Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan myös herjata ja vihjailla työkaveria tekemisistä kun se on omista asioistaan julkisella työpaikkalla kertonut.
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.Älä viitsi. Olet naurettava. Esimerkiksi se että he myy 70 000 eurolla ostettua kiinteistöä nyt yli viisinkertaisella hinnalla on ihan julkisen keskustelun arvoinen juttu, samaten valheet vapaa-ajanasuntojen määrästä. Kyllä siitä saa keskustella, koska se kuulostaa suorastaan huijaukselta.
Sinä se mielellään naureskelet toisille. Viihdyttävää kun voi halveksia muita. Jalkasten perheen arvostelu on sinulle pakkomielle. Itselleen tietenkin voi valehdella, että minulla on oikeus jatkuvaan nälvimiseen.
Tämä esimerkiksi juurikin
Tuo ei ollut mitään solvaamista. Itse sanoit että sinua naurattaa. Ennenkin täällä on vastaava lause nähty.
Selvästi sinulla on myös pakkomielle etsimällä etsiä anniinasta vikoja päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei todellakaan ole mitään juridista oikeutta loukata toisten kunniaa, halventaa ja herjata vaikka olisikin julkinen someprofiili. Jalkaset ei ole yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa kuten poliitikot, joiden tekemisiä voi enemmän arvostella.
Meillä on oikeus keskustella. Ja nytkin se asuntoilmoitus on täysin julkinen ja hän itse sen julkaisi ja linkitti. Kyllä siitä saa keskustella.
Sinä täällä olet ainoa joka jatkuvasti solvaa.
Teillä ei ole mitään oikeutta kunnianloukkauksiin.
Ja näytä yksikin viesti missä minä olen solvannut.
Te täällä vihjailette halventavasti ja nälvitte Anniinaa joka asiasta.Koko ajanhan sinä solvaat ja herjaat ja haukut.
Esimerkiksi tästä kiinteistöasiasta PITÄÄ sanoa, tuohan on ihan törkeää kusetusta koko juttu. Samaten eläinten ja lasten kohtelusta PITÄÄ puhua, koska niissäkin on vakavia puutteita.
Sinulla on velvollisuus tehdä lasu jos näet vakavia puutteita lasten kohtelusta samoin eläimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan myös herjata ja vihjailla työkaveria tekemisistä kun se on omista asioistaan julkisella työpaikkalla kertonut.
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.Älä viitsi. Olet naurettava. Esimerkiksi se että he myy 70 000 eurolla ostettua kiinteistöä nyt yli viisinkertaisella hinnalla on ihan julkisen keskustelun arvoinen juttu, samaten valheet vapaa-ajanasuntojen määrästä. Kyllä siitä saa keskustella, koska se kuulostaa suorastaan huijaukselta.
Sinä se mielellään naureskelet toisille. Viihdyttävää kun voi halveksia muita. Jalkasten perheen arvostelu on sinulle pakkomielle. Itselleen tietenkin voi valehdella, että minulla on oikeus jatkuvaan nälvimiseen.
En sanonut vaan sanoin että sinä olet naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti näissä vaan usein käy niin, että lopulta kukaan ei ole kiinnostunut. Ylihinnoittelu kostautuu, kaikki ajattelee että paikassa on pahasti vikaa, kun hinta laskee Ostajat jotka seuraa markkinoita, ei koske enää pitkällä tikullakaan kiinteistöihin, jotka yritetään myydä alennuksella.
Paha moka, tuossa hintaluokassa kilpailua on paljon. Järvisuomi on kova kilpailija, suolampi ei pärjää saimaalle.
Tuo on kyllä niin totta. Meidän kylällä on ollut varmaan kymmenen vuotta myynnissä ns rintamamiestalo. Se on todella perusteellisesti rempattu moderniksi ja laajat terassit joka puolella. Myyntiin tuli huippuhinnalla, samalla olisi rakentanut jo uuden talon ja ostanut tontin. Hintaa pudotettiin ainakin 50% vuosien varrella, siirrettiin välittäjältä toiselle. Ei vaan kukaan enää kiinnostunut kun alussa kaikkien mielipide oli että törkeän överi hinta.
Se kiinteistö maksoi 70 000. Sittemmin sinne on rajennettu yksi pieni mökki ehkä aineet 40 000 ja ostettu pikkiriikkinen saunapsketti ja pari vierasmajaa jotks oli jotain puolen hinnan näyttelymalleja.
Lisäksi tehty se tie appivanhempien mökille.
Eli maksimissaan rahaa käytetty noin 150 000. Maksimissaan.
Mistä ihmeestä he on repineet tuon hintapyynnön????
Vierailija kirjoitti:
Mäntyharjun tila metsineen, peltoineen mökkeineen, saunoineen ja rintamamiestaloineen on siis alunperinkin Juhan vanhempien omaisuutta. Koska tuo rantamökki on rakennettu kai ennen kuin A ja J muuttivat samalla tontilla olevaan rintamamiestaloon.
Videoilla sai käsityksen, että kun he vielä asuivat Vantaalla, niin lähtivät mökille, että oma olisi mökki. XD
Ja että kuin ihmeen kaupalla löytyi talo, johon he muuttivat asumaan. Me muutetaan maalle!
Siis mikä juttu tämä on? Kävin katsomassa heidän vanhempia videoita niin siinä Anniina tosiaan puhuu siihen tyyliin, että kyseessä on heidän mökki. Olivat seitsemän vuotta sitten siis viettämässä ilmeisesti Mäntyharjulla juhannusta. Mutta ei se kyllä mitenkään samalta paikalta tai mökiltä näyttänyt kuin tämä nyt myynnissä oleva paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei todellakaan ole mitään juridista oikeutta loukata toisten kunniaa, halventaa ja herjata vaikka olisikin julkinen someprofiili. Jalkaset ei ole yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa kuten poliitikot, joiden tekemisiä voi enemmän arvostella.
Meillä on oikeus keskustella. Ja nytkin se asuntoilmoitus on täysin julkinen ja hän itse sen julkaisi ja linkitti. Kyllä siitä saa keskustella.
Te täällä vihjailette halventavasti ja nälvitte Anniinaa joka asiasta.Koko ajanhan sinä solvaat ja
Ei ole. Sellainen velvollisuus on vain viranomaisilla. Ei tavan kansalaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeampi lähtöhinta olisi noin puolet tuosta.
Vanha talo on rakennuksena täysin arvoton tuossa kunnossa ja se kesämökkikokonaisuus on vaatimaton, vaikka siellä mukavuudet onkin. Ja se niille sen kokonaisuuden rakennuksille raivattu tontti on tosi pieni, joten sopii huonosti esimerkiksi eri porukoille, kun kaikki on niin tiiviisti siinä pienellä pläntillä. Esimerkiksi saunomisrauhaa ei ole, vaan sieltä saunasta mennään uimaan päämökin edestä jne.
Aika hyvin, jos 150 000€ tästä koko kokonaisuudesta saisivat. Sekin on jo mielestäni aika ylihintaa, kun miettii, että samalla hinnalla voi jo päästä hieman isomman järven rannalle. Jos he ovat maksaneet 70k€ tästä maa-alueesta niin voi miettiä, että tänä päivänä hinta on maa-alue + tämä valmismökki. Ja myynti-ilm
No ei tuolla hinnalla kyllä paljon voittoa tulisi. Kyllä niissä pikkumökeissäkin on liki 100t€ rahaa kiinni. Eikä se talon pohjan ja tien rakentaminen ole ihan satasilla tehty sekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te täällä vihjailette halventavasti ja nälvitte Anniinaa joka asiasta.En minä mitään vihjaile. Hän ei huolehdi lapsista ja eläimistä.
Tämä kyllä ylittää jo kunnianloukkausrajan, laitetaas ilmo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeampi lähtöhinta olisi noin puolet tuosta.
Vanha talo on rakennuksena täysin arvoton tuossa kunnossa ja se kesämökkikokonaisuus on vaatimaton, vaikka siellä mukavuudet onkin. Ja se niille sen kokonaisuuden rakennuksille raivattu tontti on tosi pieni, joten sopii huonosti esimerkiksi eri porukoille, kun kaikki on niin tiiviisti siinä pienellä pläntillä. Esimerkiksi saunomisrauhaa ei ole, vaan sieltä saunasta mennään uimaan päämökin edestä jne.
Aika hyvin, jos 150 000€ tästä koko kokonaisuudesta saisivat. Sekin on jo mielestäni aika ylihintaa, kun miettii, että samalla hinnalla voi jo päästä hieman isomman järven rannalle. Jos he ovat maksaneet 70k€ tästä maa-alueesta niin voi miettiä, että tänä päivänä hi
Ei ole. Se mökki oli pelkkä psketti, sauna samoin ja ne vierasmökit oli jotain puolen hinnan tarjoustönöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäntyharjun tila metsineen, peltoineen mökkeineen, saunoineen ja rintamamiestaloineen on siis alunperinkin Juhan vanhempien omaisuutta. Koska tuo rantamökki on rakennettu kai ennen kuin A ja J muuttivat samalla tontilla olevaan rintamamiestaloon.
Videoilla sai käsityksen, että kun he vielä asuivat Vantaalla, niin lähtivät mökille, että oma olisi mökki. XD
Ja että kuin ihmeen kaupalla löytyi talo, johon he muuttivat asumaan. Me muutetaan maalle!
Siis mikä juttu tämä on? Kävin katsomassa heidän vanhempia videoita niin siinä Anniina tosiaan puhuu siihen tyyliin, että kyseessä on heidän mökki. Olivat seitsemän vuotta sitten siis viettämässä ilmeisesti Mäntyharjulla juhannusta. Mutta ei se kyllä mitenkään samalta paikalta tai mökiltä näyttänyt kuin tämä nyt myynnissä oleva paikka.
Se on disimformaatiota, eli ei ole totta
Anniinalla on ollut merkillinen tapa sosialisoida appivanhempiensa omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä he on repineet tuon hintapyynnön????
Jokainen saa pyytää talostaan mitä haluaa. Jos se on sinulle liian kallis voit tarjota hintaa tai jätä kohde väliin, ok?
Minä saan keskustella ihan miten paljon haluan Etuoven myyntikohteoden hinnoista.
Tämä vaikuttaa kusetusyritykseltä. Anniina vieläpä valehtelee somessaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan keskustella ihan miten paljon haluan Etuoven myyntikohteoden hinnoista.
En nyt ehkä mistään kusetuksesta sentään puhuisi. Ei ole kusetusta pyytää kovaa hintaa. Typerää se toki voi olla, mutta itse itseään tolla ampuvat jalkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ehkä mistään kusetuksesta sentään puhuisi. Ei ole kusetusta pyytää kovaa hintaa. Typerää se toki voi olla, mutta itse itseään tolla ampuvat jalkaan.
Hän kusettaa väittäessään että siellä muka olisi useita vapaa-ajanasuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllpä olette huolissaan onko kaikki selvennetty asuntoilmoituksessa, mutta samaan aikaan itse sepittelette valheita ja vihjauksia Anniinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllpä olette huolissaan onko kaikki selvennetty asuntoilmoituksessa, mutta samaan aikaan itse sepittelette valheita ja vihjauksia Anniinasta.
Ei me mistään selvennyjsistä olla huolissamme vaan valehtelemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän kusettaa väittäessään että siellä muka olisi useita vapaa-ajanasuntoja.
Ei, vaan hän puhui vapaa-ajan rakennuksista, ei vapaa-ajan asunnoista. Nämä tosin varmaan mielletään aika samaksi asiaksi. Toki tämä on hämmentävästi ilmaistu ja varsinkin, kun samalla kerrotaan kiinteistön sopivan esimerkiksi vuokramökkibisnekseen. En tiedä sitten, mitä vapaa-ajan rakennuksia hän tarkoitti.
Missä olen solvannut ja haukkunut?
Ja taas vihjailet anniinasta asioita. Väität ettei hän pidä lapsistaan ja eläimistään huolta.