Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu katkerana ja maanisena haukkuu anniinan elämää 😂🤣
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hinta on nostettu varmaan siksi korkeaksi ettei tule mitään hupiostelioita, uskon, että paljon on varaa tiputtaa jos oikea tyyppi on ostamassa
Kukaan tosissaan myyvä ei varmastikaan laita hintapyyntöä siksi korkeaksi ettei tule hupiostelijoita. Kyllä se hinta yritetään yleensä laittaa ihan markkinahintaan vastaavaksi, jotta löytää oikean kohdeyleisön. Eiköhän kiinteistövälittäjän tehtävänä ole sitten kohdata mahdolliset 'hupiostajat." En myöskään näe, että he olisivat niin julkkiksia tai, että kohde olisi niin ihmeellinen, että sinne sankoin joukoin hakeutuisi hupiostelijoita.
Et näe, etttä he olisivat niin julkkiksia? Täällähän kiusaajat ovat selittäneet, että kun Anniina on julkkis, niin sitä voi mielin määrin arvostella.
Mulle tulee tuosta hinnasta se fiilis, että oikeasti eivät halua paikasta luopua. Että jos joku ostaa, niin hinnan on korvattava tunnearvokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hinta on nostettu varmaan siksi korkeaksi ettei tule mitään hupiostelioita, uskon, että paljon on varaa tiputtaa jos oikea tyyppi on ostamassa
Kukaan tosissaan myyvä ei varmastikaan laita hintapyyntöä siksi korkeaksi ettei tule hupiostelijoita. Kyllä se hinta yritetään yleensä laittaa ihan markkinahintaan vastaavaksi, jotta löytää oikean kohdeyleisön. Eiköhän kiinteistövälittäjän tehtävänä ole sitten kohdata mahdolliset 'hupiostajat." En myöskään näe, että he olisivat niin julkkiksia tai, että kohde olisi niin ihmeellinen, että sinne sankoin joukoin hakeutuisi hupiostelijoita.
Et näe, etttä he olisivat niin julkkiksia? Täällähän kiusaajat ovat selittäneet, että kun Anniina on julkkis, niin sitä voi mielin määrin arvostella.
Ei ole vaan täällä on sanottu, että hän on tuonut itse omia asioitaan julkisuuteen, joten niistä asioista on silloin lupa keskustella. Hän on ihan itse poistanut niistä yksityisyyden suojan. Tämä on ihan selkeää juridiikkaa.
Olenko missannut totaalisesti jotain, kun hän väittää Instagramissa, että Mäntyharjun tontilla on useita vapaa-ajanasuntoja rantasaunoineen?
Missä siellä sellaisia on? Onko ne kokonaan jätetty näyttämättä somessa? Ei niitä ole Etuoven ilmoituksessakaan!
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti että hyönteiset ei viihdy tuulisessa paikassa. Saarella tulee vähän jatkuvasti. Kyllä vaan viihtyy. Meillä on laitumet ihan aukealla paikalla mäen päällä, ihan on ollut paarmoja, kärpäsiä ja polttiaisia yhtä lailla kuin muuallakin.
Saaristot on tuulisia paikkoja. Sinulla voi olla aukea paikka, mutta ei se vielä tee tuulisuutta jos et asu meren lähellä.
Et ole ilmeistesti ollut ulkona tuulisella säällä, hyönteiset ei silloin lentele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mikään oikeus herjata ja halventaa jalkasten perhettä vaikka näillä onkin julkinen instatili ja youtubekanava.
Teillä ei todellakaan ole mitään juridista oikeutta loukata toisten kunniaa, halventaa ja herjata vaikka olisikin julkinen someprofiili. Jalkaset ei ole yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa kuten poliitikot, joiden tekemisiä voi enemmän arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei todellakaan ole mitään juridista oikeutta loukata toisten kunniaa, halventaa ja herjata vaikka olisikin julkinen someprofiili. Jalkaset ei ole yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa kuten poliitikot, joiden tekemisiä voi enemmän arvostella.
Meillä on oikeus keskustella. Ja nytkin se asuntoilmoitus on täysin julkinen ja hän itse sen julkaisi ja linkitti. Kyllä siitä saa keskustella.
Sinä täällä olet ainoa joka jatkuvasti solvaa.
Paljon noitten rakennusten oikea arvo on, onko rintamamiestalossa vesi ja viemäröinti ja sähköt uusittu? Tuleeko kaivovesi vai onko vesiosuuskunnan liittymä vedetty tontille?
Vierailija kirjoitti:
Paljon noitten rakennusten oikea arvo on, onko rintamamiestalossa vesi ja viemäröinti ja sähköt uusittu? Tuleeko kaivovesi vai onko vesiosuuskunnan liittymä vedetty tontille?
Ei ole mitään isoha remppoja tehty ja vesi tulee omasta kaivosta joka on ehtynut useana kesänä.
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä ja määrittele, missä menee raja mielipiteen ilmauksen ja kunnianloukkauksen välillä? Varmaan tiedät kun noin intohimoisesti tuosta puhut.
Minä saan myös herjata ja vihjailla työkaveria tekemisistä kun se on omista asioistaan julkisella työpaikkalla kertonut.
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olenko missannut totaalisesti jotain, kun hän väittää Instagramissa, että Mäntyharjun tontilla on useita vapaa-ajanasuntoja rantasaunoineen?
Missä siellä sellaisia on? Onko ne kokonaan jätetty näyttämättä somessa? Ei niitä ole Etuoven ilmoituksessakaan!
Poistuiko täältä viesti, kun näin, että tähän oli jo joku vastannut. Mitä ihmettä? Mutta siis katsoin heidän vanhan tubevideon ja siinä Anniina selosti näistä mökeistä. Ymmärrykseni mukaan siis yksi mökki oli appivanhempien. Tämän lisäksi appivanhemmilla oli vielä vierasmökki. Näiden lisäksi jostain vanhasta piharakennuksessa puhuttiin mökkinä, joka ilmeisesti toimi siis varastona.
Lisäksi heillä oli uusi pihasauna, jossa oli myös pukuhuone ja tästä puhuivat myös mökkinä. Eli käsitykseni mukaan siellä on oikeasti yksi "ylimääräinen" pieni ympärivuotinen mökki.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan myös herjata ja vihjailla työkaveria tekemisistä kun se on omista asioistaan julkisella työpaikkalla kertonut.
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.
Älä viitsi. Olet naurettava. Esimerkiksi se että he myy 70 000 eurolla ostettua kiinteistöä nyt yli viisinkertaisella hinnalla on ihan julkisen keskustelun arvoinen juttu, samaten valheet vapaa-ajanasuntojen määrästä. Kyllä siitä saa keskustella, koska se kuulostaa suorastaan huijaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on oikeus keskustella. Ja nytkin se asuntoilmoitus on täysin julkinen ja hän itse sen julkaisi ja linkitti. Kyllä siitä saa keskustella.
Sinä täällä olet ainoa joka jatkuvasti solvaa.
Teillä ei ole mitään oikeutta kunnianloukkauksiin.
Ja näytä yksikin viesti missä minä olen solvannut.
Te täällä vihjailette halventavasti ja nälvitte Anniinaa joka asiasta.
Koko ajanhan sinä solvaat ja herjaat ja haukut.
Esimerkiksi tästä kiinteistöasiasta PITÄÄ sanoa, tuohan on ihan törkeää kusetusta koko juttu. Samaten eläinten ja lasten kohtelusta PITÄÄ puhua, koska niissäkin on vakavia puutteita.
Ei siellä ole mitään ylimääräistä kesämökkiä, vaan siellä on tasan se appivanhempien mökki ja sen välittömässä pihapiirissä sitten lisää erilaisia tönöjä. Ei niitä voi väittää miksikään vapaa-asunnoiksi, ne on ihan sen pikkiriikkisen päämökin lisäksi rakennettuja vierasaittoja.
Ne on kaikki ahtaasti kylki kyljessä. Ei niistä ikinä saa eroteltua yhtään mitään useampaa mökkikiinteistöä, jo yhdelläkin porukalla täysin vailla yksityisyyttä, kun saunasta mennään uimaan suoraan siihen päämökin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.Älä viitsi. Olet naurettava. Esimerkiksi se että he myy 70 000 eurolla ostettua kiinteistöä nyt yli viisinkertaisella hinnalla on ihan julkisen keskustelun arvoinen juttu, samaten valheet vapaa-ajanasuntojen määrästä. Kyllä siitä saa keskustella, koska se kuulostaa suorastaan huijaukselta.
Sinä se mielellään naureskelet toisille. Viihdyttävää kun voi halveksia muita. Jalkasten perheen arvostelu on sinulle pakkomielle. Itselleen tietenkin voi valehdella, että minulla on oikeus jatkuvaan nälvimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapseni saa myös kiusata luokkakaveriaan, mitäs näyttäytyy julkisesti.Älä viitsi. Olet naurettava. Esimerkiksi se että he myy 70 000 eurolla ostettua kiinteistöä nyt yli viisinkertaisella hinnalla on ihan julkisen keskustelun arvoinen juttu, samaten valheet vapaa-ajanasuntojen määrästä. Kyllä siitä saa keskustella, koska se kuulostaa suorastaan huijaukselta.
Sinä se mielellään naureskelet toisille. Viihdyttävää kun voi halveksia muita. Jalkasten perheen arvostelu on sinulle pakkomielle. Itselleen tietenkin voi valehdella, että minulla on oikeus jatkuvaan nälvimiseen.
Tämä esimerkiksi juurikin on sitä solvaamista. Kun esimerkkiä kysyit.
Ei ole, kaupat tehtiin kesäkuussa