Tietääkö miehesi paljonko painat (asiallinen)
Ja jos tietää niin miten on saanut sen selville?
Tiedätkö itse miehesi painon?
Kommentit (23)
Tietää ja yrittää saada mulle 5-10 kg lisää painoa, painan 46kg
Ei tiedä, mutta en tiedä itsekään.
Välillä mietin, että olenko ainoa nainen maailmassa joka ei hyppää säännöllisesti vaa'alla, kun evvk paljonko painan.
Saattaa olla, kun on nähnyt minun selaavan puhelimesta sellaista terveysappia minne myös painoni tallentuu.
En tiedä hänen painoaan.
Suunnilleen, itsekään en tiedä tarkkaa tällä hetkellä. Samoin miehen tiedän suunnilleen en tarkkaa. Kyllä painoista silloin tällöin tulee puhetta.
Meillä on puhuva vaaka yläkerran suihkussa, joka on makuuhuoneen vieressä, joten eiköhän hän ole kuullut minun painoni siinä missä minä hänen. Miksi kysyt?
Ei se varmaan tiedä. Ei sitä kiinnosta tuollaiset asiat. En punnitse itseäni juuri koskaan, en siis tiedä tarkkaan itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Tietää ja yrittää saada mulle 5-10 kg lisää painoa, painan 46kg
Ihana että sulla on mies ja vielä haluaa sulle parasta :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on puhuva vaaka yläkerran suihkussa, joka on makuuhuoneen vieressä, joten eiköhän hän ole kuullut minun painoni siinä missä minä hänen. Miksi kysyt?
Niin mikä?!! Ostettu pilailupuodista?
Tietää koska olen joskus kertonut. Minäkin tiedän miehen, koska me jutellaan kaikista asioista ;)
Tietää ja olen itse kertonut. Mitä outoa nyt siinä olisi? Mieheni painoa en tiedä mutta hän on se kellä on reippaasti ylipainoa, minulla ei.
Tiesi joskus 10 vuotta sitten kun helikopterilennolle mennessä paino piti ilmoittaa, en tosin usko että muistaa sitä enää.
Mä tiedän miehen painon koska se kilpaurheilijana kyttää ja analysoi sitä jatkuvasti ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, että olenko ainoa nainen maailmassa joka ei hyppää säännöllisesti vaa'alla, kun evvk paljonko painan.
Et ole. En ole koskaan edes omistanut vaakaa.
N40
Naisilla mielessä taas vain pyörii ulkonäkö. Huoh...
Ei tiedä, enkä mä tiedä hänen. Ei ole oleellinen tieto.
Kyllä tietää. Kovasti väittää, ettei mulla oo ylimääräistä, ja yrittää tunkea herkkuja mulle :-D
Vierailija kirjoitti:
Naisilla mielessä taas vain pyörii ulkonäkö. Huoh...
Suomalaiset ovat erittäin ulkonäkökeskisiä, tuliko yllätyksenä?
Tiedän miehen painon, mutta hän arvioi minun painoni 20 kg alakanttiin, vaikka luulisi tuon näkevän, että painan reilusti häntä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen. Monelta unohtuu se, ettei se vaaralla käynti lihota tai laihduta ketään. Eivätkä ne lukemat kerro myöskään ihmisarvosta yhtään mitään.
Tietää. 56kg. Neljä kiloa täytyy saada pois kesään mennessä.
Ei tiedä. Sen toki näkee silmilläkin, että 40v jälkeen kiloja on tullut reippaasti minulle ja korona-aikana vielä lisää. Mutta tuskin osaa arvata vaa'an lukemia. En niitä kerro enkä myöskään ikinä käy vaa'alla niin että mies näkee.
Miehen painon tiedän suunnilleen, mutta ei se oikeastaan kiinnosta.