan. Perhellisen ei kannata olla noin lörppä, suojele lapsiasi. Kannattaa antaa niiden lasten myös joskus kasvaa ohi päiväkoti-iästä.
Ihmeelisen hyvin Suomalaiset naiset provosoituu. Jonkun oletetusta Aasialaisesta kumppanista.
Jos ei vaikuta kerran teidän elämään, niin miksi vaivaudutte lukemaan ja vastamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta taas tuntuu raskaana olevana, että kaikki tuijottaa pahasti mun raskausmahaa. Tai sitten ollaan kaikki kyräileviä hapannaamoja eikä edes tajuta sitä :D
Hyi hitto. Toivottavasti saat keskenmenon tai vammaisen.
Voi voi, eikö isäsi ole suostunut kosketteluun vai mistä tuo paha olo kumpuaa?
En tiedä mikä minua vaivaa. Mut luultavasti sama mikä tämän palstan naisia. Onko antaa keittiöpsykologin diagnoosi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeelisen hyvin Suomalaiset naiset provosoituu. Jonkun oletetusta Aasialaisesta kumppanista.
Jos ei vaikuta kerran teidän elämään, niin miksi vaivaudutte lukemaan ja vastamaan?
Ja kun vastaavanlainen aloitus suomalaisesta naisesta ja ulkomaalaisesta miehestä, sinä olet heti rääpimässä, haukkumassa, nimittelemässä ja tuot mielikuvitusakkasi joka paikkaan. Sori, mutta sinulle menee palstan ykkösprovosoituja palkinto heittämällä.
Mua ei ärsytä vaikka ois Hollantilainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Nyt en ole vähään aikaan tehnyt reissuhommia, joten olen varsinkin nyt kesälomalla joka päivä lasten kanssa kotona ja teen tarvittaessa duunit etänä. Olen esittänyt epäileviä kysymyksiä myös palstan naisille, että miksi he eivät koskaan tee kotihommia tai ole lastensa/miestensä kanssa, mutta kaikilta sama vastaus, aina välillä ehtii kaiken muun touhun sivussa myös hetkittäin palstailemaan. Minulla tosin on sellainen työ, että siihen pitää keskittyä ja kun saa hommat tiettyyn vaiheeseen, voin käydä kurkkaamassa, keneksi kommentoijaksi minua taas vaihteeksi luullaan ja mitä naisvihaa olen muka kylvänyt. Tänään olikin erityisen viihdyttävää kurkata tänne, kun olen kuulemma vihtiläinen hevosten kengittäjä ja sekoitan hevosenpaskaa aamukahviini. :D
Kerrot tosi avoimesti yksityisasioistasi ja fantasioistasi. Kukaan muu ei. Siksi sinut tunnistetaan. Perhellisen ei kannata olla noin lörppä, suojele lapsiasi. Kannattaa antaa niiden lasten myös joskus kasvaa ohi päiväkoti-iästä.
Meinaatko tosissasi, että kertoisin hulluille yksityisasioistani, että minut todellakin voisi tunnistaa? Sehän on todella hauskaa, kun jo hevostalliajoilta tutut katkerat sekopäät levittävät kaikkea mahdollista soopaa minusta. Tuo lasten päiväkoti-ikäsekoilu johtuu ihan siitä, että heppatallissa vaikuttanut ja nyttemmin täällä häiriköivä seinähullu, joka käytti nimimerkkiä tiuhti-71 tai tiuhti-74, kuvittelee varmaan vieläkin, että on käynyt kanssani treffeillä ja että olisin kertonut minulla olevan kaksi tytärtä ja että asuisin Tampereella. Tuo kyseinen sekopää kertoi "treffeistään" jo varmaan 15 vuotta sitten. Oikeasti joku toinen mies oli kai käynyt tuon sekopään kanssa treffeillä, mutta tapailu loppui kerrasta, kun naisella oli ollut niin siivottoman likainen ja rasvainen tukka, hevosnainen kun kai on tai oli. No, sekopää tietenkin kuvitteli, että minä olin se treffikumppani ja kehtasin paljastaa koko heppatallin yleisölle sekopään tukan likaisuuden ja rasvaisuuden. Siksi vihaa minua kuin ruttoa. Jää muiden päätettäväksi, onko hänen toiminta ihan tervettä. Hauskinta koko keississä on, että, kun tuo sekopää kavereineen on häiriköinyt myös muita ihmisiä ja kuitenkin heppapiireissä ei mitkään salaisuudet pysy sisällä, minullekin on laulettu tuon kahjon nimi ja missä asuu. Myös muutaman hänen "siskonsa" nimet tiedän ja missä asuvat.
Meilläpä on leikkeleitä aamupalalla montaa sorttia! Miksi se häiritsee teitä?
Vakkaripoika rähjää kun paljastuu, ja on aamukrapulan aika.
Vierailija kirjoitti
Hyi helvetti. Ihan kuin joku petoeläin, joka näkee heikoilla olevan saaliseläimen helppona saaliina ja iskee heti kiinni. Mikä helvetti teitä miehiä oikein vaivaa? Mitkä hiton apajat te luulette naisten teille olevan? Että kun on paska luonne ja surkea ulkonäkö, niin käytetään hyväksi sitten niitä naisia, jotka ovat heikoilla olosuhteiden pakosta. Reppanat shoppailee naisia ja on vielä niin tyhmiä, ettei ymmärrä pitää suutansa kiinni.
Joo mä olen sellainen naisten saalistaja ja aina lihan( lue pillun) maku suussa. Sitä aina vesi kielellä odottaa lihaa suuhun eli häpyhuulia, klittaa, tissejä, varpaita, pyllyä jne. Aah kyllä tekis taas naisen lihaa mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun vastaavanlainen aloitus suomalaisesta naisesta ja ulkomaalaisesta miehestä, sinä olet heti rääpimässä, haukkumassa, nimittelemässä ja tuot mielikuvitusakkasi joka paikkaan. Sori, mutta sinulle menee palstan ykkösprovosoituja palkinto heittämällä.
Sellaset harhat illan päätteeksi.
Mene hoitoon. Miten kauan aijot luulla anonyymillä palstalla muita keskustelijoita tiuhteiksi ym. Ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Entä sitten? Mieluummin suomalainen mies suostuu vaikka tällaiseen järjestelyyn jos vaihtoehtona on ahdistava elo nalkuttavan suomalaisen mursun kanssa, joka voi sängyssäkin olla olla passiivinen änkyrä."
Ja kannattaa muistaa, että nämä eivät pese takapuoltaan vedellä, kun käyvät kakkoshädällä. Siinä kun mies ekaa kertaa asettuu tuhdin mamman hehtaariperseen taakse ja kampeaa yhteenliimautuneita pakaroita irti toisistaan, niin voi tulla sellainen lantalan löyhähdys, että ukkeli kellahtaa tajuttomana selälleen. Mamma siitä paikasta palstalle haukkumaan miestä, kun luuli, että tämä laukesi hänen ihanan valtavan takapuolen nähtyään.
Jaahas, hommaasinäkinvaimoaasiastamies ilmoittautuu paikalle.
Sinähän se kyl alunperin kehuit, kuinka aasialaiset käyttävät KOSTEUSPYYHKEITÄ! Ja sulle jotkut kärsivällisesti valisti, et suomessa on bideesuihkut. Mut näin nää sun totuudet muuttuu koko ajan.
Ikävä kyllä, enemmistö palstamammoista tuntuu kärsivän pahasta lukihäiriöstä. Jokainen edes vähänkin ulkomailla matkustellut tietää kyllä, ettei muualla maailmassa välttämättä ole bideetä vessassa. Kerroin kyllä kosteuspyyhkeistä, mutta siinä oli mukana sana esimerkiksi. No, palstan perseensä pesemättömät mammat innostuivat ja päästivät mielikuvituksensa valloilleen, tunnetuin seurauksin. He kertoivat naureskellen, etteivät itse ainakaan alkaisi kanniskelemaan paskarantuisia kosteus- ja mitä tahansa pyyhkeitä olkalaukussaan. Sitten kun mainitsin, että itsellänikin on ollut olkalaukku, jossa luonnollisesti myös persauksen puhdistamiseen sopivia kosteuspyyhkeitä, niin osa putoili nauraessaan lattialle, mojovien pierujen saattelemina. Mammat eivät siis ymmärrä, ettei ulkomailla vessoissa ole välttämättä edes vessapaperia ja jos on ollut, niin voi hyvin usein olla loppunut.
Toinen todiste siitä, etteivät mammat pese perseitään, vaikka bidee olisikin käytössä, on se miten kertoivat syyksi, ettei bideetä voi käyttää, kun sitten on koko paskahuusi veden vallassa. Ja perseen kuivaamiseen tarkoitetuille pyyhkeille tuli myös huutopieruja mammoilta, kun taaskaan eivät ymmärtäneet, ettei siihen pyyhkeeseen pyyhitä persettä, vaan perse ensin pestään huolellisesti ja pyyhkeellä vain kuivataan perse. Mammat nauroivat, etteivät kehtaisi pitää paskarantuisia pyyhkeitä vessassa, jos sattuisi vaikka vieraita tulemaan.
Onhan se törkeää ja sitten nämä samat laukojat tällä foorumilla olettavat, että miesten ja nuorempien ja kauniimpien naisten pitäisi kohdella jotenkin kunnioittaen näitä sikamaisia rotkoja.
Aika moni mies, jolla on aasialainen vaimo/nainen yleensä, ovat hiljaisempia ja vähän ujojakin, eli minä nostan heille hattua, että ovat löytäneet naiset, jotka kunnioittavat heitä miehinä. Suomalainen nainen voi käyttää miehen ujoutta ja herkkyyttä vain aseena miestä vastaan, ennemmin tai myöhemmin.