Miksi kampaajat leikkaavat väkisin ns. Karen-tukan?
Minulla on polkkamittaiset hiukset. Haluaisin, että ne leikattaisiin suoraan, ja tämän olen sanonutkin kampaajille. Kuitenkin jo kolmisen kertaa kaksi eri kampaajaa on leikannut hiukseni niin, että ne ovat sivuilta monta senttiä pidemmät kuin takaa. Kerran olen sanonut asiasta, mutta kampaaja sanoi, että se sivun pituus riippuu pään asennosta. Olen sitten tasoittanut itse sivuhiukset samaan mittaan takahiusten kanssa.
Miten tämä asia siis oikein pitäisi ilmaista kampaajalle, että saisin ne suoraan leikatut hiukset?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Koska se on paremman näköinen? Siis ihan oikeasti on.
Takaa lyhyempi? Ei ole vaan nimenomaan muijatukka varsinkin jos on leveäleukainen.
Minulle taas kampaaja leikkasi aivan liian paksun otsatukan ja nyt
sitten joutuu tuotakin kasvattelemaan pois ties kuinka pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas kampaaja leikkasi aivan liian paksun otsatukan ja nyt
sitten joutuu tuotakin kasvattelemaan pois ties kuinka pitkään.
Minulle taas kampaaja leikkasi aivan liian paksun otsatukan ja nyt sitten joutuu tuotakin kasvattelemaan pois ties kuinka pitkään.*
Ensi kerralla mene vidal sassoon -kampaamoon, siellä pitäisi onnistua hyvä leikkaus.
Pyydä supermodel blunt bob ja tosiaan näytä kuvia. Yritä kuvailla mielenkiintoisilla ilmaisuilla, arkkitehtipolkka, minimalistinen polkka, jotta kampaaja saa paremmin kiinni sun toivomasta tyylistä. Samakin leikkaus näyttää eri tyylisillä ihmisillä aivan erilaiselta.
Ja kuvaile positiivisen kautta, älä sano ei kerroksia tai ei lyhyempi niskasta, sillä aivojen on joskus vaikeaa käsittää negatiivisia ilmaisuja. Sanopa lapselle, että älä riehu ja se riehuu takuulla.
99% taitaa selittää mokansa itselleen edulliseksi. Vain erittäin harva myöntää tyriessään, että nyt taisi tulla mokattua. Eikä siinä mitään, se on täysin normaalia.