Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?
Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.
Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?
Rasismia?
Kommentit (910)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikset sä spessu koskaan ole niiden lastesi kanssa?"
Hölmö kysymys. Nyt en ole vähään aikaan tehnyt reissuhommia, joten olen varsinkin nyt kesälomalla joka päivä lasten kanssa kotona ja teen tarvittaessa duunit etänä. Olen esittänyt epäileviä kysymyksiä myös palstan naisille, että miksi he eivät koskaan tee kotihommia tai ole lastensa/miestensä kanssa, mutta kaikilta sama vastaus, aina välillä ehtii kaiken muun touhun sivussa myös hetkittäin palstailemaan. Minulla tosin on sellainen työ, että siihen pitää keskittyä ja kun saa hommat tiettyyn vaiheeseen, voin käydä kurkkaamassa, keneksi kommentoijaksi minua taas vaihteeksi luullaan ja mitä naisvihaa olen muka kylvänyt. Tänään olikin erityisen viihdyttävää kurkata tänne, kun olen kuulemma vihtiläinen hevosten kengittäjä ja sekoitan hevosenpaskaa aamukahviini. :D
Huvisi on siis keksiä satuja palstalle (tai useammalle?) päivät pitkät? Hyvä niin, olisitkin ollut ankea puoliso ja huono isä tuolla postaamisen ja kakkafantasioiden määrällä.
Ulkomaisessa naisessa ja vaimossa on se hyvä puoli että ei ole woketettu pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisit hyvin jonkun yh-äidin elättäjäksi, se varmaan kiukuttaa
Ketäpä terveellä itsekunnioituksella varustettua miestä ei. Ennemmin karhu kun yh-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaisessa naisessa ja vaimossa on se hyvä puoli että ei ole woketettu pilalle.
Ja ovat naisellisia.
Vierailija kirjoitti:
mulla vietnamilainen vaimo se kiukuttaa suomi punkero eukkoi.
Vasen kätesi= vietnamilainen vaimo. Entä oikea?
Turha yleistys. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mistä maasta kenenkin puoliso on kotoisin. Väitän ettei suurin osa sen kummemmin pohdiskele toisten puolisovalintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä paskaa selität?.en ole peräkammarin poju mikä asuu äitin luonna niinku sä.onko sulle ihme että jollain on ulkomaalainen vaimo tai yleensäkki vaimo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sano, että olet aikuinen, ehkä jopa keski-iän saavuttanut äiti-ihminen?
Katellisia ovat, huomaan tämän itse päivittäin. Jos on hoikka ja nätti, saa mulkoilua osakseen. Muut naiset kohtelee töykeästi. Itse olen puoliksi portugalilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä paskaa selität?.en ole peräkammarin poju mikä asuu äitin luonna niinku sä.onko sulle ihme että jollain on ulkomaalainen vaimo tai yleensäkki vaimo?
Älä välitä. Nämä ovat enimmäkseen jämänaisia, jotka eivät ole kelvanneet kenellekään ja peilailevat vain oman yksinäisen elämänsä toimintoja, kuten ankaraa sormettamista miehen puutteessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh hö höö. Mikä vitsi. Paljonko vaivasit aivosolujasi kehittääksesi tuon älyä ja sivistystä sisältävän vitsin.
Täytyy olla aika itsekeskeinen ihminen jos kuvittelee, että jotakuta kiinnostaa jonkun randomin ihmisen ulkomainen puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Turha yleistys. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta mistä maasta kenenkin puoliso on kotoisin. Väitän ettei suurin osa sen kummemmin pohdiskele toisten puolisovalintoja.
Jostain syystä kumminkin ulkopuolisia näyttää kiinnostavan aivan mahdottomasti ja omasta mielestään tietävät kyseisen pariskunnan asiat paremmin kuin itse se pariskunta. Me ollaan saatu aika paljon jopa todella typeriä uteluita meidän parisuhteesta, ja varsinkin ennakkoluuloja. Eikä sen ihmeellisemmästä asiasta kyse kuin kahden, ihan tavallisen ihmisen tavallisesta avioliitosta jossa kumpikin osapuoli kunnioittaa toisiaan ja perhe-elämä on varmaan enempi kuin keskiverto perhe-elämää ja hyvin arkisin asioin. Vaimo on on ulkom taustainen. Ei Aasiasta eikä Afrikasta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika itsekeskeinen ihminen jos kuvittelee, että jotakuta kiinnostaa jonkun randomin ihmisen ulkomainen puoliso.
Eihän se ole kuvittelua, kun moni nainenkin on jo kommentoinut miten toiset naiset ovat töykeitä, jos itse on nätti ja hoikka. Muuttuuhan monilla naisilla suhtautuminen miehiinkin todella paljon, jos ovat luulleet, että mies on sinkku, mutta törmäävät mieheen nuoren ja kauniin naisen kanssa. Tuosta on omakohtaisiakin kokemuksia. Kaikkia naisia tuo ei tietenkään koska, mutta yleistä se on, kuten sekin, miten avoimesti naisilla on tapana mitata paremmin pukeutunutta naista, joka on muutenkin kauniimpi ja hoikempi, päästä varpaisiin vähän nyrpeänä.
Suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa ei kiinnosta pätkän vertaa.
No ei tosiaan. Suomessa näkee muutenkin niin paljon ulkomaalaisia katukuvassa, että se on ikävä kyllä yksi lysti kuka ketäkin taluttelee.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika pösilö nainen, jos kuvittelee tämän ketjun kaikki kommentit luettuaan, ettei jonkun randomin ihmisen ulkomaalainen puoliso kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisena naisena olisin minäkin utelias tietämään, miksi muut suomalaiset naiset olisivat niin hapanta naamaa teidän seurassa. Toivottavasti sinä kohtelet korealaista naistasi kunnioittavasti ja ystävällisesti julkisilla paikoilla? Joskus olen nähnyt, että suomalainen kumppani kohtelee aasialaista seuralaistaan orjan lailla. Silloin minäkin näytän hapanta naamaa, mutta nimenomaan suomalaisen kumppanin junttiudelle. Ole siis tarkkana keneen kalikka oikeasti kalahtaa!
Jotenkin tuntuu että Suomalaiset naiset ajattelevat että mies jolla on ulkomaalainen nainen kohtelee häntä jotenkin huonosti tai muuta vastaavaa. Useinmiten tämä ei ole totta. Itsellänikin (olen mies) on ulkomainen puoliso ja kohtelen häntä kuin prinsessaa. Ero Suomalaisten ja ulkomaalaisten suhteissa on se, että monesti suomalaiset ovat "unisex 50/50" tyyppejä ja kun taas ulkomaalaiset perhekeskeisempiä ja perinteisempiä sukupuolirooleja kannattavia. Suhteessa ulkomaalaisen kanssa teemme molemmat yhtäpaljon toistemme eteen mutta erilaisia juttuja. Näin elämä on paljon mielenkiintoisempaa ja kipinää on ihan toisella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kumminkin ulkopuolisia näyttää kiinnostavan aivan mahdottomasti ja omasta mielestään tietävät kyseisen pariskunnan asiat paremmin kuin itse se pariskunta. Me ollaan saatu aika paljon jopa todella typeriä uteluita meidän parisuhteesta, ja varsinkin ennakkoluuloja. Eikä sen ihmeellisemmästä asiasta kyse kuin kahden, ihan tavallisen ihmisen tavallisesta avioliitosta jossa kumpikin osapuoli kunnioittaa toisiaan ja perhe-elämä on varmaan enempi kuin keskiverto perhe-elämää ja hyvin arkisin asioin. Vaimo on on ulkom taustainen. Ei Aasiasta eikä Afrikasta.
Asutteko pienemmällä paikkakunnalla? Pääkaupunkiseudulla tuskin ketään kiinnostaisi pariskunnan monikulttuurisuus. Itselleni on tuputettu eri kulttuureista saapuneita vaikkei heidän ulkonäkönsä minuun useimmiten vetoakaan. Eli hyvin yleistä ja jopa riesaksi asti yltävää silloin, kun joutuu naittamisen kohteeksi. Jopa siin määrin, että olen harkinnut toisaalla muuttamista, jottei tarvitsisi enää tyrkyttää.
Kelpaisit hyvin jonkun yh-äidin elättäjäksi, se varmaan kiukuttaa