Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani on korealainen nainen. Mikä siinä ärsyttää niin paljon suomalaisia naisia?

Vierailija
26.06.2024 |

Näen kyllä miten kaupoilla ja muilla irvaillaan meille ja etenkin hänelle. Jos menen yksin ovat aina tavalliseen tapaan asiakaspalvelija-mukavia. Sitten kun ollaan kumppanin kanssa liikkeellä niin on niin sitruunan niellyttä hapannaamaa ilkkumassa.

Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?

Kommentit (910)

Vierailija
21/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mikä siinä pännii niin suunnattomasti että suomalaisella miehellä on ulkomaalainen naisystävä?

Rasismia?"

Käännetäänpä toisin päin: suomalaisella naisellla ulkomaalainen miesystävä. Mikä siinä pänniin niin suunnattomasti?

Ja tätä kysyn ihan omasta kokemuksesta 9 vuoden kokemuksella. Tosin ei miesystävä vaan aviomies.

Eikä  näytetä pelkkää sitruunanhapanta naamaa, törkeydet ja rasistiset heitot on arkipäivää. 

Puhut soopaa.

Vierailija
22/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme miniää: brasilialainen, kanadalainen ja italialainen. Kaikki fiksuja, pitkälle koulutettuja ja kauniita nuoria naisia. Lastenlapsia on jo kahdesta liitosta.

Suomalaisten naisten suhtautuminen poikieni vaimoihin on ollut järkyttävää. Etenkin brasiliatar on saanut kuullaa törkeyksiä naisilta heti kun hänen kotimaansa on selvinnyt. Häntä on haukuttu postiluettelomorsiameksi, maksulliseksi ja vaikka miksi. Erittäin varakkaan perheen tyttärelle on sanottu että miltä tuntuu kun poikani on ostanut hänet kehitysmaasta.

Kanadalainen miniäni on entinen valokuvamalli ja hänen ulkomuotoaan ja tyylikästä pukeutumustaan arvostellaan avoimesti esim julkisissa liikennevälineissä. Arvostelijat ovat tietysti suomalaisia naisia. Erityisen kovasti ulkomaalaisen naisen kauneus tuntuu sattuvan keski-ikäisiin, 35-50 vuotiaisiin suomalaisnaisiin. Nuoremmat ovat avoimempia ja kansainvälisempiä ja hyväksyvät erilaisuutta paremmin. Siis muuta kuin marimekkokuoseja, legginsejä ja terveyssandaaleja.

Keskimmäisen poikani jolla on italialainen puoliso sanoi minulle kerran että häneltä kysytään lähes viikottain miksei Suomi-nainen kelpaa. Hän vastaa aina: katso ensin vaimoani ja sitten itseäsi peilistä niin ymmärrät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla edes ole mitään maista. Tämä väsynyt provo on kuultu jo moneen kertaan.

Onko tämä se tyyppi, joka kiertää Aasiaa ja jankuttaa täällä, kuinka hirveitä suomalaiset naiset ovat? Jostain syystä niinkin isosta paikasta kuin Aasia, ei ole löytynyt tyypille naista.

Vierailija
24/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Etelä-Korealainen työkaveri, nainen ja naimisissa suomalaisen miehen kanssa. Ei pänni yhtään, tosi mukava ja osaava graafinen suunnittelija. Mutta loukkaat häntä jos puhut korealaisesta, ei sellaista maata olekaan kuin Korea (ja tämä on tullut varsin selväksi kun on jutellut työkaverin kanssa). Joten ei sulla taida edes olla sitä kumppania, kunhan öyhötät olemattomasta.

Vierailija
25/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme miniää: brasilialainen, kanadalainen ja italialainen. Kaikki fiksuja, pitkälle koulutettuja ja kauniita nuoria naisia. Lastenlapsia on jo kahdesta liitosta.

Suomalaisten naisten suhtautuminen poikieni vaimoihin on ollut järkyttävää. Etenkin brasiliatar on saanut kuullaa törkeyksiä naisilta heti kun hänen kotimaansa on selvinnyt. Häntä on haukuttu postiluettelomorsiameksi, maksulliseksi ja vaikka miksi. Erittäin varakkaan perheen tyttärelle on sanottu että miltä tuntuu kun poikani on ostanut hänet kehitysmaasta.

Kanadalainen miniäni on entinen valokuvamalli ja hänen ulkomuotoaan ja tyylikästä pukeutumustaan arvostellaan avoimesti esim julkisissa liikennevälineissä. Arvostelijat ovat tietysti suomalaisia naisia. Erityisen kovasti ulkomaalaisen naisen kauneus tuntuu sattuvan keski-ikäisiin, 35-50 vuotiaisiin suomalaisnaisiin. Nuoremmat ovat avoimempia ja kansainvälisempiä ja hyväksyvät erilaisuutta paremmin. Siis muuta ku

Paistaako Porvoossa aurinko? Kannattaako sinne tehdä päiväretki?

Vierailija
26/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sulla edes ole mitään maista. Tämä väsynyt provo on kuultu jo moneen kertaan.

Onko tämä se tyyppi, joka kiertää Aasiaa ja jankuttaa täällä, kuinka hirveitä suomalaiset naiset ovat? Jostain syystä niinkin isosta paikasta kuin Aasia, ei ole löytynyt tyypille naista.

On. Pikkukylän inceli, jolla on mielikuvitus waifu.

Vierailija
27/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mikään. Toki sitä katsotaan paheksuvasti jos mies on 60+ iso möhömaha ja vaimo näyttää hyvä jos täysi-ikäiseltä ja on pieni ja hento. Kyse ei ole vaimon etnisyydestä, vaan samalla tavalla katsotaan vaikka olisi täysin blondi suomalainen tyttö kyseessä. Joskus aasialaiset naiset näyttävät todella paljon nuoremmilta kuin ovatkaan, se hämää joskus. Itse joskus nuorena olin kesätöissä ja siellä oli vietnamilaiset sisarukset, mies ja nainen, kyselin että mitä teette kesälomarahoilla jne. nainen ihmetteli että miten niin... hän oli 36v perheenäiti...

Vierailija
28/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanadalainen miniäni on entinen valokuvamalli ja hänen ulkomuotoaan ja tyylikästä pukeutumustaan arvostellaan avoimesti esim julkisissa liikennevälineissä. Arvostelijat ovat tietysti suomalaisia naisia. Erityisen kovasti ulkomaalaisen naisen kauneus tuntuu sattuvan keski-ikäisiin, 35-50 vuotiaisiin suomalaisnaisiin. Nuoremmat ovat avoimempia ja kansainvälisempiä ja hyväksyvät erilaisuutta paremmin. Siis muuta ku

En usko sun jutuista sanaakaan.

Vierailija
29/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko Seppo sanaakaan tästä

Vierailija
30/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan pänni. Ei edes kiinnosta. Hiukan mua pännii romaninaiset. Äänekästä porukkaa ja ovat usein kaupoissa tiellä. Nämä aasialaiset vaikuttaa ihan sivistyneiltä. Ja jotenkin vaatimattomilta.

Vierailija
31/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pännii se, että jos suomalainen mies on kotimaassaan tuomittu inceliksi mamman- tai peräkammarin pojaksi, ei sillä ole suomalaisten naisten mielestä oikeutta hakea puolisoa ulkomailtakaan. Incel-miehen pitää elää ilman naista kaikissa olosuhteissa ja olla pilkan kohteena.

Ulkomaalaiseen puolisoon on oikeus vain menestyjillä, julkkiksilla ja tietenkin suomalaisilla naisilla.

Muutenkin ulkomaalaiset naiset ovat ovat vain rahan perässä juoksevia onnenonkijoita ja suuri osa maailman vanhimman ammatin harjoittajia.

Vierailija
32/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana asiakapalvelijana näyttää omia tunteita. Eli hymyilen tai en, yleensä kyllä hymyilen

Ps. Ei mua kiinnosta kuka sulla on kainalossa, kunhan olet ystävällinen. Kamala nähdä pareja jotka tiuskii toisilleen

Vierailija
33/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pidä vaimostasi. Hän on "minä, minä, minä". Kaikki pitäisi tehdä niin kuin hän sanoo. Muille ei ole tilaa. Terveisiä BK

Vierailija
34/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, Jarmo. Onko sukupuoli-identtisi hiukan hukassa?

Vierailija
35/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys, että myös naiset voivat olla rasistisia? Itselläni myös aasialainen vaimo ja olen törmännyt samaan monta kertaa

Suomalaiset törkeästi käyttäytyneet naiset ovat olleet lähinnä kahdenlaisia:

1) möläyttävät äärimmäisen rasistisia kommentteja päin naamaa, esimerkiksi taloudellisesta hyväksikäytöstä ym.

2) uskovat minun vaihtavan heihin heti ensi sijassa jos he vain haluaisivat, koska suomalainen on paljon parempaa.

Vierailija
36/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi. On milloin missäkin päin Aasia menossa ja jännästi kuitenkin lokaatiosta riippumatta 07-23 Suomen aikaan ehtii päivystämään palstalla.

Vierailija
37/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoiset suomalaiset naiset nyt ovat perinteisesti kateellisia ja muuttavat alemuudentunteensa jokseenkin rasistiseksi ylemnyydentunteeksi ja katsovat sitten alaspäin jos miehellä on solakka idän kaunotar vierellään. Oma tuliluontoinen kaunis thainaiseni näyttää kyllä kaapin paikan näille suominaisille jos hän kohtaa tällaista asennetta suominaiselta. Näin tällaisen tilanteen kerran ja siinä ylevän oloinen suomitantta joutui jo änkyttämään väärää asennettaan , kun oli ensin katsonut meitä näkyvästi paheksuvasti

Vierailija
38/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tekstiä ja kuinka turhaa, kun trollaus loistaa jo kauas.

Vierailija
39/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoiset suomalaiset naiset nyt ovat perinteisesti kateellisia ja muuttavat alemuudentunteensa jokseenkin rasistiseksi ylemnyydentunteeksi ja katsovat sitten alaspäin jos miehellä on solakka idän kaunotar vierellään. Oma tuliluontoinen kaunis thainaiseni näyttää kyllä kaapin paikan näille suominaisille jos hän kohtaa tällaista asennetta suominaiselta. Näin tällaisen tilanteen kerran ja siinä ylevän oloinen suomitantta joutui jo änkyttämään väärää asennettaan , kun oli ensin katsonut meitä näkyvästi paheksuvasti

Ja sitten heräsit päikyiltäsi.

Vierailija
40/910 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persulithan ne ei tänne ulkomaalaisia halua. Nyt sulla menee puurot ja vellit sekaisin lopullisesti.